![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als je bedenkt dat steeds meer allochtonen Belg worden en dus ook mogen stemmen en tegelijk VB en N-VA groeien, dan kan ik alleen maar de conclusie trekken dat ook steeds meer allochtonen, en dus ook moslims voor N-VA en VB stemmen. En dat is logisch ook. Stel: je bent moslim (niet iedereen is met veel verstand geboren), en je hebt zo'n winkeltje, en dat draait redelijk goed. Zou je dan willen dat ze massaal meer vreemdelingen importeren, die dan nieuwe winkeltjes openen, en je daarmee concurrentie aandoen? Zou je dan willen stemmen op linkse partijen die criminelen 'jongeren' noemen, en hun gedrag minimaliseren of goedpraten? Net die mensen zullen het 'law and order' discours van het VB of N-VA weten te appreciëren. In GB was het hetzelfde, men stond er stomverbaasd dat Indiërs voor de BNP stemden, en dat bleek de motivatie. Ze hadden een goed draaiend winkeltje, en wilden geen nieuwe vreemdelingen, want die zouden concurrentie betekenen voor hun winkeltje...
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat Carl De Vos spreekt over traditionele partijen en radicale partijen duidt op zijn rechtse visie ( = verdediging van het heersende regime).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heeft de volksvertegenwoordiging al gepresteerd sinds de laatste kiezingen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Taaltip: "Ergo" betekent "dus".
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 december 2019 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/12...-van-de-wever/
![]() ![]() precies een beetje paniek op de Belgische banken. ![]() ![]() ![]() tiens, dit heb ik hier ook al meermaals geschreven : Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 23 december 2019 om 14:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze democratie is overgelaten aan de vreemdelingen. Lees er de laatste statistieken van Statistiek Vlaanderen op na. Als het Vlaams Belang en N-VA geen vreemdelingen als kopstuk in hun partijen toelaten gaan de vreemdelingenpartijen de macht uit maken. Met deze doel ik niet op CD&V, Sp.a, Groen, PVDA of groen. Nieuwe vreemdelingenpartijen zullen de macht bekleden. Enkel het einde van de democratie kan op dit demografisch gegeven een lichtend streefdoel zijn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 december 2019 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 23 december 2019 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In naam van welke moslims spreek jij ?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"België Barst!" weet u wel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En het "lichtend" alternatief op de democratie is volgens u... ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kiezer heeft niet op het Vlaams Belang, PVDA, Groen/Ecolo of N-VA gestemd opdat ze oppositie zouden voeren. De kiezer wil deze fracties wel degelijk in de meerderheid en de andere machtspartijen in de oppositie.
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar als het onder asielzoekers en moslims is, heet dat plots iets positiefs te zijn... ![]() Citaat:
En blijkbaar vinden die inwijkelingen, ook in GB, dat er niet teveel nieuwe inwijkelingen bij moeten komen. Dus ze bepalen het wel mee, en ze denken in grote lijnen hetzelfde als de autochtone bevolking. Maar ik snap dat vanuit het islam-veroveringsdenken er vooral geen rem mag staan op migratie. Ik hoor je wel zeggen dat zij niet mogen bepalen wie hier legaal mag zijn, maar ik hoor je niet protesteren tegen het feit dat die moslims gaan bepalen wat hier wel of niet mag. Daar moeien ze zich alle dagen mee, legaal of illegaal.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 23 december 2019 om 14:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Vlaams Belang, PVDA en andere uitdagers die momenteel nog niet de kiesdrempel halen, zullen liever vroeg dan laat onze huidige particratie omverwerpen. Kijk naar Macron in Frankrijk. Die heeft met een nieuwe partij de heersende particratie van de macht verdreven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 23 december 2019 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De monarchie is naar mijn bescheiden mening te verkiezen boven de sharia.
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leden van verschillende partijen hebben een verschillend zicht op het politiek beleid; anders zouden ze één partij zijn. En de rest van je post is nog erger. Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |