![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou op met dat eindeloze geleuter over Jezus en lees mijn nieuwe Bijbel.
![]() |
![]() |
#82 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volkomen mee eens...zoals hij in de evangelies wordt beschreven heeft dit grotendeels nooit bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
|
![]() Kwestie van interpretatie. Ik zie daar geen tegenspraak met Jezus. Wel eventueel met de praktijken van groepen die pretenderen te handelen in naam van Jezus. Nogal kort door de bocht te zeggen dat de paus het probleem is. Hij heeft zichzelf ook niet benoemd he. Het gaat hier om een evolutie in de kerk als instituut. Als men te veel naar de 'vorm' kijkt is men niet mee.
Laatst gewijzigd door Bach : 1 januari 2020 om 17:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
|
![]() Citaat:
Ondertussen gelooft in de VS meer dan de helft van de top brass in de Apocalyps. Gezien men denkt dat daarna alles beter wordt zou ik me toch niet zo gerust voelen bij de mogelijke gevolgen van dat soort van typisch in evangelische groepen aanwezige gedachtengoed. Maar nergens zeg ik dat slechts deze evangelische groepen de wereldvrede kunnen bedreigen, noch dat er geen grotere dreigingen kunnen bestaan. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat'em den hoogste boom inkruipt en ontploft !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn de bomen al volzet met figuren die men er in willen stampen heeft? En wat met het milieuprobleem daarna? Ach, de paus zijn actie valt misschien nog te 'verschonen'. (niet dat ik er fan van ben van de man in kwestie hoor) De kindjes kregen allemaal een hand en die mevrouw dacht dat zij ook een hand zou krijgen maar de paus koos al een andere weg of zou de dame te oud geweest zijn? Handjes geven. (filmpjeuuuuh) Zijn bewakingsagenten, die met dat tasje bij, zagen er geen kwaad in. Misschien wel een logische reactie van de paus, zeker in deze tijden, dat hij zich aangevallen voelde? Of was hij gewoon serieus verschoten? Verschieten is in deze tijden en in bepaalde gevallen dan ook soms het verschil tussen leven en dood. Kom ik nu op voor de paus? Nee dank u. Ik zet nog snel even een boom bij. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 januari 2020 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat de paus (en u, want u stemt met hem in) het beter weet en dat de anderen het bij het verkeerde eind hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 3 januari 2020 om 00:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De absolute waarheid is mijn atoomtheorie en daarvoor is Jezus gestorven.
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |