![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, wees nog even gelukkig voor zolang het nog duurt en bereid u alvast voor op het einde van dat geluk. Laatst gewijzigd door Garry : 1 januari 2020 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zegt bv." zoals Wallonië vroeger Vlaanderen gesteund zou hebben". Ze kakelt zomaar wat in het rond als een kip die niet weet hoe ze eieren moet leggen. Wallonië beschikte over industrie waarin ze Vlaamse arbeidskrachten aan alle minder belangrijke functies heeft gezet en voor het overigen leefde Vlaanderen van de landbouw, landbouw die bovendien dan nog eens meer belast werd dan de Waalse industrie. Waar hebben de Walen nu Vlaanderen gesteund??????????????????? Uitgebuit ja, kinderen laten rondkruipen onder hun weefgetouwen voor een habbekrats. Vlaanderen is door de Walen altijd al als het minderwaardige plebs aanzien. Laatst gewijzigd door Garry : 1 januari 2020 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar de Forza Flandria samen met Open-VLD aan het bewind is ,verloopt alles naar wens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél interessant boek. Er is o.a. sprake v.d. Witte kaproenen, een "gevreesde Gentse stadsmilitie". Ben jij een Gentenaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Panda heeft er al zo vaak naast gezeten met zijn voorspellingen en nog kan hij het niet laten.
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...is muggezifterij.
Uiteraard kan niemand 'absolute' uitspraken met veronderstelde & toekomstige uitwerking doen. Wat wel kan is vanuit de bestaande realiteit proberen een projectie te maken. Daarbij lijkt het mij logisch om te kijken wat haalbaar is voor partij A-B-of C. Als er bepaalde zaken onaanvaardbaar waren gisteren, zijn die dat waarschijnlijk ook nog vandaag. En even waarschijnlijk zullen ze dat morgen zijn. Blokkers waren in het verleden een bende fascistische zwijnen. Ze zijn dat tot op vandaag aan 100% nog altijd Waarom zou iemand hen morgen anders behandelen dan wat tot hiertoe de normale methodiek was ? (insecticide spuiten als ze te dicht bij je komen ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Van je dezelfde pseudo-wetenschap gebruiken als Mengele deed? U gaat hier wel een beetje kort door de bocht hoor
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je beseft dus zélf dat alles potvast zit, en dat dit morgen naar alle waarschijnlijkheid nog het geval zal zijn. Coens probeert met vijf thema's genoeg partijen te verleiden om een fed.reg. te vormen. Elke ezel...oeps "partij" wordt een wortel voorgehouden. Het probleem is dat een federale regering meer dan vijf thema's moet behandelen, en dat de minstens acht partijen die bereid zijn "om hun verantwoordelijkheid te nemen" héél goed beseffen dat ze het meer dan vier jaar met mekaar zullen moeten uitzingen. Liefst zonder mekaar tegen te werken zoals dat in de regering Michel de gewoonte was. Zal dat lukken, denk je? En denken de partijen, waarvan een aantal elkaars tegenpool zijn, dat ook? Voor de N-VA is er géén speculaas van sinterklaas Coens bij. Wel voor de "fascisten" maar die zitten lekker achter het cordon te genieten van de show. De N-VA zal, zeker in de huidige omstandigheden, en na in de zak te zijn gezet door Michel, niet toegeven op het confederalisme. Zeker niet nu er al Franstaligen zijn die aan de splitsing van Belgique beginnen te denken. Op voorwaarde uiteraard dat Vlaanderen evenveel, en liefst nog meer, zal dokken dan wat de "arme" Waalse partner zal moeten missen bij confederalisme of een scheiding. Ik heb een stil vermoeden dat Magnette niet zomaar naar Antwerpen is gereisd. Volgens mij heeft hij De Wever een gelijkaardig voorstel gedaan. Confederalisme ja, maar....niet zonder compensaties voor de miljardentransfers. Wél een nieuwe financieringswet ingebouwd in het Belgisch confederalisme, waardoor Vlaanderen niet minder maar meer moet afdokken. De Wever heeft "NON" geantwoord en Magnette is zonder buit afgedropen. De huidige gang van zaken in de Vlaamse regering wijst er volgens mij op, maar ik kan me vergissen, dat paars-geel van de baan is. Dan is de enige mogelijkheid dus paarsgroen, aangevuld met de tsjeven. De Wever zit dan opgescheept met een Vlaamse regering vol oppositiepartijen, en dit net zolang als de federale partners mekaar niet overhoop schieten. Intussen groeien de fascisten gelijk kool en kalven alle andere partijen verder af. Inclusief de N-VA. Ben je er nog altijd van overtuigd dat De Wever de partij die hij alles behalve kapot kreeg een stamp onder haar fascistische ballen zal geven, en de "Vlaamse" coalitiepartners die hem nu al de duvel aandoen in de armen zal vallen als hun opdracht, wel of niet, volbracht is? Het is vanuit die bestaande realiteit dat IK probeer een projectie te maken. Ik weet niet met zekerheid wat er gaat komen, maar ik ben er wél van overtuigd dat je niet zult kunnen lachen met de verrassingen die met zekerheid deel zullen uitmaken van wat er komen gaat.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je tweede leugen is dat ik hier meerdere keren per dag kom vertellen dat het "Vlaams Blok" gewoon een Vlaams-nationalistische partij is. Het Vlaams Blok bestaat niet meer, en het Vlaams Belang is een separatistische partij én een anti-islampartij. Ik zie geen énkele reden waarom dat niet zou mogen. Zeg eens panda, wat is de reden dat je de laatste tijd zo wild om je heen slaat?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 1 januari 2020 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
België heeft meerdere bedrijven die technisch in staat zijn om vrachtwagenruimtes luchtdicht te maken en de uitlaatgassen een 'ander' traject te laten volgen. En het Vlaams Blok heeft veel geld sinds de laatste verkiezingen dus de productie kan op industriële schaal opgestart worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ppffffttttt.....
![]() |