![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer kindjes maken.Maar dat willen we niet meer.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2019 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je nog verder gaan met de vergelijking??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De staat is er om de boel te regelen en in goede banen te leiden en te houden; de staat is er niet om, in eerste instantie de bevolking aan het werk te houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel enkel vast dat voor verschillende beroepen waar men niet hoog voor moet opgeleid zijn, er blijkbaar wel mensen van veraf naar Vlaanderen komen maar dat men daarentegen (aldus Magnette) niet van een werkloze in Charleroi mag verwachten dat hij hetzelfde doet. Als het voor een Vlaming (aldus Magnette) wél mogelijk moet zijn om een uitkering te verliezen (met als reden: voldoende werkgelegenheid), dan moet dat voor een Waal in Charleroi eveneens mogelijk zijn. Dat er in zijn regio onvoldoende werkgelegenheid is, is immers geen excuus vermits hij de verplaatsing naar Vlaanderen kan maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er drie. Ze werken alle drie vanaf de dag dat ze afstudeerden, en hun partner ook. Zelfs mijn jongste kleinkind had meteen werk toen hij afstudeerde. Hij werkt bij Vinçotte en rijdt met een firmawagen.
Het zijn dan ook geen Walen maar Limburgers.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel kinderen heb jij Fred?
Werken ze? In Brussel?
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ? Ik heb niks. Geen vrouw en geen kinderen.
Ik heb dat nooit nodig gehad. Ik heb vanaf ik ben geboren genoeg middelen om op mezelf te zijn.De laatste overlevende van de familietak. Ik ben een zegen voor de planeet en het klimaat ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2019 om 18:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() Mooi, vooral als je het zo beleeft; maar begrijp dan wel een beetje dat de meeste andere mensen wel wat verder kijken dan hun neus lang is en niet in linkiewinkies goed klinkende maar niets zeggende dooddoeners blijven hangen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Invaliden hebben niks te maken met werkzoekenden.
En in Wallonië is globaal gezien 12 % van de bevolking werkloos. Dus ik weet niet wat u hier eigenlijk wil bewijzen De niet-werkende werkzoekenden zijn goed voor 12,5 procent van de actieve Waalse bevolking. https://www.knack.be/nieuws/belgie/m...s-1458947.html Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2019 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn er in uw straat dan veel werkloze verpleegsters of loodgieters ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 december 2019 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Banneling
|
![]() Neen, maar zelfs in mijn straat zijn er werklozen... dus als dat geen verpleegsters, noch loodgieters of andere beroepen zijn, wat zijn dat dan???
|
![]() |
![]() |