![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er wordt schijnbaar verwoed gereageerd als ik iets post. Wat ze wauwelen weet ik niet. Niet de minste interesse. Ik wil niet geïndoctrineerd worden door gif voor ik ooit nog naar de stembus trek. Van mij krijgt iedereen gelijk. Zowel tegenstanders als medestanders. En als ge toch graag blijft balken dan kan je ezels niet beletten van het te doen. De aard van een ezel kan je niet veranderen. Probeer je in te grijpen verzet hij geen poot meer. Sommigen krijgen zelfs een erectie als je met de zweep op hun achterwerk klopt. Zeker een vrouwelijke ezel. Zou het gevoel dat er achteraan op hun rug iets gebeurt hen doen denken dat er een mannelijke ezel zijn kwakje wil lossen? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 4 januari 2020 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat nut heeft het dat een kaartjesknipper zwijgt tegen zijn directie dat hij vaak geconfronteerd wordt met beschuldigingen van racisme, wegens het enkele feit dat hij de kaartjes controleert en desgevallend boetes uitschrijft?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb daar al op geantwoord in deze draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Ik heb dat letterlijk geschreven.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge bekijkt het gewoon van de verkeerde kant. De racistische ondertoon moet ge niet gaan zoeken bij de conducteur maar bij die Afrikaanse die vindt dat zij niet het zelfde moet betalen als de blanke passagiers.
Laatst gewijzigd door Garry : 5 januari 2020 om 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 5 januari 2020 om 08:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een geleerd persoon zei ooit: "Er bestaan geen domme vragen, er bestaan alleen domme antwoorden." Bedankt om dit te bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn geen grotere racisten dan die gasten zelf en juist daarom zou het dan klachten regenen. Na verloop van tijd kan de overheid dat niet meer negeren. Ze zouden dagelijks overstelpt worden van klachten.
En wie heeft de meerderheid, de twintigduizend klagers of de tien miljoen zwijgers? De tien miljoen zwijgers die worden niet gezien hoor maar die twintigduizend klagers wel. Laatst gewijzigd door Garry : 5 januari 2020 om 08:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een directie die geconfronteerd wordt met opmerkingen van het personeel en daar niets aan doet, die directie moet op de schop. Maar Schoof, als ambtenaar in functie, schreef een rapport, goed wetende dat de directie er niets mee zou doen. Awel zo'n ambtenaar in functie heeft ook boter op z'n hoofd, zo'n ambtenaar in functie hoort niet betaald te worden met ons belastinggeld. Zo'n ambtenaar in functie moeten ze onder z'n kloten stampen en op straat gooien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt dat janghangel in hun zak te steken door zulke pallywoodachtige filmpjes te maken, eens ontploft het in hun eigen gezicht hoor.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is voldoende dat hij een bleekscheet is. Hij zal wel weten dat er blanken zijn die iets tegen zichzelf hebben. En dan pas je U automatisch aan. Geef de gekleurden een gratis jaarabonnement op trein ; tram en bus en je bent van de problemen af. Natuurlijk kost het nog meer geld. Maar dat is geen probleem. Het wordt toch bijgedrukt. Moest de drukpers in panne vallen dan was er wel een probleem maar dat is dan voor heel Europa. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 5 januari 2020 om 09:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn goede raad (van een oude zak): stel grenzen aan wat mensen voor beledigingen tegen jou mogen uiten. Het merendeel laat je van je afvloeien als een eend water van zich laat afvloeien. Maar in de huidige omstandigheden, waar zoveel poco's en hun media zo gretig likken van elke beschuldiging van racisme: niet met mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zwijgen! En als zelfs ambtenaren in functie zwijgen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden ons de vraag kunnen stellen;
Als die aangespoelde ons hier verwijten, zoals "Racist', toe slingeren, zijn dat dan niet op zich racistische uitlatingen? Laatst gewijzigd door Garry : 5 januari 2020 om 10:25. |
![]() |
![]() |