![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Onlangs nog meegemaakt. Zo een blaaskaak. Dat gingen we nog wel eens zien dat hij het vliegtuig niet zou op mogen met die shampoo....Ja ja de rest zal ik maar niet meer vertellen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 januari 2020 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Waar ik me ongelooflijk aan ergerde is dat de focus zo hard op dat "huis kopen" werd gelegd, en niet op de essentie van het probleem: Namelijk dat niet-erkende asielzoekers een astronomisch bedrag kregen gestort.
Radio 1: Presentatrice: De som van 91 duizend euro is effectief gestort presentator: Maar de vraag is dan of je daar effectief een huis mee kan kopen? NEE MENEER! DAAR GAAT HET NIET OM!!! Huis of niet, het is een ziekelijk hoog bedrag dat ik zelf persoonlijk nog NOOIT heb mogen zien op een rekening van mij! en ik betaal me als geboren en getogen Belg al 14 jaar krom aan belastingen! Dáár gaat het om. Na die belachelijke uitspraak heb ik de radio dan ook uitgezet.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. Laatst gewijzigd door IJsboer : 8 januari 2020 om 17:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarna is het nog niet gedaan he: levenslang kunnen ze hier aan de staatsuier hangen zonder een klop bij te dragen. En de linkse lummeltje maar blijven zanniken over dat huis, jongen toch. Laat ze maar verder hun eigen graf graven zeg ik dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar wat wilt ge in een land waar alles zo verdeeld werd dat niemand nog weet wie waar en wanneer bevoegd is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |