![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuuuurlijk heeft Trutten gelijk! Zo groot gelijk dat ze opnieuw partijvoorzitter én Belgisch premier wordt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 januari 2020 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ze wauwelen weet ik bewust niet maar ik stel wel vast dat als de beer verschijnt dat Vrijheid hem flankeert. Twee handen op één buik dus. Je moet me niet geloven hoor. Ik durf al eens liegen. Leugenaars moet je met gelijke wapens bekampen. Maar doe zelf de moeite om te verifiëren of mijn verhaal klopt en overloop de meeste recente topics Ze zijn als de draak met de twee koppen. En ze gebruiken zelfs beiden eenzelfde pispot. Spelen rijke mensen nu ook al met twee verschillende PC's? ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 10 januari 2020 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |