Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 januari 2020, 11:47   #81
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
En nu terzake.
Heeft u zo niets om het met Antwerpen te vergelijken?
Oud 16 januari 2020, 11:56   #82
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ik heb hier toch al zeer kwetsende dingen mogen lezen over zwarten en Afrikanen vluchtelingen of nog maar over die klimaatmeisjes
Naar mijn mening is de kans groot dat schrijvers van zulke praat eerder VB'ers zijn dan CD&V 'ers

En naar mijn eigen bescheiden mening durven ze nog niet echt te schrijven wat ze denken want dan zou je pas verschieten
Niemand houdt jou tegen om, openlijk, voor de Noord-Afrikanen op te komen waarover deze draad gaat. Hoe bescheiden jouw mening ook is.
Durf JIJ te schrijven wat je denkt over het Marokkaans crapuul dat in jouw geliefde Bruxelles minderjarige meisjes van buitenlandse origine in de prostitutie duwt?
Durf jij je hardop af te vragen waarom die piepjonge Marokkaanse mensenhandelaars geen slachtoffers zoeken bij hun eigen bruine soort? Is DAT geen racisme?
Oud 16 januari 2020, 11:59   #83
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb hier toch al zeer kwetsende dingen mogen lezen over zwarten en Afrikanen vluchtelingen of nog maar over die klimaatmeisjes
Naar mijn mening is de kans groot dat schrijvers van zulke praat eerder VB'ers zijn dan CD&V 'ers

En naar mijn eigen bescheiden mening durven ze nog niet echt te schrijven wat ze denken want dan zou je pas verschieten
en wat lees je hier dagelijks zoal over VB'ers?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:03   #84
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
Dat het uitschot is wie daar voor kiest.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:04   #85
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Als je daar moet op rekenen om orde op zaken te stellen. We hebben het gezien als hij aan het roer stond.
Noem eens diegenen op die het al beter gedaan hebben dan de Théo?

Laatst gewijzigd door andev : 16 januari 2020 om 12:19.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:18   #86
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Als de waarheid kwetsend is, is het dan geen waarheid meer misschien?
Zouden de CD&V'ers dat vlugger aanvaarden dan bvb de VB'ers?
Wat is weer de definitie van een VB'er? De grootste partij in Vlaanderenland...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:28   #87
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge moet u eens proberen voorstellen wat er zou gebeuren in land en media wanneer dat slachtoffer een moslima zou zijn geweest in handen van een blanke bende...
Als je weet dat een paar gortige memes voldoende zijn om dagenlang de kranten, journaals en ter zakes te vullen, dan weet je het wel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:29   #88
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Even aan dé kenner ter zake vragen....
Die ondanks zijn dagelijkse vuilbekkerij niet één keer kritiek kreeg van Fredje.
Oud 16 januari 2020, 12:41   #89
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge moet u eens proberen voorstellen wat er zou gebeuren in land en media wanneer dat slachtoffer een moslima zou zijn geweest in handen van een blanke bende...
Het gaat hoe dan ook van kwaad naar erger. Het is gewoon om kotsmisselijk van de worden als je de naam en de afkomst van het slachtoffer zwart op wit ziet staan, maar de origine van de daders verzwegen wordt. Het zou andersom moeten zijn. Het slachtoffer hoort beschermd te worden. NIET de daders.

Alleen al het feit dat de identiteit van de daders als vanzelfsprekend verzwegen wordt verraadt dat de verzamelde media de "aanbevelingen voor de media" betreffend de berichtgeving over allochtonen naleven. Uitgerekend daarom weet zelfs een debiel meteen dat de daders van allochtone origine zijn.
Oud 16 januari 2020, 12:42   #90
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minstens 7 dagen breed uitgespit in alle media.
In 'Terzake' en 'De Afspraak'.
Een 'Pano' reportage die de volledige doopceel licht van de bende en hun leden.
Een debat in 'De zevende dag' waarbij het VB om de haverklap onderbroken wordt door de moderators en de andere 'debateurs' want waarschijnlijk is het de schuld van 'extreemrechts'.
Vragen en een debat in het Vlaams parlement.
Vragen en een debat in het Federaal parlement.
Etc etc...
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:45   #91
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De kopstukken waren dus, zoals te verwachten was, allemaal "Maroefen". Sorry maar ze verdienen die benaming. Het is Marokkaans crapuul van het laagste soort.
Wat ik niet begrijp is dat dit bruin schorremorie vrij rondloopt met meer dan 200 pv's op zak. Dit buiten-europees uitschot had allang mét hun medeverantwoordelijke familie naar hun strontland van herkomst moeten teruggestuurd worden. Geen wonder dat Bruxelles een hellegat is geworden. De Belgische hoofdstad biedt "arme kansarmen" van buitenlandse origine alle kansen om het te maken in het misdaadmilieu. Bruxelles is vandaag vergeven van soortgelijke "gelukszoekers".
Dat komt ervan als 200 pv's geen belletjes doet rinkelen bij de Brusselse justitie. Die is blijkbaar even rot als het Brussels justitie-paleis.

Het zullen je kinderen maar wezen die in handen vallen van Marokkaanse, niets en niemand ontziende bendes. Wat wordt er dat islamitisch uitschot eigenlijk met de paplepel ingegoten? THUIS, in de moskeeën, in de koranscholen én in hun gesloten religieuze milieu?
Of is het toeval dat het zelden blanke racisten zijn die voor dergelijke feiten worden opgepakt?
Ik begrijp dat ook niet. Terwijl een duidelijk signaal aan zo'n zaken een einde kan maken.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:46   #92
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb nooit mogen lezen dat het verkrachten van minderjarigen goedgekeurd werd door VB-ers.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:50   #93
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Geen enkele, maar ik weet er wel een paar die het wellicht beter zouden doen indien ze de kans kregen.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:53   #94
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ge hebt niet eens 'n dochter, en als ge er 1 had, zou niemand dat arm kind zoiets toewensen.
Haar leven zou sowieso al 'n hel zijn.

Laatst gewijzigd door daiwa : 16 januari 2020 om 12:56.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:54   #95
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Waarom dacht je dat die pro deo advokaten er gekomen zijn?
Ja juist, en op ons kosten zoals al de rest.
Allemaal dikke nekken met dikke prees en eigen zak eerst in zoverre dat ze nu al niet meer overeen kunnen komen om een regering te vormen.
2 !!!
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 januari 2020, 12:58   #96
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kopstukken waren dus, zoals te verwachten was, allemaal "Maroefen". Sorry maar ze verdienen die benaming. Het is Marokkaans crapuul van het laagste soort.
Wat ik niet begrijp is dat dit bruin schorremorie vrij rondloopt met meer dan 200 pv's op zak. Dit buiten-europees uitschot had allang mét hun medeverantwoordelijke familie naar hun strontland van herkomst moeten teruggestuurd worden. Geen wonder dat Bruxelles een hellegat is geworden. De Belgische hoofdstad biedt "arme kansarmen" van buitenlandse origine alle kansen om het te maken in het misdaadmilieu. Bruxelles is vandaag vergeven van soortgelijke "gelukszoekers".
Dat komt ervan als 200 pv's geen belletjes doet rinkelen bij de Brusselse justitie. Die is blijkbaar even rot als het Brussels justitie-paleis.

Het zullen je kinderen maar wezen die in handen vallen van Marokkaanse, niets en niemand ontziende bendes. Wat wordt er dat islamitisch uitschot eigenlijk met de paplepel ingegoten? THUIS, in de moskeeën, in de koranscholen én in hun gesloten religieuze milieu?
Of is het toeval dat het zelden blanke racisten zijn die voor dergelijke feiten worden opgepakt?
De kern v.d. zaak in 2 zinnen.
Géén pummel v.h. justitiepaleis kan dat zo zeggen.
Oud 16 januari 2020, 13:01   #97
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

naar mijn bescheiden mening heb jij geen dochter van 16 jaar.
Oud 16 januari 2020, 13:05   #98
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In vermoed dat de Théo dat crapuul in de kortste keren in een Hercules zou duwen & laten vliegen naar Casablanca.
Oud 16 januari 2020, 13:08   #99
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat hoe dan ook van kwaad naar erger. Het is gewoon om kotsmisselijk van de worden als je de naam en de afkomst van het slachtoffer zwart op wit ziet staan, maar de origine van de daders verzwegen wordt. Het zou andersom moeten zijn. Het slachtoffer hoort beschermd te worden. NIET de daders.

Alleen al het feit dat de identiteit van de daders als vanzelfsprekend verzwegen wordt verraadt dat de verzamelde media de "aanbevelingen voor de media" betreffend de berichtgeving over allochtonen naleven. Uitgerekend daarom weet zelfs een debiel meteen dat de daders van allochtone origine zijn.
Eén corrupte boel.
Oud 16 januari 2020, 13:09   #100
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat zou je willen, zelfs ZES GEWAPENDE OVERVALLEN zijn geen reden om iemand in de cel te stoppen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be