![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe weet jij of dat vermelde bedrag overeenkomt met het bedrag in de envelop?
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Begrijpend lezen is overduidelijk uw sterkste kant niet: En ik betwijfel of ze ook maar ergens uit de kosten komen met de omslagen die ze kregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() marginalen en feesten...
![]() |
#84 |
|
![]() Toen ik stelde dat de enige envelop waarvan je met zekerheid wist wat er in zat, de jouwe was, beweerde je dat dat fout was.
Dus, wat is het nu?
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het de bedoeling om "uit de kosten te komen" door de geschenken als je een feest geeft misschien? Geef dan geen feest?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op basis van wat ik hoor en zie maak ik dus mijn bedenkingen en daarnaast ook omdat het mijn buren zijn waarmee ik meer dan een babbel over van alles en nog wat maak. De tweede zoon moet wachten met trouwen, eerst sparen. Laatst gewijzigd door dpg : 6 april 2020 om 14:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1)Voor sommige is dit een habbekrats, en laten hun leven er niet door bepalen. 2) Voor sommige die geen geld hebben ( bij wijze van spreken) die liggen er niet van wakker (ne kei kunde immers niets stropen) 3) De rest, de modale Belg die luistert en doet braaf wat de overheid verbied |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Veel dooien bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Parlementslid
|
![]() Ach ja er is mij gisteren zelfs door iemand bevestigd dat ze weet hebben van minstens twee chauffeurs van een transportbedrijf die ziek zijn en moeten blijven werken. Omdat ze hun loon nodig hebben door de vele schulden die ze moeten afbetalen. Omdat ze grote kroost bij elkaar verschillende vrouwen hebben en omdat de baas hun anders hun C4 geeft. En natuurlijk de wekelijkse enveloppe van tussen de 200 en 300 euro in de hand. Hoeveel mensen besmetten die dagelijks wetende dat er in de meeste logistieke transportbedrijven amper een handzeep beschikbaar is? Zij besmetten tientallen mensen. Wij blijven in ons kot en zien enkel gezinsleden en enkele vaste kennissen. Die ook niets anders doen dan in jun kot te blijven en de dagen proberen zinvol door te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hoe zou je dat nu zeker kunnen weten? Ik ga er gewoon van uit dat iemand die bij jou op bezoek komt die persoon er ook niet mee in zal zitten om nog op andere plaatsen op bezoek te gaan. Ik merk dit bij veel mensen, ze vegen er hun botten aan en doen gewoon hun zin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Wie geeft een paasbrunch
![]() Het wordt weer een topweekend. En we gaan toch niet een gans weekend eenzaam in ons kot blijven zitten? Wel in ons kot maar deze keer geen BBQ maar gourmet. Gisteren hebben ze nog de nieuwe loungeset geleverd. Zwembad en jacuzzi zijn al lang op temperatuur. Voorlopig staat de teller bevestigde genodigden op 10. Nog 4 in afwachting. En fietsen mag dus 2 koppels komen met de fiets. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik kan jouw gedrag maar met 2 woorden omschrijven: crapuleus en egoïstisch. |
|
![]() |
![]() |