![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[Bart de Wever mood on] Ik kan de politiemensen aan de grens toch niet vragen fietsers tegen te houden. Welk verschil maakt dat uit of je in België mensen tegenkomt op straat of in Nederland?[Bart de Wever mood off] PS als je langs het kanaal of de maasdijk fietst kan je onmogelijk 1,5m afstand houden van tegenliggers of mensen die je voorbijsteken. Ik fiets tegenwoordig dan ook bewust zo min mogelijk op het fietsroutenetwerk. Maar probeer een eigen route uit te stippelen op weinig betreden wegen. Dat brengt me trouwens op verrassende (mooie) plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Alle preventie, alle maatregelen gaan nooit effectief zijn omdat ik vrees dat ze niet afdwingbaar zijn.
Er is een te hoog percentage van de bevolking dat niet in staat is, bereid is, of om welke reden dan ook, zich aan de regels te houden. Den Adil in Anderlecht, Marie van Durbuy, het zijn geen alleenstaande gevallen helaas... De overheid bezint zich best of dit huidige systeem nog wel haalbaar is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En door dat te doen, een aerosol van ziektekiemen vrij te maken, die het oude dametje, dat net voorbij uw deur passeerde, en braaf naar meneer Van Ranst heeft geluisterd en dus geen masker heeft opgezet, heerlijk binnensnuift, om dan binnen 3 weken reuchelend dood te gaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) niet de minste zin hebben 2) tegen de meest elementaire vrijheden inbreuk plegen 3) niet eens deftig gedefinieerd zijn 4) om een plan uit te voeren dat niet bestaat 5) en dat niet kan werken mocht het bestaan 6) valselijk laten geloven dat het in het belang van de medeburger is, terwijl het omgekeerde het geval is. Het is uw burgerplicht om zo snel mogelijk ziek te worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 april 2020 om 12:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar de mensen houden zich hier aan de regels, in ieder geval de geest van de regels zonder de excessen erbij te nemen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Man, man, man hoe de leugens zogezegd als waarheid verkleed de wereld in komen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar prijs u voor la Belgique, zij die, zoals altijd, het verste hun kop hebben uitgestoken zijn de Vlamingen... En het zullen dan ook zij zijn die alle smet toegeworpen zullen krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal je zeggen, ik ga liever niet naar het ziekenhuis. Want mocht ik dat nodig hebben, en daar uit komen, is er heel veel kans dat mijn leven nadien toch de moeite niet meer waard is. Dus ziek ik dat liever zelf uit als het moet, en ga eraan dood op mijn eigen als het moet, dan dat men mij vol darmen steekt gedurende 3 weken, om dan zwaar gehavend te overleven. De piepkleine kans dat ik daar ongeschonden uit zou komen, laat ik gerust aan een ander. Laatst gewijzigd door patrickve : 13 april 2020 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk jij dat er ergens ter wereld een enquête is gedaan naar het draagvlak van getroffen corona maatregelen ? Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 13 april 2020 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |