Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2020, 13:53   #81
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
We leven in het land van Magritte : da's een schot in de roos.
Dedecker heeft eigenlijk gelijk.
De burgemeester is "baas" in z'n gemeente.
(+ Dedecker haalde in de laatste verkiezingen een ongezien aantal voorkeurstemmen. Dat spreekt voor zich.)
Dat wil niet zeggen dat hij boven de wet staat. De gouverneur heeft hem trouwens al op zijn plaats gezet.
Oud 8 mei 2020, 14:02   #82
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
De wet hoe een pasfoto er mag uitzien vergeten?
Lekker belangrijk
atmosphere is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 14:20   #83
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
In alle islamlanden zit de islam mee "aan de knoppen", en nagenoeg geen enkel islamland functioneert een beetje fatsoenlijk. Overal is er ambras, en als ze geen externe vijand hebben, beginnen ze wel onderling. Bidden, thee drinken en ambras maken, zijn hun grootste "kwaliteiten".
En dan is men verwonderd dat de meerderheid van de W-Europeanen liever hun hielen ziet dan hun tenen.
Enorme generalisering van meer dan een miljard mensen , welke op totaal verschillende plaatsen leven , onder totaal verschillende omstandigheden . In Iran boeken ze successen ondanks zware sancties , nergens ter wereld vinden we zo veel vrouwelijke ingenieurs en het aantal wetenschappelijke publicaties is er hoog ondanks Amerikaanse tegenwerking.
Vele moslimlanden hebben last (of gehad) van intensieve interventies door buitenlandse mogendheden. De invasie van Irak in 2003 bijvoorbeeld heeft een enorme impact gehad op meerdere moslim landen.

Alles ligt aan de islam , is ongeloofwaardig. Alleen al vanwege de grote verschillen binnen dat geloof.
Oud 8 mei 2020, 14:29   #84
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Enorme generalisering van meer dan een miljard mensen , welke op totaal verschillende plaatsen leven , onder totaal verschillende omstandigheden . In Iran boeken ze successen ondanks zware sancties , nergens ter wereld vinden we zo veel vrouwelijke ingenieurs en het aantal wetenschappelijke publicaties is er hoog ondanks Amerikaanse tegenwerking.
Vele moslimlanden hebben last (of gehad) van intensieve interventies door buitenlandse mogendheden. De invasie van Irak in 2003 bijvoorbeeld heeft een enorme impact gehad op meerdere moslim landen.

Alles ligt aan de islam , is ongeloofwaardig. Alleen al vanwege de grote verschillen binnen dat geloof.
Idd, de oorzaak van alle miserie. Zeer strenge religies en daarbij dan nog inteelt zorgen voor een zeer "middelmatige" geestelijke ontwikkeling van hun bevolking.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 14:29   #85
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ze zijn nu de Ramadan aan het ophemelen onder de noemer van Intermittent fasting.

“Het is niet wetenschappelijk gestaafd, maar het gaat ongelofelijk goed”

https://www.hln.be/wetenschap-planee...-uit~aa88c13d/
En zo ziet u zelfs in een dieet een vorm van islamisering .
"connecting the dots" is dit . Een favoriete uitspraak van complotdenkers
Oud 8 mei 2020, 14:32   #86
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En zo ziet u zelfs in een dieet een vorm van islamisering .
"connecting the dots" is dit . Een favoriete uitspraak van complotdenkers
Vind je het normaal dat een kandidaat werknemer lichter werk tijdens de ramadan, als voorwaarde stelt om een job te aanvaarden ???

Citaat:
Oud 8 mei 2020, 14:38   #87
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Intussen is er in het Antwerpse een opstoot van besmettingen gesignaleerd in Brasschaat. Dan hoor je Zipper niet aankomen met veronderstellingen over welke groepen hiervoor met de vinger moeten gewezen worden.

Zwijgen dat hij zweet.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 14:46   #88
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Intussen is er in het Antwerpse een opstoot van besmettingen gesignaleerd in Brasschaat. Dan hoor je Zipper niet aankomen met veronderstellingen over welke groepen hiervoor met de vinger moeten gewezen worden.

Zwijgen dat hij zweet.
Wat heeft Brasschaat met de ramadan te maken ?? Of is het gewoon je bedoeling deze draad te verkloten ????

Citaat:
Oud 8 mei 2020, 14:58   #89
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft Brasschaat met de ramadan te maken ?? Of is het gewoon je bedoeling deze draad te verkloten ????
Helemaal niet. Als de ramadan een factor zou zijn die corona doet ontsporen zou je een situatie krijgen waarbij Antwerpen (met veel moslims) merkelijk meer besmettingen heeft dan omliggende gemeenten. Los van de ramadan ook trouwens, want dat lapt regels aan zijn laars, nietwaar?

Als je dan nu de kaarten erbij neemt zie je eerder het omgekeerde. Brasschaat, Schilde, Hove en Aartselaar zijn koplopers en de stad Antwerpen heeft een zeer modaal aantal besmettingen per 1000 inwoners.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 15:12   #90
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Stop toch eens met dat bashen van kleurtjes....
Het zijn zij wel die ik tot nu toe meer met een masker op zie lopen, dus bon.
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 15:59   #91
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vind je het normaal dat een kandidaat werknemer lichter werk tijdens de ramadan, als voorwaarde stelt om een job te aanvaarden ???
Ja, zolang je maar de mogelijkheid hebt om ongestraft te zeggen "nee bedankt"
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 16:17   #92
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Er zijn wel degelijk wetenschappelijke bezwaren (integendeel??) en zeker als die traditioneel is en generaties na elkaar gebeuren zoals bij Roma en Moslims.
Ge slaagt alvast de twee door elkaar door te herhalen wat ik kwam te zeggen hé -> te lang een al te beperkt genenpoel
Het gaat over het simpele eenmalige feit...en daar is geen wetenschappelijk argument voor om dat op basis daarvan te gaan verbieden
Integendeel dus want er zijn ook argumenten pro

Citaat:
In Nederland waren neef-nicht huwelijken nog verboden in 1970, die hebben hun wetten toch moeten aanpassen van de EU.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Neef-nichthuwelijk
ja en ?
Dat was dus verboden voor 1970 zoals ge zegt, in Nederland

Citaat:
Dat zou een direct gevolg geweest zijn van onderhandelingen met de koning van Marokko als voorwaarde om Marokkaanse gastarbeiders te mogen ronselen.
Dat betwijfel ik...het kan meegespeeld hebben

Zie gewoon nog eens een keertje naar dat kaartje en laat Europa voor wat het is ...serieus wat blauw hé
Is de koning van Marokko daar ook op de koffie gemogen om de zaak te bepleiten ?

Maar uiteindelijk is dat iets wat altijd gezweefd heeft tussen hetgeen wat we nog ethisch verantwoord noemen en volksgezondheid.
In het Westen zijn die problemen zwaar overschat geweest door tegenstanders van het idee.
Het is pas als ge gesloten beperkte communes hebt waar dat generatie op generatie plaatsgrijpt dat ge probs krijgt
Een probleem dat zich bv stelt bij Mormonen in de states
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2020, 16:43   #93
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Ge slaagt alvast de twee door elkaar door te herhalen wat ik kwam te zeggen hé -> te lang een al te beperkt genenpoel
Het gaat over het simpele eenmalige feit...en daar is geen wetenschappelijk argument voor om dat op basis daarvan te gaan verbieden
Integendeel dus want er zijn ook argumenten pro

ja en ?
Dat was dus verboden voor 1970 zoals ge zegt, in Nederland

Dat betwijfel ik...het kan meegespeeld hebben

Zie gewoon nog eens een keertje naar dat kaartje en laat Europa voor wat het is ...serieus wat blauw hé
Is de koning van Marokko daar ook op de koffie gemogen om de zaak te bepleiten ?

Maar uiteindelijk is dat iets wat altijd gezweefd heeft tussen hetgeen wat we nog ethisch verantwoord noemen en volksgezondheid.
In het Westen zijn die problemen zwaar overschat geweest door tegenstanders van het idee.
Het is pas als ge gesloten beperkte communes hebt waar dat generatie op generatie plaatsgrijpt dat ge probs krijgt
Een probleem dat zich bv stelt bij Mormonen in de states
Dat het slecht is weten we al lang en de 2 wereldoorlogen en immigratie hebben ons voldoende door elkaar geschud om daar geen groot probleem meer me te hebben.

Het komt echter terug via Islam en Roma en is zwaar belastend voor ons zorg systeem, ieder jaar meer met de groei van Islam.

Channel 4 docu over het probleem in de UK, waar het probleem inderdaad wel groter is vanwege het andere soort moslims aldaar.

https://youtu.be/kyNP3s5mxI8

De EU wetten laten toe dat je met neef-nichten mag huwen in eerste graad, dat zijn de kinderen van bv je vaders broer. Als dat een tweeling is dan zijn dat effectief half-broer en zussen genetisch gezien. Schandalig dat dit toegelaten is.
Oud 8 mei 2020, 22:08   #94
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht

En men gaat inderdaad mee met deze tijd. Ik denk bv. aan 9/11

En als het toch maar kleine stukjes zijn, wat is het probleem voor de moslim leiders om dit openlijk te veroordelen, en definitief te schrappen?
Er zijn zo veel stromingen van de islam , verschillende interpretaties van de koran en oude geschriften zijn wat ze zijn , oude beschimmelde schrijfsels, die kun je niet wijzigen.

Citaat:
Geduld... U bent aan de winnende hand.
Ik ? ik ben geen moslim . Maar ik ben ook niet paranoide

Citaat:
Inderdaad, omdat datgene wat hij anders doet als hij alleen is, botst met het boekje... En als er dan vrienden bij zijn, best niet te doen...
Stel u dus voor wat een niet-gelovige moet meemaken.
Hoef ik mij niet voor te stellen want ik ben ongelovig.

Citaat:
FUNDAMENTEEL FOUT !
De 10 geboden
Het oude testament is aardig gruwelijk.

Citaat:
Ja, er is een geschiedenis.
MAAR
Het Christendom heeft 'De Verlichting' of 'Eeuw van de Rede' gekend in de 18e eeuw, jaren 1700 dus.
Het heeft er toe bijgedragen dat het "gruwelijk" verleden werd afgesloten.
Eén van de belangrijkste gevolgen was ook de scheiding tussen Kerk en Staat.
(En kom niet af dat er een president is in Iran. Dit is maar schijn, want iedereen weet dat de geestelijke leider, de echte leider is.)
Er is helemaal geen gruwelijk verleden afgesloten , kijk naar de Christelijke VS.
Zij voeren de meest gruwelijke dingen uit , en Israel al helemaal.

Citaat:
Kortom: het Christendom staat 300 jaren verder dan de islam - en de voorsprong wordt met de dag groter...
Er bestaat geen "de islam"
Ook al gaan de verschillende stromingen uit van hetzelfde boek. De uitvoering en beleving van godsdienst in verschillende landen en is dusdanig verschillend dat we van "de islam" als alles bepalende factor niet kunnen spreken.
Achterstand bestaat er ook in Christelijke Zuid Amerikaanse landen en in Afrikaanse landen als Ethiopië bv. Het Christendom is dus net zo goed geen homogeen geheel.

Citaat:
U bent dus moslim.
nee
en
Genoeg Christenen die geen andere godsdiensten onder hen accepteren.

Citaat:
Dat noemt men realistisch zijn, voorbereid zijn - of toch tenminste enige voorbereiding treffen, want de aanval zal snel en genadeloos zijn -, zich niet (meer) op zijn gemak voelen... - hoe zou dat komen??

Kortom: dat noemt men NIET NAIËF zijn.
maar wel paranoïde
U moet er namelijk vanuit gaan dat:

- Het aantal moslims nog voordat u sterft op 50 % of meer zit.
In dit tempo gaat het nog lang duren voordat de 10 % gehaald word.

- Het tegen die tijd allemaal geharde mohammedanen zijn.

- Uw landgenoten zo maar Sharia law gaan accepteren.

- Dat moslims allen goed samenwerken om hun doel te bereiken , en dus ook op 1 lijn liggen.

- Dat er geen moslims bestaan die het met de democratische rechtsstaat hier eens zijn.

Citaat:
Yep, net zoals de ene zegt tegen de andere om samen in het water te springen, waarbij de ene dan effectief de duik neemt, en de andere op het droge blijft lachen.
Graag een serieuze, en ogenschijnlijk moeiteloze poging om dit te weerleggen.

.
Dat doe ik niet, want u schetst een situatie die anders is als ik bedoelde.
Ik bedoelde slechts dat beide godsdiensten afgeschaft mogen worden, alle godsdiensten zelfs.
Ik heb hier in Europa nog geen islamitische legerbases gezien met bewapende militairen , die van plan zijn hun belangen hier met geweld te behartigen.
In dat geval was angst voor islamisering veel meer terecht geweest.
Zo is het ook niet vreemd dat er in een hele reeks moslim landen angst is voor verwestering /veramerikanisering want daar zijn wel legerbases en worden ze nog aangevallen ook !
Oud 8 mei 2020, 22:36   #95
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik bedoelde slechts dat beide godsdiensten afgeschaft mogen worden, alle godsdiensten zelfs.
Ik heb hier in Europa nog geen islamitische legerbases gezien met bewapende militairen , die van plan zijn hun belangen hier met geweld te behartigen.
Zo is het ook niet vreemd dat er in een hele reeks moslim landen angst is voor verwestering /veramerikanisering want daar zijn wel legerbases en worden ze nog aangevallen ook !
Nochtans hebben er een pak training gevolgd in Syrie, wapens zijn alomtegenwoordig bij veel moslims en extreme Islam groeit snel aan.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...lgie~ab6fc0d4/

Er is inderdaad een angst voor het westen, niet vanwege de wapens en het leger maar wel de Westerse cultuur en onderwijs. Daar komt ook de naam 'Boko Haram' van, "Westers onderwijs is verboden". Een heel deel van de radicalisering in moslim landen is een reactie op de verwestersing en secularisering.
Er is geen dwang in Islam, tenzij het zonder dwang niet lukt.
Oud 8 mei 2020, 22:50   #96
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn zo veel stromingen van de islam , verschillende interpretaties van de koran en oude geschriften zijn wat ze zijn , oude beschimmelde schrijfsels, die kun je niet wijzigen.
En er zijn verschillende stromingen binnen het Christendom.

Neen, DE oude teksten zelve, kan men niet wijzigen. Maar wel kan men ze herschrijven, of verwerpen.
Waar een wil is, is een weg.

Heden ten dage, verandert het 'Onze Vader', wordt nagedacht om in sommige dun bevolkte streken eventueel een vrouwelijke priester toe te laten - hetgeen in vertakkingen van het Christendom, reeds mogelijk is in sommige landen, of zelfs getrouwde priesters.
Dit noem ik evolutie, ten voordele van iedere geloofsaanhanger - en wie weet wel ook zelfs voor niet-gelovigen.

En wat met de islam?
Die blijven onveranderd doorgaan, voor geen enkele rede van buitenaf vatbaar.
Ik herhaal nogmaals: wat is het probleem voor de moslim leiders om de gewelddadige passages openlijk te veroordelen, en definitief te schrappen? Waar is de gematigde moslim om dit te eisen?
Hoe lang nog voordat er iets zal evolueren? (antwoord: NOOIT !)
(en dan heb ik het nog niet over (hun eigen) vrouwen).

Citaat:
Ik ? ik ben geen moslim . Maar ik ben ook niet paranoide
Waarom "verdedigt" u dan de zaak?

En ik ben ook niet paranoïde.
Wie van ons het meest paranoia is, doet er niet toe.
Wat ik wel weet, is dat ik met grote voorsprong de minst naïeve ben.

Citaat:
Hoef ik mij niet voor te stellen want ik ben ongelovig.
Dat zal u niet redden ingeval.
Ook u zal de keuze krijgen: bekeren of...

Citaat:
Het oude testament is aardig gruwelijk.
Met de nadruk op 'oud'.
Nogmaals: het is geschiedenis, die niet wordt ontkent
EN
wordt achterwege gelaten mede door de Verlichting (de 300 jaren voorsprong, en evolutie... ).

Citaat:
Er is helemaal geen gruwelijk verleden afgesloten , kijk naar de Christelijke VS.
Zij voeren de meest gruwelijke dingen uit , en Israel al helemaal.
Wie waren diegenen die 9/11 voor eeuwig in de geschiedenisboeken heeft gebracht... ? Het ontglipt me even...

Citaat:
Er bestaat geen "de islam"
Ook al gaan de verschillende stromingen uit van hetzelfde boek. De uitvoering en beleving van godsdienst in verschillende landen en is dusdanig verschillend dat we van "de islam" als alles bepalende factor niet kunnen spreken.
Ook hier bent u FUNDAMENTEEL FOUT.
Ik weet wat u bedoelt met de vertakkingen
MAAR
zij zullen de rangen sluiten tegenover een ongelovige. De religie der vrede - enkel tegenover gelijkgestemden !
En neem dat maar van mij aan !

Citaat:
Achterstand bestaat er ook in Christelijke Zuid Amerikaanse landen en in Afrikaanse landen als Ethiopië bv. Het Christendom is dus net zo goed geen homogeen geheel.
(Socio-)economische, politieke en milieu gerelateerde redenen... liggen hier meer aan de grondslag.
Het is niet de Godsdienst die de bepalende factor is in die landen - vanwege scheiding Kerk en Staat (en wederom de 300 jaren voorsprong, de evolutie...).

Citaat:
nee
en
Genoeg Christenen die geen andere godsdiensten onder hen accepteren.
Heeft meer te maken met de persoon zelf, NIET vanuit een religieuze invalshoek.
Nogmaals: de 10 geboden, de wang toekeren...

De islam predikt verovering, en het ongestraft handelen tegenover ongelovigen.

-> Merkt u enig fundamenteel klein, belangrijk detail qua verschil op?

Citaat:
maar wel paranoïde
U moet er namelijk vanuit gaan dat:

- Het aantal moslims nog voordat u sterft op 50 % of meer zit.
In dit tempo gaat het nog lang duren voordat de 10 % gehaald word.

- Het tegen die tijd allemaal geharde mohammedanen zijn.

- Uw landgenoten zo maar Sharia law gaan accepteren.

- Dat moslims allen goed samenwerken om hun doel te bereiken , en dus ook op 1 lijn liggen.

- Dat er geen moslims bestaan die het met de democratische rechtsstaat hier eens zijn.
Hier volg ik u niet.
Waar doelt u op?

Citaat:
Ook hier steeds hetzelfde: niet vanuit een religieuze invalshoek, maar economisch.
And don't worry: de olie is over zo'n 20 jaren op, dus is er dan daar ook niets meer te rapen, en zal dit een gedane zaak zijn.

En Parijs, samen met grote delen van Frankrijk, is ook gevallen zonder "1 schot te lossen" in WOII.

Ik moet toegeven, het is gewoonweg meesterlijk: eerst langzaam binnenkomen, de ongelovigen er voor laten betalen, later de ongelovigen tegen elkaar opzetten vanwege hun zaak, wachten tot de moslim getalen groot genoeg zijn, en daarna in de nacht toeslaan.

Wat zal dan u zeggen? Wir haben es nicht gewusst?

Maar nogmaals mijn vraag om te serieus weerleggen: toon aan dat islam in Europa, of op eender welke plaats dan ook waar geen islamregime is, een verrijkende factor is, ze voor onze (= ongelovigen) oude dag zullen zorgen, hun aanpassingsvermogen...
Of anders gezegd, kortom: stel me gerust.
.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 8 mei 2020 om 23:13.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2020, 14:49   #97
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, dat mag hij als voorwaarde stellen.
Oud 9 mei 2020, 20:11   #98
paco1992
Burger

Standaard De geschiedenis leert ons....

Als men dan toch de politiek correcte wil uithangen.....
Kijk naar Irak, Syrië, Iran en omliggende landen, die waren 50 jaar geleden ver voor op onze maatschappij.............tot uw vredelievende islam langzaam de overhand nam en leidde .....tot het zandbakvolk dat het vandaag is.
paco1992 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2020, 20:54   #99
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, dat mag hij als voorwaarde stellen.
en dan maar janken dat ze aan geen leuke en goedbetaalde jobs geraken. Zulke voorwaarde is niet echt een aanwijzing dat hij/zij veel goesting heeft om te werken. Eigenlijk benieuwd hoeveel onnozelaars aan die "voorwaarde" zouden toegeven.

Citaat:
Oud 9 mei 2020, 21:03   #100
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paco1992 Bekijk bericht
Als men dan toch de politiek correcte wil uithangen.....
Kijk naar Irak, Syrië, Iran en omliggende landen, die waren 50 jaar geleden ver voor op onze maatschappij.............tot uw vredelievende islam langzaam de overhand nam en leidde .....tot het zandbakvolk dat het vandaag is.
Even twee doordenkertjes, KIJK EN HUIVER !!
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  iran (1).png‎
Bekeken: 677
Grootte:  883,2 KB
ID: 112271  

Bijgevoegde afbeelding(e)

Citaat:

Laatst gewijzigd door Zipper : 9 mei 2020 om 21:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be