![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() Dr. Vreemdelust of Hoe ik mijn twijfel overwon en de Bom leerde liefhebben
Grote problemen in Klein China
Rock 'n' roll is the only religion that will never let you down. Laatst gewijzigd door Johan217 : 8 mei 2020 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechte Alice (Malice)
Vicky Christine In Barcelona Daar zijn De Verkeerde Man Slechte Jongens Voor Het Leven De Kleur Paars Rijk Van De Zon De Gebruikelijke Verdachten Las Vegas Verlaten De Laatste Koning Van Schotland Series: Geestjagen Huis Van Kaarten Het Rondspoken Van Heuvelhuis
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 8 mei 2020 om 10:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Twaalf Apen
Ondenkbaar Ridder en dag
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moedighart
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het idiote diner
De gebruinde skieën De kerstman is afval De geit De grote blond met een zwarte schoen |
![]() |
![]() |