![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wist je niet hoe je veel geld kunt verdienen? Je koopt de hersenen van een waal, kost niet veel want nooit gebruikt, en je verkoopt ze voor de prijs dat de walen denken waard te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch bedankt dat je onze republiek succes wenst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dorian : 3 december 2004 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Allé Dorian, ik ga slapen, want morgen weer een werkdag. Gij waal werkt niet, dus doe maar wat voort met de Vlamingen te beschimpen. 't is tenslotte het enige dat je kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Verder heb ik liever dat je tegen me zwijgt, daar een Vlaams intellectueel als ik zich niet hoeft hoeft ledig te houden met uitschot zoals jij...8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() QUOTE=Agitator]Ik daag je uit die woorden eens in mijn gezicht te citeren...8) zullen hier echt alles gelezen hebben: Agitator is zgn een intellectueel!! ![]() Maak je boordknopje wat losser, manneke,voor je in ademnood komt! PS die boordmaat , die laat je waarschijnlijk op maat maken? Laatst gewijzigd door filosoof : 3 december 2004 om 02:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 3 december 2004 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Gouverneur
|
![]() die fam. zijn gewoon peperdure doppers, die af en toe dik bijverdienen met een lintje door te knippen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik heb daarom ook grandioos veel respect voor onze Koninklijke familie, en steun hen volledig in hun taken. Feitelijk hoef ik geen moeite te doen, want dat kan men aan een Vlaams-nationalist niet uitgelegd krijgen. Vlaams-nationalisten zijn van nature egoïstisch ingesteld. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |