![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me dan af: stel dat ik kritiek heb op de politiek van Rusland, ben ik dan ook antislavist of zoiets? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente kan je hun aanwezigheid nog steeds herkennen aan die typische Romeinse zuilen die hier na zo'n 2000 jaar nog steeds overeind staan,en als je in het voorjaar goed kijkt kan je nog steeds de contouren in de weide ontwaren van die weg die vanaf die zuilen naar de Romeinse villa die daar stond leidde.. ![]() ![]() Dus eh,de Italianen mogen ons geschiedkundig gaan claimen als hun eigendom.... Bewijzen genoeg te vinden hier.... Hetgeen ik zeg over die Romeinse villa,plus het feit dat ikzelf bovenop de restanten van een Romeins fort woon dat is gelegen naast een Romeinse heerbaan... Waar wachten die Italianen nou nog op... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 mei 2020 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Behalve dat éne volk dat zich beroept op een geschiedkundig feit van duizenden jaren geleden om zich enige legimiteit te verschaffen onder het motto dat hun aanspraak gebaseerd is op "historische feiten".... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het verleden heb ik je al eens gevraagd om je mening hieromtrent te onderbouwen, met voorbeelden van posts van me die dat zouden aantonen. Zo lang je dat niet kan, beschouw ik je zever van het niveau die deze dame zo eerlijk en helder uitlegt: Israeli Minister "We always use the anti-Semitism trick or bring up the Holocaust" https://www.youtube.com/watch?v=uW3a1bw5XlE Citaat:
Easy as pie, no ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 22 mei 2020 om 23:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar we hebben dus een punt dat wat historische aanspraak op bepaalde gebieden betreft hélemaal géén inhoud heeft om die aansprakelijkheid na zovele eeuwen te gaan verrechtvaardigen ,en dit gebaseerd op een schrift dat deze aansprakelijkheid als historisch én onweerlegbaar zou beschouwen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je woont immers in het verkeerde gebied... Ook als ze gaan bevelen dat je dan moet gaan verhuizen naar een bepaald gebied dat vervolgens afgesloten wordt... Ook als je in dat geval niet wil verhuizen ,je huis door bulldozers in puin word gereden.... Ga je dan nog altijd akkoord om braaf je belasting te betalen,zelfs al word je naar een door hun bepaald gebied gedeporteerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kans dat ik in die situatie terecht kom is zo klein dat ik vertrouw op mijn winstkansen op de Euromillions om door mijn rijkdom er geen last van te hebben.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zo'n antwoorden stopt het voor mij persoonlijk dus...
Al blijft de vraag waarom u niet op het gestelde durft te antwoorden.... Niet meer en niet minder hé... De groeten alvast nog.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik zou durven zeggen, Breivik is een voorbeeld dan. Maar wat kleinschalig.
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout, in alle mogelijke objectiviteit. Jan was er boenk op. (Als het goed is, moet het ... )
Citaat:
Volgens de geschiedenis is jouw interpretatie fout: Israël als natie is oorzaak en gevolg van de situatie ginder na 1940 PLUS trouwens van het huidige algemene antisemitisme. Zeg maar merci aan Balfour uit vroegere tijden. Lekker geëxploiteerd door Ben-Gurion & Akolieten Zio's. Citaat:
Brug te ver voor Panda in 't huidige maatschappelijk bestel dankzij zware beïnvloeding door de Zionistische P.R. machine. P.R. is een exacte wetenschap, verfijnd door de Zionisten net zoals Machiavelli op niet racistische wijze (alhoewel) ook politieke verfijning van leiderschap promoveerde tot kunst.
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En, Herinner je steeds: ![]()
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik "steun" daarbij niet Iran, want ze hebben het nog niet gedaan, he. Ik zal ze "steunen" als ze het gedaan hebben, en dan zal iedereen ze steunen. Zo gaat de wereld nu eenmaal. Vae victis. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 mei 2020 om 06:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is het grote risico van een genocide willen te beginnen: je moet hem ook afmaken, zo niet ontploft het in uw gezicht. Dat is wat de nazi's overkomen is, en niet de Amerikanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet noodzakelijk, maar enkel als je het kan klaarspelen om het vroegere volk helemaal te extermineren. Dat is hier niet gebeurd, vandaar alle problemen. De Amerikanen hebben dat veel beter aangepakt destijds.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |