![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat u maar wat raaskalt. Ik vraag wat er zo goed is aan Trump, u antwoordt en ik kan dat al meteen weerleggen.
![]()
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 4 juni 2020 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn vredesdeal mislukt is en dat er nog steeds veel Amerikaanse troepen in Syrië zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij vraagt achter de relevantie van uw vriendenkring in deze discussie over wat er ok is aan Trump. U raaskalt want ik heb vrienden in de VS en jij niet, lijkt me niet meteen het weerleggen van iets.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb familie in Oostenrijk. Alleen is dat op geen enkele wijze een antwoord op de vraag: "Hoe goed doet de huidige Oostenrijkse regering het?" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Europees Commissaris
|
![]() 2
Zelfs NAVO "bondgenoot" Erdogan wou zich niet aan de afspraken houden tijdens de gezamenlijke VS/Turkije "Northern Syria Buffer Zone": https://forum.politics.be/showthread...69#post9134469 Die deal met de Taliban is maar voor de show. Niemand rekent er op dat zij hun kant van de deal zullen respecteren. En dan is er nog de Afghaanse regering, die naar hartelust incidenten kan creëren in de hoop dat dit de terugtrekking zal vertragen. Het probleem met eenzijdige terugtrekking is dat je weinig stok achter de deur hebt om de voorwaarden van die terugtrekking af te dwingen. Toch moet het er eens van komen. En hoe vroeger hoe beter. Laatst gewijzigd door vanderzapig : 4 juni 2020 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer intelligent iemand deze Abu Jaja. Ik las zijn boek indertijd. Daar kunnen vele Vlaams-nationalistische rekeltjes hier mooi een punt aan zuigen. Ik betwijfel zelfs of de helft het zou begrijpen. Ben ik het altijd met hem eens? Natuurljk niet. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 juni 2020 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bron https://www.standaard.be/cnt/dmf20150408_01620006
Vertrouw niemand die zijn god liever ziet dan zijn kinderen Laatst gewijzigd door No Apologies : 4 juni 2020 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Minister-President
|
![]() OK Ik dacht dat je insinueerde dat enkel de rechterzijde problemen had met andere meningen.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als bewonderaar van the big Abu vind je het net zo leuk om hier dan ook maar de provocatieve toer top te gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg maar wat ik denk. En ik ben niet per se en bewonderaar van de man. Niet alle intelligente mensen zijn altijd te bewonderen. Maar hij is tenminste geen islam-fanaat.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 4 juni 2020 om 15:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch raar dat hij een klacht indiende tegen de cover van het boek van Van dermeersch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was hij niet bij Hezbollah dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar is dat tegenwoordig geen issue meer. Dat vegen we maar onder de mat hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die verzinsel van u is dat je beweerde dat "zijn twitter account volgens hem gehackt" zou zijn geweest, een leugen gezien hij het een slechte fotoshop noemde, geen post van een gehackte account, staat trouwens ook zo in de link die je poste. Citaat:
Je was dus aan het leuren met een leugen. |
||
![]() |
![]() |