![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen aanspreken ....moet je vooral doen in België.
Die De Block zou dat toch al moeten weten dat u hier in dit land best uw mond houdt en de andere kant opkijkt. Welke domoor zou hier zich nog gaan moeien met iets https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/...icht~a786b56d/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verschillen zullen in de toekomst nog wel ter sprake komen. En let op het offerfeest, volgende week. Misschien best dat er binnenkort geen verkiezingen zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een lap rond zijn oren.....zo ging dat ook in mijn tijd. ![]() https://www.hln.be/in-de-buurt/roese...agen~abdff427/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De motard heeft als masker een nutteloos stretch halsband en de andere heeft zelfs geen mondmasker op. Kunnen we als maatschappij nog veel lager zakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom die agent beginnen te verwijten dat hij een nazi is en wat nog allemaal ? Marginaal crapuul dat is het niet meer of niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Sommigen vinden het nu eenmaal nodig tegenover de politie stoer te doen en dit natuurlijk ten aanschouwe van de "vrienden" die dat achteraf allemaal geweldig vinden. Als er dan klappen vallen, dan gaan ze janken.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrijdag was ik naar het containerpark (IVAREM Mechelen). Zoals je weet of niet weet is het dragen van een mondmasker in het containerpark verplicht. De voorlaatste keer mocht ik er eentje ter plaatse kopen voor 1 € met bankkaart want contant geld is uit den boze. Terug naar vrijdag. Zie ik daar een personeelslid rondlopen zonder masker op en ze wordt aangesproken door een klant. Antwoord: "ik kan toch niet acht uur aan een stuk rondlopen met zo'n masker". Hoe dom kan een mens nu zijn. In plaats van naar hun schuilhokje te gaan waar ze hun boterhammen eten en hun masker efkes kunnen afzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De politie moet zich aan de wet houden en niet zelf regels beginnen uitvinden en opleggen. Die gast mag dan wel een krapuulke zijn, als hij daar volgens het reglement geen mondmasker moet dragen dan heeft die flik zich daar niet mee te moeien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het strafste wat een flik mij ooit gevraagd heeft, was via een armgebaar, het indraaien van een straat die voor mij een omweg was, waarschijnlijk omdat er een brand was op mijn geplande route. Als ge verstaat wat ik bedoel.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wees trots op je gemakkelijk doen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een wassserette in de Val d'Oise (FR) sprak iemand een klant aan die het verplichte mondmaskertje niet droeg.
Zie het videootje wat er even later met hem gebeurde. https://www.leparisien.fr/video/vide...20-8363103.php
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Bekijk het aantal voorspelde hospitalisaties voor half augustus, en bekijk de huidige cijfers van sciensano... boenk ernaast! ![]() |
|
![]() |
![]() |