![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ps : is dit wel juist getieept ![]() misschien moet ik wel minister worden, met dt's neem ik het ook niet zo nauw en verstand is toch van geen belang. Laatst gewijzigd door MVB : 8 januari 2005 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ik ken mensen die een jezuïtische opvoeding gehaad hebben en later ongelovig geworden zijn omwille die soort opvoeding! en iedereen kent het verhaal van de mevrouw van "submission"... ik denk dat een religieuse opvoeding is net als goed als een "neutraal": het belangrijkst is dat ze een goede, liefdevole, eerlijke opvoeding wordt. Dus, volgens mij zou iedereen zijn/haar geloofsovertuiging in totale vrijheid kunnen kiezen, zels tegen wat hij/zij in zijn /haar opvoeding gekend heeft, maar jaa, papa en mama doen hun best... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor alle mensen die zo hard gekeerd zijn tegen moslims, 1 raad: Ooit al eens gesprek gehad met een moslim? U zult zien dat het normale mensen zijn zoals wij.
En kom niet af met dat ze geen Nederlands kunnen praten. Er zijn er die het wel kunnen. En we pakken er graag mee uit dat we de beste schoolopleiding hebben in Europa, dus wij zullen dan wel Frans kunnen spreken.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Burger
|
![]() Tuurlijk heb ik al met moslims gesproken, ik heb niets tegen moslims, des te minder ze gelovig zijn des te betere mensen zijn het. Ik heb iets tegen islam wat een uiterst rechtse discriminerende rechtssysteem/ideologie is overgoten met een religieus sausje.
Citaat:
http://www.muslimuzbekistan.com/eng/...sihrw1996.html the Law in die verklaring moet je lezen als shariah maw zoals in de koran en haddith uiteengezet XIa sluit niet moslims uit van publieke functies XII vrijheid van mening ? XVd zakah wordt enkel verstrekt aan moslims |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gouverneur
|
![]() Laatst gewijzigd door mad_drone : 12 januari 2005 om 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Burger
|
![]() Dus jij ziet geen verschil tussen een ideologie en de aanhangers. Ik prijs me gelukkig dat de meeste moslims de islam niet goed kennen (is het je ooit opgevallen dat recente bekeerlingen fantieker zijn? Dat is omdat ze de koran beginnen te lezen en volgen en niet zoals zij die erin geboren zijn de familietraditie volgen). Wereldwijd gezien zijn de meeste moslims trouwens analfabeet.
Trouwens nog nooit van ongelovige moslims gehoord ? Op het verlaten van het geloof staat in moslimlanden de doodstraf (hoezo vrijheid van geloof, maar dat is een andere disscutie). Als ik zeg dat duits een lelijke taal is, is dat dan hetzelfde als zeggen dat duitsers lelijk zijn ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben oud en wijs genoeg om mijzelf te beschermen tegen die zgn gevaren. Alsof die vaders en broers zo'n perfecte moslims zijn. ![]() Trouwens, wie beschermt hen tegen die gevaren? Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 28 november 2006 om 21:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Schepen
|
![]() Ja, jouw vader en jouw broer geven misschien dan ook niet om jou
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Laten we daar duidelijk om zijn.. ja hoor, ik die moslima met die hoofddoek.. Heeft een belgisch pasje.. Evenveel rechten EN plichten als jij hahahaha steek steek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |