![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen Tavek ....met alle respect maar dit kan je niet goedpraten. Trouwens ze waren al de ganse dag aan het amok maken.....hadden ook al opmerkingen gekregen omtrent te luide muziek ed. En niet zeveren he...ik ken Molenbeek en Anderlecht op mijn duimpje.....daar zijn groene ruimten en parken bij de vleet. Brussel is trouwens één der groenste steden in België (zoek maar op) Ik ken persoonlijk veel allochtonen...brave normale mensen en die verafschuwen dat crapuul nog meer als ik. En zo arm zijn die niet hoor...die hebben allemaal auto's GSM....vreten wat ze willen zijn mooi gekapseld en dragen Nikes Hun probleem is hun geloof Tavek. Het zijn gefrustreerde jongens.....Ze willen zo graag potelen met onze zussen maar hun zussen sluiten ze op. En ja in mijn tijdwaren er ook vechtpartijen maar dat was meestal man tegen man en WIJ LIETEN ANDERE MENSEN MET RUST. Wat van die jongens niet gezegd kan worden die keren zich altijd tegen onschuldige mensen Dat zijn allochtonen zelf die dat ook aan mij zeggen. Ils doivent laisser les gens tranquille Niet lang geleden besloot de gemeente een soort club dancing open te doen want er was zogezegd niks voor hun. Heeft twee maanden geduurd....alles vernield vechtpartijen ...ah ja er kwamen 54 jongens en 2 meisjes.....want hun zussen mogen niet buiten. En Fred zit in de voorste gelederen hoor. Bij mij is dat niet van horen zeggen.....het is en blijft een moeilijke groep om zich te integreren. En ge weet als iets waar is dan zeg ik dat graag maar als het niet waar is dan zeg ik dat ook; Voor Fred is een kat een kat. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 augustus 2020 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen die met een strafblad van hier tot Tokyo moeten gerust gelaten worden.
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat waren meestal vechtpartijen van man tot man onder liefdesrivalen. Niet zelden eindigde dat daarna met samen een paar pinten te drinken ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Knokke waren het nederlanders.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand mag dus morgen naar Blankenberge omdat de allochtonen weer zo nodig herrie moesten schoppen. Na de provinciale domeinen kiezen ze er nu dus de Vlaamse kust uit.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 8 augustus 2020 om 22:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Troost u, vandaag waren het "Brusselaars"
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag niet, dat is immers racistisch. Wel niet uit uw rolletje vallen he.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat moslims op een strand komen doen is ook bedenkelijk, heel dat strandgedoe zo haram is als wat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diversiteit is op zich geen probleem. Niet alle Moslims zijn zoals het crapuul van Blankenberge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet Fred over de hele lijn gelijk geven. Maar op 1 detail na.
Ik heb al die "amiabele" knokpartijtjes gewoon gemist. Ja, ik woon tussen muzels, en de ouwe garde heeft hun bijdrage gemaakt tot de maatschappij. Jarenlang hard werken voor een lager loon dan hun "witmens" gelijken. Maar da's langs de andere kant niet abnormaal, die witmenskens waren op zijn minst de lokale taal in alle vormen vaardig. Oftewel, kennis heeft waarde. Daarentegenover, de huidige generatie (en ook de vorige generatie voor ze huwde en kinderen verwekte) is gewoon zuur en gevaarlijk voor iedereen.
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blankenberge weert dagjestoeristen vanaf morgen en wil ook geen treinen meer: “We hebben een time-out nodig”
https://www.hln.be/in-de-buurt/blank...odig~a59d3160/ Weer van hetzelfde, een paar moslims maken kabaal en boem, niemand mag nog komen. Zo straf je de slachtoffers, niet de kabaalmakers. Politie moet maar harder optreden, op de video zag je dat ze niets durfden doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de beelden van de vechtpartij in Blankenberge op TV gezien. De familie Le Pen was er niet bij betrokken.