![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die tests gebeuren in privé labs. Maw tegen betaling aan de volle pot.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 problemen, het kost niets en doet teveel denken aan Trump zijn uitspraak over intern gebruik van desinfectiemiddelen alhoewel het lichaam zelf waterstofperoxide aanmaakt om infecties te bestrijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het kan inderdaad zijn dat het misloopt en dat heel de maatschappij kapot zal gaan, maar er kan ook een asteroïde vallen en ons uitroeien of een oorlog uitbreken... ik denk dat We geen schrik moeten hebben, dat heeft totaal geen nut.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() We gaan weer naar een leuke piek vandaag. Gelukkig is de epidemie voorbij.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Nieuws van 17 u op Radio 1: Belgie is na Tsjechie, de roodste leerling v.d. Europese klas. Onmiddellijk na Belgie: Nederland. Wat een toeval !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men dat nu nog niet gesnapt heeft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn stammen in het Amazone gebied besmet die de laatste maanden geen ander mens als hun eigen stamgenoten hebben gezien. Ook heel eigenaardig blijft dat een land met 1 miljard inwoners ja U leest het goed geen enkele besmette meer heeft ?? En dat allemaal opdat er een Lockdown was in 1 provincie ?? Laat me lachen. Trump is wel een clown maar hij weet er duidelijk wel meer van. Voor wie nog twijfelt de Chinese economie groeit weer gestaag. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 oktober 2020 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De volle pot ? Dus wij krijgen volgens U korting ? Ik geloof eerder dat die net niets betalen en ik heb geen enkele weet wat een privé lab eigenlijk zou zijn ? Is zo een resultaat uit een privé lab (wat dat ook moge zijn ) wel wettelijk ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De andere 99,92%, die ploegt voort, en maakt oa de bakstenen voor een mortuarium.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 11 oktober 2020 om 20:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook in de Vs, Iran, Brazilie, ...? Het virus klopt niet aan om te vragen of het binnen mag. De uitbreiding v.h. virus is als een hellend vlak in Ronquières: je kan het niet tegenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U weet wel, dat virus dat jaarlijks tot 650.000 doden maakt en waar u geen enkel speciaal regeltje voor volgt, laat staan een hele maatschappij voor ontwricht.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |