![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 7 september 2020 om 12:03. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De PS krijgt klappen in Walbanie, een premieschap, dus veel geld uitgeven, kan de PS vleugels geven. Zie naar Wilmes, die is zelf populair in Walbanie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij mag dan al bij velen “siempetiek” overkomen... ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() toch maar niet onderschatten...
![]() |
#86 | |
|
![]() In geen enkel ander land zou dit kunnen (tenzij hij Kim-gewijs het zoontje van een dictator was) maar in dit land waar elke beslissing en elke benoeming een übercompromis moet zijn, acht ik dat mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze willen gewoon dat waar de mensen die leven op Vlaamse bodem voor kozen op democratische wijze in de toekomst niet meer gebeurd, de Vlaamse deelstaat waar wij zeeeeeeer veel voor betaalden via processie van Echternach moet op de schop…. NVA en VB gaan ze voor 10 jaar of zelfs langer zoals ze met VB reeds doen >>> buiten spel zetten. Verkiezingen beletten die de keuze van de mensen die leven op Vlaamse bodem zouden aantonen verhinderen!!! Dit met natuurlijk de Franstalige dictatoriale werkwijze en de collaborateur partijen Open VLD, sp.a en …. Het linkse front binnen CD&V ![]() "De kiezer heeft altijd gelijk >>>> maar nu hebben ze ongelijk" Was voor mij na de verkiezing de uitspraak die de democratie, de keuze van mensen die leven op Vlaamse bodem zou de nek omwringen. En zie wat rek en trek theater werd georganiseerd om dit te bereiken. Zelfs 10 jaar federale repressie van uit de Franstalige hoek hebben ze er voor over om nieuwe fundatie te gieten, wetten en regels te maken voor hun sjoemel particratie om mensen die leven op Vlaamse bodem te straffen omdat ze rechts stemden wegens de discriminatie en de decennia lange uit persingen beu zijn!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 september 2020 om 20:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachaert is niet touw aan z'n gegeven woord.
Coens is geen "geboren" politieker. Hij hecht veel belang aan het gegeven woord . Dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom hoor ik de Britse zangeres Sandie Shaw 'puppet on a string' nu toch weer zingen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2020 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat het er wel zal komen. Degene die het nu opblaast zal de wind vanvoor krijgen.
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lachaert heeft die trofee al binnen.
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ? 14 dagen quarantaine, en gewoon voortdoen via video conferencing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat corona een (zware) ziekte is hoop ik ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 september 2020 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is misschien asymptomatisch. Dan is hij niet echt ziek.