![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon spreiden, niet noodzakelijk alle. Iedereen die wil kan dat.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Relevantie?
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt niet. Persoonlijke ervaring in twee Z.-O. Aziatische landen.
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...virus~a64c1593
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet in Cambodja noch in Thailand noch in de Filipijnen ook niet in Indonesië. In principe kan je als buitenlander geen grond kopen in Cambodja. Maar Sihanoukville is uitgeroepen tot speciale economische zone. "De Chinezen kopen gewoon de Cambodjaanse nationaliteit. Ze hebben er tot honderd duizend dollar voor over", beweert Rath. Een huis kopen in Thailand Op dit moment kan men als buitenlander (nog) geen onroerend goed op eigen naam registreren zoals dat bijvoorbeeld in Nederland of België via het kadaster gebruikelijk is. Alleen Thaise ingezetenen kunnen (bouw)grond op naam laten registreren. Buitenlanders hebben deze mogelijkheid dus niet. De Filippijnse wet staat buitenlanders niet toe om op de Filippijnen een huis te kopen of te bezitten. ECHTER, OP DEZE WET ZIJN EEN AANTAL UITZONDERINGEN. ... Het komt er op neer dat een buitenlander bij wet wel een huis of gebouw kan bezitten maar niet de grond waar het huis of gebouw op gebouwd is. Huis kopen in Indonesië Laten wij beginnen met misschien een minder leuk punt. Het is namelijk vooralsnog niet toegestaan voor buitenlanders om grond / onroerend goed in bezit te hebben in Indonesië. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 13 september 2020 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |