Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 december 2004, 02:35   #81
groentje
Minister-President

groentje's schermafbeelding

Standaard

En lap, we zijn weer begonnen met schelden tegen elkaar.
Er zijn nog andere redenen te geven, waarom de joodse minderheid redelijk wat invloed heeft. De meesten onder hen, wonen langs de Oost- en Westkust, in de steden. Toevallig zijn dat ook de plaatsen waar de macht zich concentreert. Ik daag u uit, om uit te zoeken wie politieke macht heeft en niet daarvandaan komt. Ik vrees dat het redelijk tegen gaat vallen. Voor de media en dergelijke sectoren geldt overigens hetzelfde.
Een andere complottheorie, zoals er zo velen zijn in Amerika, stelt, dat de actieve steun aan Israël bedoeld is, om een nieuwe wereldbrand te beginnen, en christenen en moslims tegen elkaar op te zetten. Als de joden het immers doen, zijn zij het niet geweest die de lont in het kruitvat staken. Zeer geloofwaardig toch?
Bovendien, laat ons niet vergeten dat beide landen nogal te vergelijken zijn qua bevolking: ook in Israël zijn het voornamelijk immigranten of kinderen van, die de plak zwaaien. Het geeft toch wel een gevoel van verwantschap.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree.
Jeroen Boone
groentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2004, 13:51   #82
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nadine
Voorzichtheid is de moeder van de porseleinwinkel, vooral als met de nazi-complottheorie wil overnemen zoals tante lies(l). De enige prestaties die deze tante aanvaardt zijn die van den Dolf.
Waar jij je nog tracht te staven op feiten, weliswaar verdraaid of onvolledig, gaat tante lies(l) maar wat zuivere jodenhaat uit haar/zijn nek lullen.
Auntie Lies tells the Trut and nothing but the Trut!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2004, 15:31   #83
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groentje
En lap, we zijn weer begonnen met schelden tegen elkaar.
Er zijn nog andere redenen te geven, waarom de joodse minderheid redelijk wat invloed heeft. De meesten onder hen, wonen langs de Oost- en Westkust, in de steden. Toevallig zijn dat ook de plaatsen waar de macht zich concentreert. Ik daag u uit, om uit te zoeken wie politieke macht heeft en niet daarvandaan komt.

Klinkt vrij gelofwaardig.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 00:25   #84
liesl
Burger

Standaard

idd, alsof het te maken heeft met woonplaats...
[size=1]Dat legt dus volkomen uit waarom antisemitisme expliciet op dit forum(politics.be)toegelaten is.Voor hoelang?dat zal daarna niet meer van mij afhangen[/size]
liesl is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2004, 12:07   #85
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Zielige anti-semitische en anti-amerikaanse post.
Tiens, nochtans is er meer over APAIC-controverse te vinden, ook bij... euhm... minder obscure bronnen (ik blijf beleefd)

<<< The UPI story is here: http://www.wpherald.com/North_America/storyview.php?StoryID=20041209-034208-9336r

'On Dec. 1, FBI agents visited the AIPAC offices in Washington and seized the hard drives and files of Steven Rosen, director of research, and Keith Weissman, deputy director of foreign policy issues. The FBI also served subpoenas on AIPAC Executive Director Howard Kohr, Managing Director Richard Fishman, Communications Director Renee Rothstein, and Research Director Raphael Danziger. All are suspected of having acted as "cut outs" or intermediaries who passed highly sensitive U.S. data from high-level Pentagon and administration officials to Israel, said one former federal law enforcement official. One current FBI consultant said Rosen's name had first been given to the FBI in 1986, along with 70 possible incidents of Israeli espionage against the United States. No action was taken against him, this source said. Rosen's attorney did not return phone calls. ' >>>

Flauwe zever en verdachtmakingen is één ding, onderzoek door de federaloe recherche op basis van ernstige verdenkingen lach je iets minder rap weg.

Ne mens zou spontaan beginnen schuilkelders graven mocht het over een ander vreemd land dan Israel gaan dat in de VS spioneert.
Denk dat er (minstens) ietske meer kwade artikels aan gewijd werden...
Oud 13 december 2004, 21:06   #86
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Tiens, nochtans is er meer over APAIC-controverse te vinden, ook bij... euhm... minder obscure bronnen (ik blijf beleefd)

<<< The UPI story is here: http://www.wpherald.com/North_America/storyview.php?StoryID=20041209-034208-9336r

'On Dec. 1, FBI agents visited the AIPAC offices in Washington and seized the hard drives and files of Steven Rosen, director of research, and Keith Weissman, deputy director of foreign policy issues. The FBI also served subpoenas on AIPAC Executive Director Howard Kohr, Managing Director Richard Fishman, Communications Director Renee Rothstein, and Research Director Raphael Danziger. All are suspected of having acted as "cut outs" or intermediaries who passed highly sensitive U.S. data from high-level Pentagon and administration officials to Israel, said one former federal law enforcement official. One current FBI consultant said Rosen's name had first been given to the FBI in 1986, along with 70 possible incidents of Israeli espionage against the United States. No action was taken against him, this source said. Rosen's attorney did not return phone calls. ' >>>

Flauwe zever en verdachtmakingen is één ding, onderzoek door de federaloe recherche op basis van ernstige verdenkingen lach je iets minder rap weg.

Ne mens zou spontaan beginnen schuilkelders graven mocht het over een ander vreemd land dan Israel gaan dat in de VS spioneert.
Denk dat er (minstens) ietske meer kwade artikels aan gewijd werden...

't Is niet de eerste keer dat ze in Amerika met zo'n grote spionageschandalen te maken krijgen. Enkele jaren terug was er nog een groot afluisterschandaal waar een Israëlische firma bij betrokken was. Er was zelfs sprake van de Mossad. Ondanks dat schandaal mocht die firma (Nice was de naam geloof ik.) ook een afluisterinstallatie installeren voor de Nederlandse politie. Ze schreeuwden ginder moord en brand want de beveiliging om te voorkomen dat ook anderen dan de politie mee konden luisteren was niet ingebouwd. Officiëlen zeiden letterlijk (opnieuw): "de Mossad luistert mee!" Blijkbaar geen punt want ook onze eigen federale politie krijgt nu een afluisterinstallatie van dezelfde firma. En zoals ze wel eens zeggen: "Big brother is watching you."
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be