![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben fan van tatoeages. Er zitten daar echte prachtige werkjes tussen, maar zelf zou ik dat niet moeten hebben eerlijk gezegd.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik moet zeggen: je moet al goed kijken om te merken dat er tatoeages verwijderd zijn. Het valt totaal niet op, enkel als je het weet en je er op gaat kijken kan je het nog een beetje zien. Niet dat er nog kleuren zichtbaar zijn maar de huid is er niet zo egaal als op zijn andere arm, zonder echt op te vallen. Qua prijs was hij iets van een €500 kwijt per tatoeage dacht ik. Maar dat was wel in een professioneel centrum, met goed resultaat en voor tatoeages van pakweg 10cmx20cm. Het alles was wel een procedure van meer dan een jaar per tatoeage omdat er tussen iedere behandeling iets van een 2 maanden zat om de huid te laten herstellen. Je kan tegenwoordig ook tatoeages enkel lichter laten maken zodat je er probleemloos een andere over kan zetten. Dit natuurlijk enkel als je nog wel tatoeages wil maar net van die ene specifieke vanaf wil (een naam van een ex bv). Lichter maken (en dus niet volledig verwijderen) is natuurlijk ook goedkoper.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi voorbeeld van tatoeages die 'lelijk' zouden worden bij het ouder worden vind ik.
Ik weet niet of deze man er echt zoveel beter uit zou zien zonder tatoeages. Bovendien zijn zijn tatoeages nog best goed herkenbaar (de draak op zijn buik, de ster op zijn hand, vlinder,...). Ik vind het in ieder geval geen afzicht in dit geval.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 6 oktober 2020 om 12:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U kan dat allemaal in geuren den kleuren nalezen in haar boek van Kimberly, het sterren meisje.
Ik heb dat boek ergens liggen maar nog steeds niet gelezen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2020 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb zelf geen enkele tattoo, maar zoiets als dit kan ik qua effect best wel smaken:
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een tijd geleden heeft men op National Geo enkele Tattoo shops in de VS nog wat extra in de verf gezet. De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat wat die mensen deden echt kunst was. Toch kon het mij niet overhalen om over te gaan tot er ééntje te laten 'zetten'. p.s. National Geogeographic
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 oktober 2020 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met de nodige schaduw erbij geeft dat een 3D-effect. Best wel knap: En voor het lichtere werk: Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat heel erg voor dat kind.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eerder voor de astronomie.
Ze had beter een zwart gat laten tatoeëren.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die zijn er al genoeg en niet alleen in de ruimte. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 oktober 2020 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/bizar/sterrenmeis...kwijt~a116a468 Van da' in slaapvallen , wel , mijn gedacht: een vliegende walvis die tjiep tjiep zegt in een roze tutu , da' geloof ik direct !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 7 oktober 2020 om 21:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gesproken: Ik wil zelfs zo geen portretten in mijn woning !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb er geen, maar zeg niet dat ik er nooit geen zal hebben.
Ik heb gewoon nog niks gevonden dat ik permanent op mijn lijf wil laten zetten. De namen van mijn kinderen of vrouw onthoud ik zo ook wel.
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Knap kunstwerk.
Toch een beetje jammer voor die mooie benen. Laatst gewijzigd door Rudy : 8 oktober 2020 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag mij dan wel af, trekt dat nog op iets als ge dat van een andere hoek bekijkt?