![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het probleem gaat een vaccin vinden zijn. We zijn bvb al 40 jaar op zoek naar een vaccin tegen HIV en het is nog altijd niet gelukt dus ja... Ik heb het 10 jaar geleden al gezegd. Er zijn gewoon veel te veel mensen en de natuur zal hier een oplossing voor zoeken. Of we dat nu willen of niet. De ouderen en zwakkeren gaan eruit. Dit is pure Darwin.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gewone besmetting beschermt waarschijnlijk 6 maanden als we nu al herbesmettingen hebben, een vaccin dus 1 tot 3 maanden zoals een griep vaccin. Griep vaccins werken maar 10% bij ouderen en soms 0% als ze fout gegokt hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Edit: ik heb dit even gecheckt bij Snopes en ze heeft dit idd uitgekraamd. Dat mens moet tegen haarzelf beschermd worden. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 13 oktober 2020 om 15:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bill Maher says recession is ‘worth it’ if Trump loses in 2020 https://youtu.be/4zlcdVOZq_4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 3 november is voorbij, binnenkort zal Trump z'n verlies wel toegeven en nu eens kijken hoe lang corona nog een probleem zal zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is op haar ouwe dag helemaal aan het flippen.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu gaat het opeens vlug
CEO farmabedrijf AstraZeneca: “Vaccin klaar in december, in januari beginnen vaccineren” https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201107_95777572 |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aanvankelijk werd gezegd ergens najaar 2021. Maar wacht, we zullen zien wat ze bedoelen he. Een doos met 100 spuitjes ? Ik begrijp dat ze zich haasten want eens we zouden zien dat we aan groepsimmuniteit zitten, zouden ze het niet meer kunnen slijten, dus moeten ze het absoluut aan de man brengen voor de maatregelen stoppen. Enfin, wat er ook van weze, als met dat spul deze waanzin kan stoppen is het goed. Het gevaar is natuurlijk dat er een ongelofelijk precedent geschapen is. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 november 2020 om 18:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar op dit moment ziet het er naar uit dat de paniek van die dag (weet u nog van de 5 verpleegkundigen die zoveel tijd teveel hadden dat ze filmpjes konden maken) alweer totaal misplaatst en kompleet overtrokken was ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal dan ook gaan over blijvende regels. Het eerste is al bezig, net zoals corona gaan ze alles censureren wat niet past binnen het mantra. Dan bangmakerij om allerhande belastingen door te voeren en we zijn vertrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet zeggen dat ik rondom mij toch wel consensus vind dat het bilan negatief is. De eerste keer hadden veel mensen echt schrik, maar ik zie er nu geen meer die schrik hebben. Er is wel eventueel nog begrip voor de overbelaste ziekenhuizen maar ook daar begint men door te hebben dat er ergens een machtsstrijd bezig is voor meer middelen. Maar ik ken letterlijk niemand die nog bang is voor corona. Wel mensen (en ik hoor daar trouwens bij) die wensen voorzichtig te zijn en mochten ze op een of andere manier het niet betrappen dat is toch wel goed meegenomen. Maar ik ken er nog maar weinig die met het beschuldigende vingertje naar anderen wijzen. Laatst gewijzigd door patrickve : 7 november 2020 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nadat ik positief teste, was ik benieuwd naar de reacties die ik daarover zou krijgen. Wel, wat ik meestal hoor, is zoiets als " jij bent er tenminste vanaf ". Je zou het soms bijna afgunst kunnen noemen, wat ik niet verwacht had. Eerlijkheidshalve heb ik van corona, net zoals de meeste positief getesten, zo goed als niets gemerkt.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, als ik deel zou kunnen uitmaken van zij die van de anderen hun groepsimmuniteit profiteren, sla ik het aanbod niet af ! Maar ik ga daarvoor geen essentiele dingen laten. En het zou bij mij niet opkomen om van anderen hiervoor iets te eisen (tenzij misschien van mij te informeren als ze ziek zijn en het weten, voor ik zomaar bij hen ga). Ik ben er altijd van uit gegaan dat als ik iets betrap, dat komt door wat ik zelf doe. |
|
![]() |
![]() |