![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is net zoals CD’s een niche product geworden.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geeft, mits een goeie platenspeler en vooral mits een element ("naald") van hoge kwaliteit, nog altijd het mooiste en warmste stereo-beeld.
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb me mss slecht uitgedrukt. De opmars is idd al een tijdje bezig maar de laatste tijd nog meer dan dat het al was. In het begin blijkbaar alleen om hun oude verzameling te kunnen herbeluisteren, nu gaat het al een stapje verder.
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alsook grotere cove- en ander artwork.
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant hoor ik nu met de combinatie GSM/bluetooth hoofdtelefoon details op nummers die ik in de veertig jaar ervoor nooit gehoord heb met platendraaiers/LP's/cassettetapes. Als gitarist hoor ik nu ook veel duidelijker hoe en waar op de nek dat ze bepaalde riffs spelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het enige da'k werkelijk heeeel sporadisch zappend beluister , de AM & SW band via WebSDR ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond ook dat een CD opgenomen op mijn Technics RS1505US spoelendeck beter klinkt dan de CD zelf.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 oktober 2020 om 23:02. |
![]() |
![]() |