![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs vandaag is het nog meer experimenteren dan behandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kreeg bloedverdunner en een baxter voor de koorts, dat was het ongeveer. En nog een pilletje denk ik maar ik weet het niet juist meer. Ik kreeg ook het slechtst smakende eten wat je kon indenken. Dat dacht ik toch, nu blijkt dat dit de corona kwam. Ik was m'n smaak niet kwijt, alles smaakte gewoon bar slecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals bijna iedere keer zijn de problemen veroorzaakt door de maatregelen, en niet door de ziekte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gewoonte die ze al heel lang hadden moeten hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, dat dacht ik eerst ook, het was zo lang geleden dat ik er nog eens gelegen had. Maar zelfs je potjes yoghurt en pudding smaakten verschrikkelijk, enkel brood en suiker zaken zoals confituur smaakten nog normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Blijkbaar deed je mee aan een soort moderne ziekehuis-versie van het gevangenis experiment zonder het te weten. lol. https://nl.wikipedia.org/wiki/Stanfo...enisexperiment Laatst gewijzigd door parcifal : 11 november 2020 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een ebola patiënt moet je een volldig afgesloten pak met extrene luchttoevoer aandoen. En moet de kamer een luchtsluis hebben. En voor je uit de luchtsluis mag moet je eerst heel het pak ontsmetten en dan uitdoen en in een luchtdicht gesloten container werpen, daarna het word verbrand door mensen die zelf in zo'n pak zitten. De kledij die ze nu moeten aandoen word in de voedingsindustrie al jaren gebruikt om contaminatie van de voeding te vermijden en moet normaal bij elke besmettelijke patiënt, welke ziekte dan ook en bij patiënten met open worden gedragen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In Italië moeten ze de patiënten dus al op de parking in hun eigen auto behandelen. 5 minuten aan de zuurstof en ze kunnen er weer een hele dag tegen. Spreken we eigenlijk nog over een coronapandemie of over massa hysterie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Journalistieke integriteit kennen die daar al lang niet meer.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind dat veel efficiënter dan enkel voor ziets in het ziekenhuis te moeten liggen.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af hoe zwaar de gevallen zijn die ze nu opnemen. De mensen hebben ze zo bang gemaakt dat die volgens mij veel vlugger naar het ziekenhuis gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |