![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Ze zijn in ieder geval veel en veel te ver gegaan... Hadden ze onmiddellijk op de bal gespeeld ik zou hen nog gevolgd zijn; maar de zaak meer dan veertien dagen op zijn beloop laten omdat de francofonie wachtte op de federale om iets te doen...
Voor mij zijn zij de criminelen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet echt een onderscheid maken tussen mijn andere bijdragen en wat ik gewoon logischerwijze over corona zeg. Wat ik schrijf staat op zich, en is onafhankelijk van mijn genocidaire voorkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als mensen dat in groep willen vieren, gaat Kerstmis voor hen daarover.
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Europees Commissaris
|
![]() Omdat het met de paplepel is ingegeven van het moment dat ze baby waren. U weet wel; een lepel pap, mondje open en slikken.
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel eigenaardig dat jij je dada's aan anderen wil opsolferen, omdat hun denken zou beinvloed zijn door indoctrinatie, maar je beseft niet dat jouw opdringerige dwingelandij even goed door idiote indoctrinatie komt he. Normaal gezien laat men mensen vrij kiezen hoe ze willen leven. Omdat dat de reden van het bestaan is als autonoom levend wezen. Zonder die reden moet men niet leven he. Als JIJ dus kerstmis idioot vindt, is dat JOUW goeie recht, maar moei U niet met hoe anderen dat zien. Nee, anderen "maken U niet ziek", je WORDT ziek omdat je met anderen omgaat die ziek zijn. Het volstaat dat je zelf met niemand omgaat en je zal niet ziek worden he. Als anderen liever ziek worden, is dat hun zaak. Iedereen maakt keuzes voor zichzelf, omdat dat de reden van het leven is. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 november 2020 om 06:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze morgen op Radio 1 : een vrouw v.h. het Test & tracingcenter (Sciensano ?) wist +/- 10 min quasi ononderbroken met een ongehoorde woordenvloed allerlei zaken te "vertellen" over afzondering, quarantaine, isolatie, ...Na 10 min had ze eigenlijk NIETS NIEUWS uit haar mond gekletst. Zelfvoldaan besloot ze haar monoloog.
Onder "leiding" van dit soort verwaande nesten moeten we ons laten testen. Amaai ! ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 23 november 2020 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje eigenaardig dat een maatschappij als doel zou moeten hebben om een virus laten te verdwijnen, ten koste van haar eigen welzijn, en zonder dat het gaat lukken, nee ? De "experten" hier op het forum proberen U juist diets te maken dat "de strijd tegen het virus" een dwaze strijd is die meer stuk maakt dan wat anders en niet eens gaat lukken in zijn dwaze doelstelling. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net m'n schoonzus gesproken en die dacht dat het vaccin je blijvend zou beschermen tegen corona, toen ze hoorde dat dit niet zo ging zijn dan had ze opeens door hoe nutteloos heel het gedoe is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet wel aan je zus zeggen dat het wel goed mogelijk is dat zij voor de rest van haar leven van een ZWARE corona infectie zal beschermd zijn, voor deze corona variant. Op voorwaarde van na dat vaccin, zo veel mogelijk met corona in contact te komen he ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 24 november 2020 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het. Ik hoop dat veel mensen zich laten vaccineren, zodat we een betere kijk hebben op hoe dat op termijn werkt. Proefkonijnen zijn nodig he.
Men moet vorderingen maken met vaccins, en daarvoor moeten veel mensen zich laten vaccineren, want anders kan men daar de subtiele effecten niet van bestuderen he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, hoe groter de geteste populatie, hoe betrouwbaarder de conclusies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 70.3% +/- 0.2% gaan dood bij een infectie na vaccinatie na 5 maanden ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 24 november 2020 om 14:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |