![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het meest waanzinnige is dat DVL zegt dat de NVA en andere partijen autochtone Vlamingen haten. Ja je leest goed: Volgens Dries Van Langenhove haat de NVA de Vlamingen. https://www.demorgen.be/politiek/dri...jaar~b871bc10/ Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan nu de hamvraag : 'heeft de voorzitter van het Blok Driesje al tot de orde geroepen' ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
niemmeer doen he
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meerdere pilo's in de entourage van Adolf beantwoordden niet aan deze criteria. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() Heeft de voorzitter van Groen haar afdeling van Gent al tot de orde geroepen?
![]() |
#88 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
|
![]() Dat is nu eenmaal zoals de politiek hoort te werken.
Een politiek geëngageerde of een groep gelijkgestemde merken een probleem en bieden daarvoor HUN oplossing. In de politiek kan men dat aanvaarden en voor die persoon of die groep stemmen. Of men kan dat verwerpen en daar niet op stemmen. Zijt maar zeker dat ik niet op Groen zal stemmen ! Nu is Driesje zo'n politiek geëngageerd persoon. Hij constateert een (volgens mij nep) probleem en begint luid te schreeuwen en te tieren. Iedereen, NVA incluis haat de Vlamingen. Maar Driesje vergeet wel te zeggen wat hij aan zijn probleem wil doen en op welke manier. Wie dus op Driesje stemt, weet niet voor wat hij of zij stemt. Het is doodeenvoudig hemelstergend dat Driesje nog verdedigers heeft ook omdat hij een infantiele facebookgroep heeft waarop hij de meest kinderachtige plaatjes post. Wie dat humor vindt, lacht ook met een scheet en een bruine streep (sic) in een onderbroek (of zouden ze er op stemmen ?). Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 26 november 2020 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inbegrepen de vraag of ze nva-kopstukken, nva-militanten en/of nva-kiezers willen verleiden. De nva doet net hetzelfde. Wat mij persoonlijk betreft: het belang is op drie gebieden niet oke volgens mijn visie op de politiek. En ik heb dat al duizend keer gezegd. Heb jij jouw visie, waarom je niet naar de nva nadert, al kenbaar gemaakt?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discriminatie is een misdrijf. Dat kan strafrechtelijk worden vervolgd. Dat is helemaal niet zoals politiek hoort te werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Politiek is het aanbieden van oplossingen voor maatschappelijke problemen, het aanbieden van een wereldvisie en de weg daar naartoe. Men kan deze "liken" en een stem verlenen aan zo'n partij of persoon. Of men kan die visie niet delen en niet stemmen op die partij of persoon. Alleen vraag ik mij af waar u een "beleid" zou zien in de onzinnige waanzin van het belang, in deze meer bepaald in Driesje (ik weet het, hij is zogezegd onafhankelijk) zijn geouwehoer. Driesje meldt een (volgens mij fictief) probleem en schreeuwt een hoop onzin bij elkaar. Maar oplossingen ? Ho maar...dat is niet voor Driesje. In het bieden van oplossingen is Driesje even groots als Anuna De Wever. Beiden brullen als wereldkampioen brulkikkers, maar geen van beiden biedt een oplossing voor de door hen gerapporteerde "problemen" (ja ook klimaat vind ik persoonlijk geen urgent probleem). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In elke andere partij lag die nu met zijn sjokkedijzen op straat.
Niet bij het Blok, natuurlijk. Daar vinden ze dat doodnormaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw reactie is eigenlijk exact dezelfde als veel VB-ers ongetwijfeld hebben bij huurdiscriminatie van allochtonen: "span dan een proces aan hé, zagemakak" Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 november 2020 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen weet dat er bij Groen in Gent problemen zouden zijn met adepten van de raszuiverheidstheorie en omvolkings conspiracy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Totaal irrelevante vraag.
Mr zegt dat hij het Blokkige Belang niet OK vindt. Waarom zou hij iets over andere partijen moeten zeggen ? Mr zijn mening over andere partijen is totaal van geen enkel belang in deze discussie. Zijn mening over het Vlaemsch Blok daarentegen zoveel te meer als het over Dries van Langenhoven gaat. En over dat ventje is deze draad nu eenmaal opgestart. Niet over spa vld cd&v groen of NVA. |
![]() |
![]() |