![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als de N-VA niet wilt dat kiezers overstappen, moeten ze ook de nodige aandacht schenken aan de islam-problemen.
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De anti-makaken zijn al overgestapt, of beter gezegd teruggekeerd naar hun natuurlijk habitat zijnde het VB.
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ondanks dat de N-VA het vanaf het moment dat ze in de regering Michel stapte en zeker na Marrakesh nodig vond om het VB na te apen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 28 november 2020 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() We zijn hier niet bij de chiro of de scouts hee, het gaat over politiek, over bestuursakkoorden. Dat zijn per definitie situationele en tijdelijke bondgenoodschappen en akkoorden tussen onderlinge concurrenten. Citaat:
Citaat:
Als burger wil ik weten waarover de regering AKKOORDEN heeft gemaakt. Niet over het innerlijke leven en de fobieën en frustraties van politicus x of y. Citaat:
De realiteit weigeren te zien of die proberen te framen tot 'eigenlijk wilden wij wel iets anders...' is tsjeverij en hypocrisie. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En aangezien N-VA niet meer in de regering zit, en dus er ook niet meer aan gebonden is, mag zij zonder meer haar standpunt met betrekking tot de kernuitstap, in feite handhaven, of weizigen tov het vorige regeerakkoord. En daar is niks mis mee. Ik vind zelfs dat ik als burger en potentiele kiezer mag weten wat de standpunten in deze zijn van de verschillende partijen. Ik zit nu eenmaal niet graag in het donker of in de kou, want de centrale verwarming valt ook uit zonder elektriciteit ook al verwarm ik op gas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal. Geen meerderheid vinden om een wet terug te draaien staat niet gelijk met akkoord gaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet haalbaar & betaalbaar zijn. De rest is praat tegen de vaak en "gazettenvulling". ![]() |
|
![]() |
![]() |