![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() De primark en dergelijke zijn symptomen van een enorme inkomensongelijkheid in onze maatschappij. Die super goedkope winkels zijn nodig voor de lagere inkomens. Daarom die rijen.
Tis gelijk de aldi en lidl, haal die weg en veel mensen komen in de problemen. Uiteraard winkele daar ook hogere inkomens, maar die komen niet in de problemen als die winkels toe zijn. Voor hun is dat louter spaardrift of gewoon "liever geld aan iets anders". |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() kleding boeit me al man al niet, laat staan dat ik tussen de kopvodden ga rondlopen die graven in de bakken als konijnen in een pijp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idem voor andere kledingstukken. Terzijde: als ik voor de zoveelste keer in Valencia kom dan koop ik al eens iets van merkkledij. Jack & Jones vind ik best goed. Het is er ook een stukje goedkoper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatste solden zag ik Afrikaanse vrouwen genoeg kleren kopen om een gans dorp een jaar lang nieuwe kleren te geven. Vanwaar ze het geld halen is me ook een raadsel. Dat zijn mensen uit de bijstand.
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Afrikaanse vrouwen werken in het zwart. Hebben ze geleerd van de bwanas.
|
![]() |
![]() |