![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Gaan ze dat ook handhaven in pakweg St.-Denis ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je lydar en radar voor, technisch kan er al veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeilijk te voorzien. Als ik in Parijs moet zijn overnacht ik in een hotel in St Denis omdat ik van daaruit op 20 minuten met de metro in het centrum van Parijs ben. De ondergrondse garage van het hotel is soms vol en ik ben er niet gerust in om hem op straat te parkeren. Tot hiertoe heb ik hem altijd zonder schrammen terug gevonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() ik was gisteren aan het lezen. De gelijkenissen met de corona fascisten zijn frappant.
Citaat:
met bepaalde sonars moet het mogelijk zijn om ergens iets door een muur waar te nemen, maar dan moet je fysiek naast die muur staan. op afstand is het helemaal niet mogelijk om iets door een muur heen te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet, waar heb ik dat gezegd? Ik zal trouwens met mijn vrouw alleen zijn, ik heb een hekel aan die dagen. Ik zal misschien om 10 u al in mijn bed liggen. Even overwogen om naar de Canarische eilanden te vliegen maar het is mijn ding niet.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 10 december 2020 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit één gezien op Nieuwjaar.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 december 2020 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() ik heb gehoord dat ze dit jaar dubbel betaald krijgen en daar bovenop nog eens 2 dagen recup. 4 dagen betaald voor 1 dag werk dus.
de stormtroepen moeten koste wat het kost verwend worden natuurlijk, zij moeten de dictatuur beschermen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je moet ALLES zeggen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Lol @ Berx met haar pizza's die ze gaat tellen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister
|
![]() Hoe cynisch kan het zijn.
20 december is de Internationale Dag van de Mensenrechten. In België werd die vandaag definitief ten grave gedragen. https://www.amnesty.nl/encyclopedie/...ns-10-december
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg maar een "omgekeerde" lockdown. Eens zien wat dat totalitair tuig daar gaat mee aanvangen. En wat er nadien nog gaat overblijven van overheid.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we dan al niet mogen vieren kunnen we ons wel op onszelf wat vermaken:
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.wired.com/story/forget-x...ls-with-radio/ Een ander toestel die al gebruikt wordt is inderdaad hand-held en Lidar kan enkel omheen een muur kijken, niet binnen in een huis. https://www2.l3t.com/cyterra/range-r.html ![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 december 2020 om 23:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |