![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mens zou ziek worden van de hysterische reacties van een aantal forum"heren".
Ik zei om te lachen in het begin van de cafédraad "voor mij een plat waterke" en de derde wereldoorlog breekt uit. NiNo zegt in deze aparte draad dat ze het hier niet meer ziet zitten en de "heren" kunnen het niet laten om er de scherpste commentaren op te geven. ZIJN JULLIE NOG NORMAAL?
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest een man die enkel in K&K post een dergelijk topic openen, zou mijn reactie net hetzelfde zijn. Doet me een beetje denken aan het bericht over de 'clash' tussen Theo Francken en minister Dedonder gisteren. Francken verwijt Dedonder dossierkennis. Puur inhoudelijke kritiek dus. Om zich niet te moeten verdedigen op dit inhoudelijke argument, springt kamerlid Vanessa Matz tussen met de vraag of Francken “ook zo gereageerd zou hebben als de minister een man was”. Tja, zo is het gemakkelijk natuurlijk. Elke kritiek die door een man op een vrouw wordt gegeven is blijkbaar onterecht want louter seksistisch. Zo hoeft de vrouw in kwestie zich niet inhoudelijk te verdedigen en kan ze lekker in haar eigen veilige cocon blijven zitten. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 16 december 2020 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje wandelen bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 december 2020 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij mij draagt de vrouw de broek. Nee is nee en ja is ja bij haar maar bij mij zelden als het over gedeelde kwesties gaat. ![]()
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Ze meent het precies, hoelang zou ze het volhouden!!!!!!
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 december 2020 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vrouwen die zeggen geen VIRTUELE alcohol te willen worden belachelijk gemaakt, bespot, uitgescholden. En dat niet één of tweemaal maar bijna dagelijks. Tot iemand besloot op het rode driehoekje te drukken en er enkele bans volgden en men een beetje voorzichtiger werd. Ik maak niet van iedere reactie een man-vrouw probleem. Er zijn hier echter "heren" die van iedere normale vrouwelijke reactie een vrouw-man probleem maken. Om de dirty-old-man kronkelingen van die "heren" niet te storen, heb ik mij nooit in de t...draad laten zien en mijd ik ook Demper's draadjes. Mag ik me aub in andere draden nog laten zien of wilt u mij van het forum verdrijven?
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom klagen u en uw vrienden dan over ons? Dat lijkt me ook raar komisch!
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is gewoon intellectuele lafheid. Ik heb meerdere keren duidelijk gesteld dat enkel posten in K&K GEEN, ik herhaal GEEN reden is om geen toegang te mogen hebben tot dit forum of om personen weg te pesten/te verdrijven. Het enige dat ik heb gesteld is dat wanneer iemand die nooit deelneemt aan politieke discussies weggaat, dit geen gemis is voor een politiek discussieforum. Zij doet/deed namelijk toch niet waar dit forum voor gemaakt is, namelijk: discussiëren over politiek. |
|
![]() |