![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
als ik u lees, denk ik spontaan aan de duitsers die na de oorlog stonden te janken: wir haben es nicht gewusst. nu weet ik wel beter. ze wisten het wél en deden vrolijk mee (zwijgen is toestemming) of ze waren te stom om te begrijpen wat er zich afspeelde.
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar hoef je Duitsers niet bij te sleuren. Die zijn zich actueel van geen kwaad bewust. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
kunnen we daar ook geen boetes gaan opleggen, dit zijn ook allemaal acties die de gezondheid in gevaar brengen. https://pnws.be/data-over-de-besmett...rwerkt-worden/ Citaat:
De soap stopt hier niet natuurlijk want we zijn wel in België. Citaat:
Nu het aantal fouten in hun grafieken was natuurlijk al een teken aan de wand. Nu weten we ook waarom Van Gucht een taalprijs krijgt. ('dat is niet gemakkelijk, je moet daar op werken' zijn woorden niet de mijne) Een prijs voor wetenschap zit er echt niet in, zelfs niet in de huidige pseudowetenschap klimaat. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken mensen die al in Spanje blijven. Alle dagen op restaurant.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 15 december 2020 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zit je in feite zo dwars ? De maatregelen die zowat overal in de wereld worden genomen of de sterftecijfers ? Lijkt me redelijk contradictorisch voor iemand die hier dagelijks komt pochen dat hij het ene na het andere feestje afschuimt en zich geen moer aantrekt van die dwaze maatregelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lockdown: De regio's Rioja en Navarra zijn in lockdown. In Aragon geldt stedelijke lockdown voor Zaragoza, Teruel en Huesca. In Andalusië voor Granada. Zonder dringende reden kan men deze steden niet in of uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feesten kan niet vanwege dat eerste ; dat tweede belet dat niet, griep heeft nooit belet van de feesten ook niet. Er KUNNEN minder mensen aan corona dood gaan, zelfs al doet iedereen het op, dan er elk jaar GEWOON sterven. Besef je dat ? Als IEDEREEN in Belgie corona opdoet dan ga je minder dan 100 000 doden hebben, gegarandeerd. (waarschijnlijk VEEL minder). Elk jaar sterven er in Belgie "normaal" 110 000 mensen. Dat heeft nooit iemand belet van te feesten, en dat zou dat nu ook niet mogen. Maar de fascisten beletten U van te feesten, niet dat virus. Hoe toon je dat aan ? Heel eenvoudig: tot nu toe heeft minstens 1/5 of 1/4 van de bevolking het opgedaan in Belgie. Maar met een oververtegenwoordiging van ouderen. De meeste WZC zijn al aan de beurt gekomen. Doe het totale dodental dus maal 5, en dat is echt de absolute bovengrens aan wat er kan gebeuren. Dat is minder dan 100 000. Daarvan zijn er al 18000 van de pijp uit, dus voor die moet ge het al niet meer doen. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 december 2020 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Corona-responce is een plan opgesteld door Gates en Co, voorgesteld in 2015 om zo'n soort pandemie te bevechten. Nu blijkt dat dit plan voor tientallen miljoenen doden zal zorgen wereldwijd, veel meer dan de pandemie. We kunnen nu wel degelijk met zekerheid stellen dat de Corona maatregelen een Plandemie zijn, erger dan de pandemie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon opdat er geen andere keuze zal zijn. Gezien het aantal mensen die nu een griepprik nemen is die kans klein. Zelfs in de kleuterklas begrijpt men al waarom men deze maatregelen neemt alleen onze 5 musketiers hier snappen het nog steeds niet. Beetje zielig. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 16 december 2020 om 08:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat was rode neuzendag en soms beweren ze inderdaad dat het voordien opgenomen is maar dat is veelal niet het geval, ze nemen af en toe een corona test en dan mag de elite z'n ding blijven doen. Mensen mogen niet meer samen zingen en dan zie je dit op TV, tenenkrullend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onvoorstelbaar. Laatst gewijzigd door Rudy : 16 december 2020 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |