![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan niet meer van het lachen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 19 december 2020 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bart De Wever: “Een coalitie met Vlaams Belang? Dan stop ik liever” - GVA Laatst gewijzigd door Jakko : 19 december 2020 om 13:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben een dertiger met een goeie job. Mijn collega's ook. Ik zie ze allemaal bouwplannen maken, kasten van huizen zetten met een afbetalingsplan van 25 jaar. Ikzelf ga in een sobere woning zitten om later te verhuren/verkopen, omdat ik er sterk van overtuigd ben dat België binnen 20 jaar afstevent op een burgeroorlog. Ik wil hier dan niet meer zijn. We gaan failliet door het migratiebeleid, met corona als katalysator. Straks zijn we allemaal arm, en vooral verdeeld. Je ziet de migratievlek op de Vlaamse landkaart steeds uitzetten naar aangrenzende gemeentes. Moslims concentreren zich meestal in de armere gemeentes, allemaal bij mekaar. Ik heb patiënten die verhuizen naar 15 kilometer verderop om wille van de Islam. 1 decennium later breidt de Islamvlek zich verder uit, en krijgen ze ook op hun nieuwe locatie problemen. De enige doeltreffende manier om je van allochtonen te ontdoen is door in een veel duurdere omgeving te wonen. Daar blijven ze weg. Mijn gemeente heeft sinds 10 jaar geleden een no go zone, waar 's nachts Noord Afrikaans gespuis op straat hangt en overlast veroorzaakt. Vroeger ondenkbaar, maar nu schering en inslag. Benoem het probleem, of verzet je ertegen en je bent een racist. Ik hoop op gewelddadige kartels die zich met geweld verzetten tegen de overheid. Dat is het enige dat nog invloed kan hebben. Maar ik verwacht het niet.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 19 december 2020 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, morgen zal de islam je dat wel leren...
Eigen volk opzij zetten en dat normaal vinden, zoals la Belgique al vanaf zijn ontstaan doet... hier met zulk een houding komen lachen en dat als wijs en groots afdoen... Inderdaad mijn enige hoop was op een samenwerking tussen NVa en VB, maar blijkbaar verkies jij de echte bruine bedriegers aan de top... Het ga je goed... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinds 2012 heeft het Vlaams Belang met N-VA een meerderheid van de zetels in de Antwerpse gemeenteraad. N-VA verkoos echter de verliezende minipartijtjes voor zijn meerderheid om het Vlaams Belang links te laten liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met jouw apocalyptische kijk op de toekomst, zou je dan niet beter met je geïmporteerde zuidamerikaanse schoenenpoetster direct naar Bolivia verkassen ? Daar zijn geen moslims toch ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal je het dat FDF/Défi tegenstander zou wezen van Vlaanderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() Wat zijn er nog geen moslims in Bolivia??? Schandalig, hoe lang nog???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams Belang heeft steeds uitzondering gemaakt voor de geassimileerden. Wie in ons land niet geassimileerd wenst te worden kan dankzij ons huidig systeem van segregatie van de scholen,religie en cultuur voorbereid blijven en worden om geïntegreerd te worden in hun thuisland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De forza Flandria lijkt verder weg dan ooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.vlaamsbelang.org/tag/racisme/ https://www.vlaamsbelang.org/patriot...wereld-kijken/ https://www.vlaamsbelang.org/in-manc...ebben-gezaaid/ https://www.vlaamsbelang.org/spelreg...it-te-sluiten/ |
|
![]() |
![]() |