![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar je mag vooruit hoor. Kun je het honderd meter uithouden? En heb jij nog goesting als je merkt dat je omringd wordt door zakkenvullers. Wel ik niet. Het is toch klaar wat ik diverse keren zegde. "Los het zelf op" is toch verstaanbaar Nederlands? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hetgeen hij vertegenwoordigt is op zich al niet democratisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap dat niet.
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Of met de corona in de WZC ? En er zijn nog vele van dergelijke voorbeelden. Neen, dat soort beter is niet mijn beter. Dan heb ik liever dat "we" het niet zelf oplossen.
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De N-VA wordt in de forums afgeschilderd als onbekwame slappe sjoemelaars en in het beste geval als onnozele naïevelingen dus onbekwaam om te regeren. Dus als logisch gevolg..VIVALDI;;;;;;;;;. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Hieruit conclusies trekken voor Vlaanderen of de Vlaming zou ik niet durven.
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen deed het slecht, de rest deed het slechter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er veranderde niets in die 29 jaar, noch aan de reden, noch aan de logische reactie daarop. Waarom daar dan flauwe kul over verkopen of gefingeerde vragen over stellen ? Zolang de oorzaak niet is weggenomen, kan er onmogelijk een andere conclusie gemaakt worden. En ja, ik denk dat het Fuhrer Philip worst kan wezen wat men denkt over zijn partij, zijn parlementaire wedde loopt gewoon door en zijn pensioenrechten zijn al binnen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Maar ik denk dat de VB-vriendjes vooral heel blij zijn met Theo Lawijt zijn open poorten politiek. Meer dan 500 000 nieuwkomers onder zijn beleid. Een stad groter dan Antwerpen heeft hij gewoon binnen gelaten. Theo(rie) Francken heeft bewezen dat rechts racistische rakkertjes in de virtuele Twitter-realiteit leven en niet buiten komen.
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Prijs je gelukkig dat ik het zelf niet oplos. Ik heb in het verleden al teveel opgelost zodat ik er momenteel feestelijk voor bedank. Zolang er tussen dat volkske trawanten lopen die het normaal vinden dat anderen betalen zijn ze bij mij definitief aan het verkeerde adres. Foert zolenlikkers. Voortaan kijk ik ook uit naar jullie prestaties. Veel verwacht ik dus niet. En zeker niet van de nieuwelingen. En van de oude pekes nog minder. Die hebben al genoeg bewijs geleverd dat ze onbetrouwbaar zijn. Had er ooit iemand mij gezegd dat ik een paar goede dingen had verwezenlijkt dan had ik nooit de indruk gekregen dat het Vlaamse geweld in een spastische slaap lag te dommelen. Maar dat ze je dan nog komen zeggen en adviseren :"Get a live" is er teveel aan. Wie denken jullie wel te zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volhouden zo zou ik zeggen......... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() Neen, neen, de juiste mensen weten dat Vlaanderen vies is...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Nou moe, gelukkig is Vlaanderen nog voor 80% meer dan wat de N-VA voorstelt. En dan nog maar alleen wat politiek betreft.
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Noem me anders nog enkele VLAAMSE Partijen..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() [dubbel
Laatst gewijzigd door TREBRON : 7 februari 2021 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaming, de Vlaamse partijen, dat zijn de kiezers en hun partij die opkomen in Vlaanderen. Dus zowel CD&V, N-VA, SPA, OVLD, Groen, pvda en jammer genoeg ook VB zijn Vlaamse partijen die Vlaamse kiezers vertegenwoordigen. En ja, het is niet omdat de andere partijen moeten braken van het VB dat zij daarom geen Vlaamse partij zou zijn. Net zoals in de meeste westerse landen, is er ook bij ons een neo-nazi partij in het parlement geraakt. Niet iets om trots op te zijn, maar wel een onloochenbaar feit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weten die "sommigen" ook waarom ???
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kiesdrempel krijgen ze toch al stilaan in zicht ... ![]() De dweil moet eerst nog terdege worden uitgewrongen .... |
|
![]() |
![]() |