Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2021, 08:35   #81
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Niemand moet verdrinken , maar ....
Als je met 75 mensen in een verslenste reddingssloep voor 30 gaat staan als sardienen, en niet doorhebt dat het een waarschijnlijke reis naar Bikinibroek is, dan verdien je niet beter.
Citaat:
die smokkelaar interesseert het geen reet , zolang ze maar geld krijgen !!
De meest succesvolle mensensmokkelaars kunnen met 1 bootje elke 3 uur een lading mensen van een Noord Afrikaans strand afhelpen. Snelle boot nietwaar, op een mooi uur naar de Europese kust.
Citaat:
En gaat het om echte of economische vluchtelingen ??
De echte sukkelaars geraken niet tot aan de Afrikaanse noordkust, en als ze er al geraken, kunnen de "betere mensensmokkelaar" niet betalen.
Citaat:
Verder , we zitten hier in een lockdown , en wat betekent dat ??
Voor de wetsvrezende witneus, "onze vrijheid is afgenomen". Voor al de rest, en de toplagen van de "EU", er is terug vlot verkeer op de snelwegen.
Citaat:
Ook , men moet de problemen oplossen in hun thuisland , desnoods met Europese hulp !! Maar ja , politiekers waar ook ter wereld
zijn gewoon een stelletje geldzuchtige klothommels !!
Dat heeft de VS geen windeieren gelegd, de hulp aan de EU na snorremans zijn pogingen.
Citaat:
Europa kan geen opvanghuis blijven spelen , dat gaat gewoonweg niet !!
Hangt er van af welke manier van opvang er gehanteerd wordt. De Visigrad landen-methode heeft iets meer kans op succes. De Frans/Duitse (en België dat er nog een schepje bij doet) systeem is daarentegenover gedoemd tot mislukken. Het West Romeinse Rijk heeft dat gedemonstreerd waarom.

Laatst gewijzigd door maddox : 10 mei 2021 om 08:36.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2021, 08:40   #82
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Kunnen de Fransen daar niet eens een Rainbow Warriorke op doen?
Dat zou een 'goed' plan zijn maar zoals het er nu aan toen gaat met welkom heten denk ik dat zo een actie niet in de smaak zal vallen.

Wat ik niet begrijp is dat men in de EU totaal niet begrijpt of niet wil begrijpen dat er een 'koude' oorlog aan de gang is tussen Afrika en de EU.

Uiteindelijk is de EU zelf de schuld dat de wildkweek uit Afrika veel geld aan gegeven + de nodige hulpacties) nu zijn weg verder zoekt naar de EU toe om daar alles naar eigen hand te gaan zetten???

p.s.

Om het nog allemaal nog wat 'leuker' te maken even lezen <<-- door dieSarcasmus (mijn alter ego )

De gezamenlijke toekomst van Afrika en Europa

Als men in de EU niet gaat opletten dan zal de EU onder de voet gelopen worden.
Oud 10 mei 2021, 08:42   #83
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat zou een 'goed' plan zijn maar zoals het er nu aan toen gaat met welkom heten denk ik dat zo een actie niet in de smaak zal vallen.

Wat ik niet begrijp is dat men in de EU totaal niet begrijpt of niet wil begrijpen dat er een 'koude' oorlog aan de gang is tussen Afrika en de EU.

Uiteindelijk is de EU zelf de schuld dat de wildkweek uit Afrika veel geld aan gegeven + de nodige hulpacties) nu zijn weg verder zoekt naar de EU toe om daar alles naar eigen hand te gaan zetten???

p.s.

Om het nog allemaal nog wat 'leuker' te maken even lezen <<-- door dieSarcasmus (mijn alter ego )

De gezamenlijke toekomst van Afrika en Europa

Als men in de EU niet gaat opletten dan zal de EU onder de voet gelopen worden.
Maken dat je met uw gezin weg bent voor het zover komt. Dat zal de enige oplossing zijn.
Oud 10 mei 2021, 09:52   #84
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Maken dat je met uw gezin weg bent voor het zover komt. Dat zal de enige oplossing zijn.
Dan rijst de vraag: Naar waar?

Naar Franrijk al zeker niet want daar is het al niet véél beter.

Aan 'onze' kust heb je op huidig ogenblik het 'sfeerbeeld' dat er voor 95% wagens voorziern van een Franse nummerplaat in de straten geparkeerd staan dus zijn dei ook al gaan lopen???

p.s.

Frankreich: Macron hat den Kampf gegen Radikalismus aufgegeben

Om reden van?

Uit de tekst geplukt:

Citaat:
Er zijn ook leraren die, misschien omdat zij bang zijn, door de knieën gaan, bepaalde onderwerpen laten vallen en - wanneer leerlingen antisemitische en anti-Westerse beledigingen roepen - doen alsof zij het niet horen. In de meeste Franse middelbare scholen is het bijna onmogelijk geworden om over Israël of de Holocaust te praten.

Laatst gewijzigd door Universalia : 10 mei 2021 om 09:56.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2021, 10:13   #85
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan rijst de vraag: Naar waar?
Het Oostblok blijft nog altijd grotendeels gevrijwaard.

Het probleem is alleen dat ze daar niet zo vriendelijk zijn tegen migranten, en als wij naar daar gaan zijn wij de migranten.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2021, 10:15   #86
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Het Oostblok blijft nog altijd grotendeels gevrijwaard.

Het probleem is alleen dat ze daar niet zo vriendelijk zijn tegen migranten, en als wij naar daar gaan zijn wij de migranten.
Dus ook niet de beste optie om daar naartoe te trekken?
Oud 10 mei 2021, 10:38   #87
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus ook niet de beste optie om daar naartoe te trekken?
Tjah, dat is het nadeel van in 1 van de beste regio's ter wereld te wonen. De hele planeet kan naar hier komen en zich verbeteren, maar wij kunnen haast nergens naartoe zonder er slechter bij te varen.
Oud 10 mei 2021, 11:12   #88
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tjah, dat is het nadeel van in 1 van de beste regio's ter wereld te wonen. De hele planeet kan naar hier komen en zich verbeteren, maar wij kunnen haast nergens naartoe zonder er slechter bij te varen.
Dus, omdat wij in één van de 'beste' regio's ter wereld wonen moeten wij maar openstaan en blijven ontvangen?

Ik denk dat als dat blijft duren, er van wat u een goede regio noemde niet veel meer van zal overschieten.

U heeft dan wel weer gelijk in uw schrijven met:
Citaat:
maar wij kunnen haast nergens naartoe zonder er slechter bij te varen
Oud 10 mei 2021, 11:34   #89
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus, omdat wij in één van de 'beste' regio's ter wereld wonen moeten wij maar openstaan en blijven ontvangen?

Ik denk dat als dat blijft duren, er van wat u een goede regio noemde niet veel meer van zal overschieten.

U heeft dan wel weer gelijk in uw schrijven met:
Neen, we hadden die welvaart wat ethischer kunnen verzamelen en bereiken zodat andere mensen daar eerlijk hun graantje van konden meepikken.
Maar deze generatie politici hebben grote bedrijven de boel laten overnemen waardoor slavernij terug de pannen van de daken swingen.

Wie daar iets over zegt is er aan voor de moeite. Nochtans zouden veel minder mensen migreren als ze lokaal alles voor handen hebben.
Met wie hebben deze generatie politici zaken gedaan en wat is de vrucht van hun beleid?

Stop de Turkije deal, open de grenzenn, bouw woonwijken, breid infrastructuren uit.
Oud 10 mei 2021, 12:02   #90
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Neen, we hadden die welvaart wat ethischer kunnen verzamelen en bereiken zodat andere mensen daar eerlijk hun graantje van konden meepikken.
Maar deze generatie politici hebben grote bedrijven de boel laten overnemen waardoor slavernij terug de pannen van de daken swingen.

Wie daar iets over zegt is er aan voor de moeite. Nochtans zouden veel minder mensen migreren als ze lokaal alles voor handen hebben.
Met wie hebben deze generatie politici zaken gedaan en wat is de vrucht van hun beleid?

Stop de Turkije deal, open de grenzenn, bouw woonwijken, breid infrastructuren uit.
Is het hier nog niet druk genoeg? De betonstop vergeten?
Laat ze ginder achter maar hun boontjes doppen.
Oud 10 mei 2021, 12:10   #91
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

is hier nog geen ambras genoeg met die religieuze zotten ??

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2021, 13:10   #92
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist niet. Omdat we zelf nergens beter naartoe kunnen zouden we ons eigen paradijs hartstochtelijk moeten bewaken.

Laat de rest van de wereld maar hun eigen ideale samenleving bouwen ipv op de onze te komen teren.
Oud 10 mei 2021, 15:38   #93
Lukkas
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Juist niet. Omdat we zelf nergens beter naartoe kunnen zouden we ons eigen paradijs hartstochtelijk moeten bewaken.

Laat de rest van de wereld maar hun eigen ideale samenleving bouwen ipv op de onze te komen teren.
Inderdaad.

Als de Afrikanen hetzelfde willen, moeten zij er ginds maar zelf aan werken. Men heeft hier ook moeten knokken om een beter bestaan te hebben. Die illegale migrantenbootjes zijn allemaal gevuld met jonge zwarte mannen. Die lopen hier natuurlijk liever rond met een koptelefoon op hun kop, dan in eigen land de handen uit de mouwen te steken. Het strafste van al is nog dat, degenen die hier geraken en aan de uier mogen hangen, ons voor het minste uitmaken voor racisten.

Dus: Europa voor de Europeanen. Voor de linkiewokies is dat natuurlijk weer racisme. Maar toen men vorige eeuw riep: Afrika voor de Afrikanen, werd dat op applaus onthaald. Toen werden massaal blanken vermoord, verjaagd of gedeporteerd. In Algerije werden in de jaren 60 800.000 Fransen gedeporteerd, ook Franse kinderen die daar geboren waren.

Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 mei 2021 om 15:39.
Lukkas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2021, 16:57   #94
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eerst de shit in Europa oplossen , er zijn hier al problemen genoeg !!
Een probleem los je niet op door nog meer problemen te creëren !!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2021, 17:03   #95
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Voor de wetsvrezende witneus, "onze vrijheid is afgenomen". Voor al de rest, en de toplagen van de "EU", er is terug vlot verkeer op de snelwegen.
Wat bv 100 jaar geleden is gebeurd daar moeten wij niet voor boeten ,
da's toen gebeurd , niet nu , wij hebben daar niks mee te maken !!
Die wokiepokies met hun haatgedachte , da' ze ontploffen , één voor één !!

breedbandwurger 1967

Oud 10 mei 2021, 17:05   #96
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
De meest succesvolle mensensmokkelaars kunnen met 1 bootje elke 3 uur een lading mensen van een Noord Afrikaans strand afhelpen. Snelle boot nietwaar, op een mooi uur naar de Europese kust.
Die lusten hun geld wel !!

breedbandwurger 1967

Oud 10 mei 2021, 20:04   #97
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

De problemen hier zijn de politici die deze stroom migranten veroorzaakte.
We lossen dat op door de vrucht van hun beleid in hun eigen woonwijken te vestigen.
Oud 11 mei 2021, 08:39   #98
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De problemen hier zijn de politici die deze stroom migranten veroorzaakte.
We lossen dat op door de vrucht van hun beleid in hun eigen woonwijken te vestigen.
Er op beginnen schieten/terugduwden (er zijn landen waar men het doet maar of het probleem daar met van de baan is???) op de vele bootjes dat is een vééls te dramatische oplossing waarschijnlijk?

Zoals u terecht schreef zijn het, diegenen die er bakken geld met verdienen, 'politici/mensenhandelaars' die als de schuldigen moeten aangewezen worden.

Europese maatregelen in verband met migratie

Of de EU een goede koers 'vaart' bij de aanpak van het migrantenprobleem dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Men staat er naar te gapen in de EU, blik op oneindig en 'verstand' op 0.

Of het migratieprobleem ooit een oplossing zal vinden dan zullen er toch aardig wat registers opengetrokken moeten worden om het allemaal in 'goede' banen te leiden.

Een ware lijdensweg zal het zijn -en blijven.

Blokkeren dan maar dat "Paard van 'Troje' dat nu over het water komt"

p.s.

Is er 1 politieker/politica te vinden die daar zijn/haar hand in het vuur durft te steken om voor dat probleem een oplossing te vinden? Ik denk het niet maar zoals ik al eerder schreef is mijn denken niet je dat meer.

Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2021 om 08:42.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2021, 08:44   #99
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er op beginnen schieten/terugduwden (er zijn landen waar men het doet maar of het probleem daar met van de baan is???) op de vele bootjes dat is een vééls te dramatische oplossing waarschijnlijk?

Zoals u terecht schreef zijn het, diegenen die er bakken geld met verdienen, 'politici/mensenhandelaars' die als de schuldigen moeten aangewezen worden.

Europese maatregelen in verband met migratie

Of de EU een goede koers 'vaart' bij de aanpak van het migrantenprobleem dat lijkt mij wreed twijfelachtig.

Men staat er naar te gapen in de EU, blik op oneindig en 'verstand' op 0.

Of het migratieprobleem ooit een oplossing zal vinden dan zullen er toch aardig wat registers opengetrokken moeten worden om het allemaal in 'goede' banen te leiden.

Een ware lijdensweg zal het zijn -en blijven.

Blokkeren dan maar dat "Paard van 'Troje' dat nu over het water komt"
Deze generatie politici zijn de slechte he. Die slachtoffers dan labelen als het paard Troje zal ons zwaarder aangerekend worden dan Leopold in de Congo.
Deze generatie politici zijn erger dan alle dictators van weleer gecombineerd. Het is een internationale kwaal nu waar die minions van hier opnieuw collaboreren in het nadeel van ons.
We hebben meer gemeen met de migranten dan die corrupte dictatoriale politici mag ik hopen.
Oud 11 mei 2021, 10:34   #100
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze generatie politici zijn de slechte he. Die slachtoffers dan labelen als het paard Troje zal ons zwaarder aangerekend worden dan Leopold in de Congo.
Deze generatie politici zijn erger dan alle dictators van weleer gecombineerd. Het is een internationale kwaal nu waar die minions van hier opnieuw collaboreren in het nadeel van ons.
We hebben meer gemeen met de migranten dan die corrupte dictatoriale politici mag ik hopen.
Correctie: Ik maakte die vergelijking met het "Paard van Troje" omdat het er begon op te lijken of was het te ver gezocht?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be