![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je met 75 mensen in een verslenste reddingssloep voor 30 gaat staan als sardienen, en niet doorhebt dat het een waarschijnlijke reis naar Bikinibroek is, dan verdien je niet beter.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 10 mei 2021 om 08:36. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik niet begrijp is dat men in de EU totaal niet begrijpt of niet wil begrijpen dat er een 'koude' oorlog aan de gang is tussen Afrika en de EU. Uiteindelijk is de EU zelf de schuld dat de wildkweek uit Afrika veel geld aan gegeven + de nodige hulpacties) nu zijn weg verder zoekt naar de EU toe om daar alles naar eigen hand te gaan zetten??? p.s. Om het nog allemaal nog wat 'leuker' te maken even lezen <<-- door dieSarcasmus (mijn alter ego ![]() De gezamenlijke toekomst van Afrika en Europa ![]() Als men in de EU niet gaat opletten dan zal de EU onder de voet gelopen worden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar Franrijk al zeker niet want daar is het al niet véél beter. Aan 'onze' kust heb je op huidig ogenblik het 'sfeerbeeld' dat er voor 95% wagens voorziern van een Franse nummerplaat in de straten geparkeerd staan dus zijn dei ook al gaan lopen??? p.s. Frankreich: Macron hat den Kampf gegen Radikalismus aufgegeben Om reden van? Uit de tekst geplukt: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 mei 2021 om 09:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Tjah, dat is het nadeel van in 1 van de beste regio's ter wereld te wonen. De hele planeet kan naar hier komen en zich verbeteren, maar wij kunnen haast nergens naartoe zonder er slechter bij te varen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat als dat blijft duren, er van wat u een goede regio noemde niet veel meer van zal overschieten. U heeft dan wel weer gelijk in uw schrijven met: Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar deze generatie politici hebben grote bedrijven de boel laten overnemen waardoor slavernij terug de pannen van de daken swingen. Wie daar iets over zegt is er aan voor de moeite. Nochtans zouden veel minder mensen migreren als ze lokaal alles voor handen hebben. Met wie hebben deze generatie politici zaken gedaan en wat is de vrucht van hun beleid? Stop de Turkije deal, open de grenzenn, bouw woonwijken, breid infrastructuren uit.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ze ginder achter maar hun boontjes doppen.
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de rest van de wereld maar hun eigen ideale samenleving bouwen ipv op de onze te komen teren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als de Afrikanen hetzelfde willen, moeten zij er ginds maar zelf aan werken. Men heeft hier ook moeten knokken om een beter bestaan te hebben. Die illegale migrantenbootjes zijn allemaal gevuld met jonge zwarte mannen. Die lopen hier natuurlijk liever rond met een koptelefoon op hun kop, dan in eigen land de handen uit de mouwen te steken. Het strafste van al is nog dat, degenen die hier geraken en aan de uier mogen hangen, ons voor het minste uitmaken voor racisten. Dus: Europa voor de Europeanen. Voor de linkiewokies is dat natuurlijk weer racisme. Maar toen men vorige eeuw riep: Afrika voor de Afrikanen, werd dat op applaus onthaald. Toen werden massaal blanken vermoord, verjaagd of gedeporteerd. In Algerije werden in de jaren 60 800.000 Fransen gedeporteerd, ook Franse kinderen die daar geboren waren.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 10 mei 2021 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een probleem los je niet op door nog meer problemen te creëren !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
da's toen gebeurd , niet nu , wij hebben daar niks mee te maken !! Die wokiepokies met hun haatgedachte , da' ze ontploffen , één voor één !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die lusten hun geld wel !!
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De problemen hier zijn de politici die deze stroom migranten veroorzaakte.
We lossen dat op door de vrucht van hun beleid in hun eigen woonwijken te vestigen.
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals u terecht schreef zijn het, diegenen die er bakken geld met verdienen, 'politici/mensenhandelaars' die als de schuldigen moeten aangewezen worden. Europese maatregelen in verband met migratie Of de EU een goede koers 'vaart' bij de aanpak van het migrantenprobleem dat lijkt mij wreed twijfelachtig. Men staat er naar te gapen in de EU, blik op oneindig en 'verstand' op 0. Of het migratieprobleem ooit een oplossing zal vinden dan zullen er toch aardig wat registers opengetrokken moeten worden om het allemaal in 'goede' banen te leiden. Een ware lijdensweg zal het zijn -en blijven. Blokkeren dan maar dat "Paard van 'Troje' dat nu over het water komt" p.s. Is er 1 politieker/politica te vinden die daar zijn/haar hand in het vuur durft te steken om voor dat probleem een oplossing te vinden? Ik denk het niet maar zoals ik al eerder schreef is mijn denken niet je dat meer. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 mei 2021 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze generatie politici zijn erger dan alle dictators van weleer gecombineerd. Het is een internationale kwaal nu waar die minions van hier opnieuw collaboreren in het nadeel van ons. We hebben meer gemeen met de migranten dan die corrupte dictatoriale politici mag ik hopen.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |