![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron?
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een straf krijgen voor het uitvoeren van uw job, dat noem ik er niet licht vanaf komen. Integendeel. Het uitvoeren van uw job even zwaar bestraffen als een verkrachting is ongelooflijk disproportioneel.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou dus alle illegalen de raad geven om kleine kinderen mee te nemen als schild dan durft geen enkele agent er nog op schieten....Daarbij, wat zin heeft het nog allemaal? Iedere Belg die een beetje kan rekenen moet ondertussen toch al weten dat Belgen binnen een dikke 10 a 15 jaar randfiguren zullen zijn die gaan doen wat de Islam hun verteld. Het aantal Belgen krimpt gelijk wol in een kookwas. Degene die er nog zijn komen politiek totaal niet overeen wat hun enorm zwak maakt tegenover de eensgezinde Islam. De Islamieten daarentegen kweken als konijnen en vermenigvuldigen exponentieel. Nu al hebben ze in de lagere scholen de meerderheid. Binnen 10 jaar zijn dat allemaal kiezers en hebben de grote hoop ook al kinderen en hebben de gehuwden in het buitenland ook al de familie van hun partners naar hier gehaald. Dus die enkele sukkelaars die hier nog binnenkomen van buiten onze grenzen zijn quantité néglisable tegenover de binnenlandse kweek. Moest ik agent zijn ik deed geen enkele moeite meer om er nog eentje te pakken. Dat zal de zaak niet maken.
Laatst gewijzigd door TREBRON : 10 maart 2021 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Europees Commissaris
|
![]() TOTAAL NIETS DUS..........................
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Wij zijn ook niet bereid te te houden dus weg ermee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |