![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefde voor een vierkant draaiend België, "hoogstaande" massamoordenaars, parasiterend Wallonië, vrouwonvriendelijke moslims en linkse onnozelaars is mij idd vreemd. Zelfs over Vlaanderen heb ik serieuze twijfels. Hoe je bij K3 komt is mij een raadsel. Misschien ben je er zélf een fan van? Business AM daarentegen is zonder twijfel mijn favoriete nieuwssite. Maar ik begrijp ten volle dat jij de gesubsidieerde staatsmedia verkiest.
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of als zijn appendix of galblaas er uit moet.
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U doet dit al jaren. En al jaren heb ik nog nooit 1 onderbouwd argument van u gezien. Uw hebt enkele axiomas in uw leven die u niet moet bewijzen. Belgie = slecht is daar een van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is er de buurman, vijf jaar geleden liep zijn vrouw op straat in T-shrt en jeansbroek, ze zei tegen iedereen vriendelijk goeiendag. Nu, is ze volledig ingepakt en kijkt ze weg en spreekt tegen niemand meer op straat. De geadopteerde zoon van een vriend is moslim geworden, omdat hij verliefd was op een moslimmeisje. Al menig gesprek over goddelijke zaken mee gehad. Hij wordt kwaad wanner ik zeg dat de chinees achter de hoek zijn vlees niet bij de halalslager haalt. De redelijkheid, die hij nochtans vroeger bezat en gebruikte, is verschwunden. Hij is een tijdje geleden als leerkracht gaan werken. ocharme die kinderen, denk ik dan.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar hé, dat jij de enige bent die in een "normale" buurt woont.
Zou stof tot nadenken en misschien wat zelfreflectie kunnen zijn. ![]()
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ziekekas is toch zo'n goeie hit. Ooit werd dat als hoofdnummer voor het Vloms Blok gespeeld. En ook dit:
https://www.youtube.com/watch?v=E2i4J73HoXs C'est dans cette 'culture' que les Francophones doivent s'assimiler. Bienvenue en Flandre profonde ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Allah is groot maar hij kreeg met zijn volgelingen dat schip toch niet los.
De Hollanders klaarden het wel en zonder Allah .....
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag is het wel iets minder
![]() |
#93 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar moet je nu in België toch echt niet ver meer achter zoeken.
Van zodra je een stad inkomt moet je echt zoeken naar iemand die je taal spreekt of begrijpt en niet op je uurwerk uit is. Een leefbare wijk is zoeken naar een speld in een hooiberg en duur uiteraard.
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Conclusie; de Hollanders werden "wel" slimmer ondertussen. Als ik dat kraantje zag waarmee "Allah" dat schip wilde vlot krijgen dacht ik al dat hij niet goed bezig was .....
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 30 maart 2021 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die hadden toen al slaven, hebben die Egyptenaren daar eigenlijk al voor geboet?
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die racistische Vlamingen toch....
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over homoseksualiteit in het oude Egypte. https://nl.wikipedia.org/wiki/Homose...et_oude_Egypte Het kwam dus voor in de hoogste rangen. Net zoals in België. Ook hier wordt daar niet veel spel van gemaakt. Dankzij de juiste "kennissen" in de hoogste kringen. "Ik krab jouw rug, en jij de mijne".
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg hé? Dat Allah toch niet zo groot is als hij door zijn pappenheimers wordt voorgesteld.
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs ik ben groter dan Mohamed.
![]() |
![]() |