![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U denkt dat dat gisteren een feestje was? Die jongeren gingen niet naar daar om te feesten, ze gingen om een statement te maken tegen de corona-maatregelen. Dat WAS een betoging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mensen het niet willen doen na meerdere zachte oproepen hoe moeten ze het dan wel doen ? Die mensen hun handje gaan vasthouden en vragen met schouderklopjes om weg te gaan ? Veel van die jongeren hebben nog nooit in hun leven moeten luisteren denk ik en daar zit hem misschien een deel van het probleem. Vraag ze iets en ze zijn op hun teentjes getrapt en reageren agressief. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mocht je ermee kunnen wegkomen, zou ik eerder zeggen dat al die maatregelaars eraan moeten. Maar het is zo eenvoudig niet om al dat bestuurlijk volk af te maken. En als je er maar 1 of 2 kunt neermaaien, en nadien opgepakt wordt, dan gaat dat contra productief zijn, dan ga je de naam besmeuren van het verzet zonder eigenlijk iets gerealiseerd te hebben. Je moet ze bij honderden kunnen afmaken om enig positief effect te bekomen, en dat is niet eenvoudig te doen. Ik zou niet weten hoe eraan te beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het wel raar dat een hele hoop artikels van HLN over dit onderwerp verdwenen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan er geen schatting op geven, maar elk jaar zijn er wel studenten die naar hun eerste jaar gaan, niet met de bedoeling om erdoor te geraken, maar wel om een feestjaar te beleven.
Papa betaalt toch. Het jaar daarna kiezen ze dan vaak een makkelijkere richting, of gaan ze toch echt aan het werk. Die feestvarkens beleven natuurlijk een triestig jaar. Hun studiegebied interesseert hen geen reet. Extra moeite voor moeilijke zijdelingse vakken (vaak wiskunde, statistiek ...) zit er helemaal niet in.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus gans uw betoog heeft weinig zin. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 2 april 2021 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk het ook. Vandaag staan die tussen de studenten morgen tussen de voetbal supporters en overmorgen tussen de stakende haven arbeiders of plunderende allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel een beetje zielig hoe die ouwe zakken denken dat het gaat he. De studenten die het meeste gekloot zijn, zijn die die zouden willen leren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze verkopen toch overal zeepkisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met zenuwgassen misschien. Ik zou het dus echt niet weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga nu niet de onnozelaar uithangen met de semantische verwarring tussen "naar iemand luisteren" in de zin van hem gehoorzamen en onderdanig zijn, en "naar iemand luisteren" in de zin van zijn uiteenzetting eens bekijken, he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig zijn onze studenten in prima conditie.
Slechts 22 gearresteerd en 26 agenten afgevoerd.