![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Vreemdeling
|
![]() Waarom moet er toch steeds veralgemeend worden? Er is een groep moslims die extreem denken en soms ook handelen. OK
Soms vergeten bepaalde mensen dat er ook een meerderheid van deze moslims niet extreem uit de hoek komen. Maar dat is niet interessant genoeg om in de media te verschijnen hé. En btw, hebben wij ook niet een extreem rechtse partij? Moeten allochtonen daarom schrik hebben of een afkeer hebben van de Vlamingen? Ik dacht het niet! Wat ik ook nog even wil zeggen over het Vlaams Belang: Er is geen meerderheid van de Vlamingen die voor hen stemt! Wel een grote groep, dat geef ik toe, maar geen meerderheid! En toch hoor ik kopstukken van de partij dit zeggen. Belachelijk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Raar dat anderen nooit de wapens mogen bezitten die wij wel bezitten ? Misschien omdat we weten welk "ravage" ze kunnen aanrichten in de rangen van de tegenstander...... We wensen ons niet hetzelfde toe als onze vijanden, nietwaar ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vele Irakezen en Koerden zijn bevrijd onder het juk van Saddam. Als den Amerikaan ons niet was komen helpen, niet was komen oorlog voeren tegen den Duits, wat was er dan van ons gekomen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tutu pleit voor excuses Bush en Blair ![]() Gepubliceerd op dinsdag 17 februari 2004 ![]() ,,Wat zou het fantastisch zijn als politici zich ertoe zouden kunnen zetten toe te geven dat zij slechts feilbare menselijke wezens zijn, en niet God, en dus per definitie fouten kunnen maken'', zei Tutu in de Britse hoofdstad voor het Kartel voor Gevangenishervorming. ,,Helaas lijken ze te denken dat zo'n bekentenis een teken van zwakte is. Zwakke en onzekere mensen zeggen zelden 'sorry'. Het zijn ruimhartige en dappere mensen die er niets minder van worden als ze zeggen: 'Ik heb me vergist'.'' ,,President Bush en premier Blair zouden heel wat geloofwaardigheid en respect terugkrijgen als ze konden zeggen: 'Ja, we hebben ons vergist''', aldus Tutu. Desmond Tutu heeft zich volgens de Britse omroep BBC vaak kritisch uitgelaten over de oorlog in Irak en de nasleep daarvan sinds hij gastdocent is bij de London University
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 10 december 2004 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof niet in het zuivere vrijheidsideaal zonder belangenverdediging.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Ik ben alleen bang van de extremisten maar dat is bij elke godsdienst zelfs de mijne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |