![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enfin iemand die aan de RUG heeft gestudeerd zou dat nochtans beter moeten weten. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat uit het boek "Arbeid" van Jan Veulemans, Marxkenner. p. 93
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat marxisme in het denken een grote invloed had en heeft is juist, ik weet dat dit inderdaad nog het geval is, zeker aan de universiteiten. Maar de invloeden van Mei'68 beginnen daar stilaan te verworden tot net datgene waar de Mei'68ers tegen protesteerden aan de universiteiten: een wereldvreemde kaste, ivoren-torenbewoners met het eigen Grote Gelijk. Om een academische geest te ontwikkelen, zijn de meeste westerse universiteiten maar matig, en de reden is bekend: menswetenschappen zijn nooit objectief. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik moet wel toegeven dat dit een prachtig staaltje van wishfull thinking is. Petje af. |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Guderian : 15 december 2004 om 19:01. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij laten onze houding en standpunten niet afhangen van wat het VB doet en zegt. In het stemkot kleur ik bolletjes bij de VB-lijst bij gebrek aan een beter en radicaler alternatief, buiten dat stemkotje lopen onze wegen weer uiteen. ![]() En dan nu Luciano: een middelgrote met tartare, een viandelle en twee garnaalkroketten aub. |
|
![]() |