Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 mei 2021, 21:56   #81
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
In verband met die spandoek affaire zei De Croo vandaag in de kamer dat haatspraak niet kan en strafbaar is.
De moslims doen niets anders "maar hij had het tegen de Belgen".

Hij zou misschien best eens nadenken over het verbannen van het VB, is dat democratisch stemrecht?
Is "dat" rechtvaardig?

Heeft de bevolking dan geen recht te stemmen op wat zij wensen en niet wensen? Waarom moet je dan nog gaan stemmen?
Mogen we enkel stemmen op wat ons voor gevoerd wordt door zedenpredikers?

Als je de resultaten van België bekijkt zou je eerder denken dat die daar in Brussel nog "heel" veel te leren hebben.

De bevolking voelt dagelijks aan de lijve dat de islamdruk en het vertappelen van al ons waarden toeneemt.
De enige partij die daar op reageert is het VB, de anderen zijn al blij dat ze de kiesdrempel nog halen en profiteren van die moslimstemmen.
Maar die partij wordt aan de kant gezet terwijl ze constant en zonder enige moeite groeit.

Ook dat ergert een moe getergde bevolking meer en meer, wat De Croo doet is zoals een bosbrand negeren tot het vuur alles zal verwoesten en van oplossen of redelijkheid geen sprake meer zal zijn..

"Dit is ons land", het land van onze voorvaderen waar hard gewerkt is voor de bereikte welvaart.
Dit land wordt nu uit persoonlijk eigenbelang te grabbel gegooid aan mensen die zich hier aan de feestdis komen aanzitten er nooit iets voor deden en ons haten omdat we "hun" god niet aanbidden.

Hoe is het zover kunnen komen?
Ik zou me schamen om zo een discours in het parlement te voeren waar ik "mijn" landgenoten en mijn land te grabbel gooi.
En dan moet je weten dat er wetten in de maak zijn om de vrije meningsuiting nog meer te beknotten !

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 mei 2021 om 22:01.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 21:56   #82
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In verband met die spandoek affaire zei De Croo vandaag in de kamer dat haatspraak niet kan en strafbaar is.
De moslims doen niets anders "maar hij had het tegen de Belgen".

Hij zou misschien best eens nadenken over het verbannen van het VB, is dat democratisch stemrecht?
Is "dat" rechtvaardig?

Heeft de bevolking dan geen recht te stemmen op wat zij wensen en niet wensen? Waarom moet je dan nog gaan stemmen?
Mogen we enkel stemmen op wat ons voor gevoerd wordt door zedenpredikers?

Als je de resultaten van België bekijkt zou je eerder denken dat die daar in Brussel nog "heel" veel te leren hebben.

De bevolking voelt dagelijks aan de lijve dat de islamdruk en het vertappelen van al ons waarden toeneemt.
De enige partij die daar op reageert is het VB, de anderen zijn al blij dat ze de kiesdrempel nog halen en profiteren van die moslimstemmen.
Maar die partij wordt aan de kant gezet terwijl ze constant en zonder enige moeite groeit.

Ook dat ergert een moe getergde bevolking meer en meer, wat De Croo doet is zoals een bosbrand negeren tot het vuur alles zal verwoesten en van oplossen of redelijkheid geen sprake meer zal zijn..

"Dit is ons land", het land van onze voorvaderen waar hard gewerkt is voor de bereikte welvaart.
Dit land wordt nu uit persoonlijk eigenbelang te grabbel gegooid aan mensen die zich hier aan de feestdis komen aanzitten er nooit iets voor deden en ons haten omdat we "hun" god niet aanbidden.

Hoe is het zover kunnen komen?
Ik zou me schamen om zo een discours in het parlement te voeren waar ik "mijn" landgenoten en mijn land te grabbel gooi.
Zelfs Abou Jahjah, niet bepaald een vriend van extreem rechts, zegt dat het vonnis een inbreuk is op de vrije meningsuiting.

Citaat:
Abou Jahjah uit kritiek op Voorpost-vonnis: “Inbreuk op vrijheid van meningsuiting”

https://palnws.be/2021/05/abou-jahja...meningsuiting/
En hij is niet alleen.

Citaat:
Filosoof Maarten Boudry: “Boodschap ‘Stop Islamisering’ is vrije meningsuiting”

https://www.gva.be/cnt/dmf20210526_9...VL9-WxLhPkRxEM

Citaat:
Boudry trekt die gedachte door naar mensen en groeperingen die waarschuwen voor de verrechtsing van onze samenleving. “Op Twitter heb ik een voorbeeld gepost van een artikel op de website van de PvdA. Daar waarschuwen ze voor de “verontrustende verrechtsing” en “fascisering” van onze samenleving, en dat het in de jaren dertig ook zo begonnen is met Hitler. Verander verrechtsing door islamisering; moeten die mensen dan ook naar de gevangenis omdat ze angst zaaien? Nee, natuurlijk niet! Dat is vrije meningsuiting. Net zoals de boodschap ‘Stop Islamisering’ valt onder de vrije meningsuiting.”

Laatst gewijzigd door daiwa : 27 mei 2021 om 22:03.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 mei 2021, 22:45   #83
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Zelfs Abou Jahjah, niet bepaald een vriend van extreem rechts, zegt dat het vonnis een inbreuk is op de vrije meningsuiting.

En hij is niet alleen.

Ik begrijp niet wat ze willen bereiken met wat ze nu bezig zijn?
Vroeg of laat ontploft het, tenminste als de andere zijde ons tegen dan nog niet helemaal in de macht heeft.
Je voelt de spanning jaarlijks toenemen en de andere zijde steeds openlijk agressiever worden.
Als je zo een paar van die gasten tegen komt moet je bijna je ogen neerslaan of je bent een racist en wordt aangevallen.
Voor vrouwen is het zelfs een hel geworden op staat of ze laten zich beledigen of ook zij krijgen klappen.
Oud 28 mei 2021, 06:51   #84
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik begrijp niet wat ze willen bereiken met wat ze nu bezig zijn?
Waar ze mee bezig zijn is volgens mij puur electoraal.
VLD en andere traditionele partijen slagen er niet meer in de verkiezingen te winnen, dus zijn ze weer met de oude tactieken begonnen die deze slechte verliezers vroeger al eens toegepast hebben :

1° spelregels veranderen, in de hoop dat het hen goed uitkomt.
Zie het afschaffen van de opkomstplicht
2° demoniseren van de winnaar (VB)

Het is dat tweede waarin dit past.
Dit was een politiek proces, wie voor zoiets opgesloten wordt is een dissident, net zoals in China of Rusland.

Citaat:
Vroeg of laat ontploft het, tenminste als de andere zijde ons tegen dan nog niet helemaal in de macht heeft.
Je voelt de spanning jaarlijks toenemen en de andere zijde steeds openlijk agressiever worden.
Als je zo een paar van die gasten tegen komt moet je bijna je ogen neerslaan of je bent een racist en wordt aangevallen.
Voor vrouwen is het zelfs een hel geworden op staat of ze laten zich beledigen of ook zij krijgen klappen.
Zolang het niet die politiekers zelf die het doelwit zijn, gaan ze hun kar niet keren.
Zo'n wereldvreemde rechter leeft ver van de problemen, en kan zich wentelen in een Gutmensch gevoel.
Wie in een chique villawijk woont zal niet veel met boerka's geconfronteerd worden, en heeft het makkelijk om anderen met de vingers te wijzen.

Dat VLD nu ook de wetten wil aanpassen, maakt dat ze geen haar beter zijn dan China, waar men ook opposanten opsluit, en het kiessysteem manipuleert.
Oud 28 mei 2021, 08:03   #85
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Vélen verschieten van de verrechtsing van de maatschappij maar werkt men die verrechtsing zelf niet in de hand?

Een spandoek zorgde voor enige ophef.

Stop Islamisering.

Zit de Islamisering al niet te diep geworteld in 'ons' land de EU in het algemeen?

p.s.

Gevonden op het net ...

Op het plaatje ziet men het nog naar 2060 toe maar is dat nu al niet aan de gang??

De Belgische antiradicale Islambeweging bestaat wel degelijk

En dan krijg je nog dit ...

Michigan Imam Calls to ‘Join Hands’ with Jews that Wish Jerusalem be Retaken by Muslims

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 mei 2021 om 08:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 08:44   #86
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Men mag van mij denken wat men wil, maar ik vind de islam totaal onverenigbaar met onze Europese cultuur, vrijheden en normen. Europa is erin geslaagd om zich te onttrekken aan het theocratische staatsmodel, wat van ettelijke islamitische staten niet kan gezegd worden. Zowel het Christendom als het Judaïsme hebben zich ingepast in onze seculiere samenleving. Een massale islamitische inwijking dreigt dit Europees model te destabiliseren. Op zich is de erkenning van de Islam als “een religie zoals de andere” voor mij een vergissing. En de term “racisme” kleven op het bekritiseren van de Islam is volstrekt misplaatst. Dit heeft met huidskleur of andere fysieke kenmerken geen jota te maken.
Oud 28 mei 2021, 08:47   #87
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Wat men dan zegt is: stop de godsdienstvrijheid.

Religie en democratie is gescheiden, er is niets te verenigen.
Oud 28 mei 2021, 08:51   #88
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er is hier duidelijk een "Woke" dictatuur aan de gang.

Meteen in beroep gaan tegen deze schandelijke uitspraak, maar het is verre van zeker dat het hoger beroep een minder erge uitspraak gaat opleveren.

Het overgrote deel van de bevolking vindt deze uitspraak gewoon waanzinnig. Als Vlaams Belang hier slim mee omgaat kan de opmars verder worden gezet richting de volgende verkiezingen.
Maar neen. De massa is verdeeld en wijst elkaar na door narratieven na te leven. De narratieven wordt door 1 elite geschreven.

Dat is louter zodat die 2 kampen nooit verenigd komen te staan tegen boze mannen -die vaak white supremacist zijn- en “kabaal” maken met narratieven te scripten als echt.
Oud 28 mei 2021, 08:53   #89
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

“Deze gedragingen gaan verder dan het uiten van kritiek of het voeren van een maatschappelijk debat. Het is immers niet zo dat uit de inhoud van beide spandoeken een loutere kritiek blijkt op de islam, zoals [bv.] een (ongefundeerde) kritiek zou kunnen zijn: ‘Islam is slecht want islam verplicht elke moslima tot het dragen van de nikab of de boerka.’ De inhoud van de spandoeken brengt daarentegen veeleer de volgende boodschap over: ‘Let op voor de islam want binnenkort wordt elke vrouw in Vlaanderen verplicht een nikab of een boerka te dragen, ook jij, jouw partner, jouw moeder, jouw dochter, enz…”.

Letterlijk citaat uit het vonnis.

Naar mening persoons bescheiden mening komt het niet de rechter toe om zijn eigen interpretatie en zijn mening te gebruiken in zijn vonnis. Vrijheid van meningsuiting eindigt voor rechters bij het schrijven van een vonnis.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 28 mei 2021 om 08:53.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 09:23   #90
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
“Deze gedragingen gaan verder dan het uiten van kritiek of het voeren van een maatschappelijk debat. Het is immers niet zo dat uit de inhoud van beide spandoeken een loutere kritiek blijkt op de islam, zoals [bv.] een (ongefundeerde) kritiek zou kunnen zijn: ‘Islam is slecht want islam verplicht elke moslima tot het dragen van de nikab of de boerka.’ De inhoud van de spandoeken brengt daarentegen veeleer de volgende boodschap over: ‘Let op voor de islam want binnenkort wordt elke vrouw in Vlaanderen verplicht een nikab of een boerka te dragen, ook jij, jouw partner, jouw moeder, jouw dochter, enz…”.

Naar mening persoons bescheiden mening komt het niet de rechter toe om zijn eigen interpretatie en zijn mening te gebruiken in zijn vonnis. Vrijheid van meningsuiting eindigt voor rechters bij het schrijven van een vonnis.

De boodschap is dus dat ongefundeerde kritiek strafbaar is? Vanaf heden moet elke spandoek op elke betoging met een disclaimer komen zodat de kritiek de er op afgebeeld staat voorzien is van een fundament of zo?

"Stop de graaicultuur" as such is dus vandaag niet meer toegelaten. De auteur van dergelijke citaten moet dat volgens de rechter dus gaan onderbouwen en staven anders is het haatpraat?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 09:31   #91
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is nog steeds hetzelfde met die vonnissen in Belgie, "schuldig, omdat ik het zeg".

Van een rechtbank verwacht je motivatie en bewijs in plaats van subjectief gezever.

Gelukkig voor de jongens van Voorpost moet het beroepshof wel motiveren.
Oud 28 mei 2021, 10:11   #92
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Het is nog steeds hetzelfde met die vonnissen in Belgie, "schuldig, omdat ik het zeg".

Van een rechtbank verwacht je motivatie en bewijs in plaats van subjectief gezever.

Gelukkig voor de jongens van Voorpost moet het beroepshof wel motiveren.
Nog maar wat 'leegenot' ...

Vlaams Belang-parlementslid viseert rechter in Mechelen.

Het is al jaren duister nieuws dat het plan van de Islamieten er in bestaat om de EU volledig te veroveren.

Dat zit in hun aard die veroveringstochten, zie geschiedenis.

Achter migranten zitten een plan: islamisering van Europa.

Een fragment uit de tekst van de laatste site:

Citaat:
De gematigde Islam bestaat niet! En het is hoog tijd dat we ons niet langer laten behandelen als idioten, die niets weten over de bijdragen van de islam…
Sommigen zullen dat zien als dat nog steeds mensen zijn die dat nog steeds niet begrijpen of niet willen begrijpen.

Dan rijst de vraag: Hoe zien die mensen de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen?

p.s.

CENTER FOR THE STUDY OF POLITICAL ISLAM INTERNATIONAL

Wat staat de EU te wachten?

Niet véél goeds als men er géén mouw aan gaat passen.

De meeste Europese 'grote' denkers (politici/beleidsvoerders) houden van de regel: verstand op 0 en blik op oneindig waarbij zij denken: het zal mijn tijd wel duren.

Islamitische veroveringen

Hopelijk vergis ik mij schromelijk maar bij het bekijken van de kaart op bovenstaande site dacht ik: komen daar nu juist niet al die bootvluchtelingen vandaan?

Mocht dat zo zijn, dan toch een "Paard van Troje" actie.

Laatst gewijzigd door Universalia : 28 mei 2021 om 10:19.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 11:41   #93
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Men mag van mij denken wat men wil, maar ik vind de islam totaal onverenigbaar met onze Europese cultuur, vrijheden en normen. Europa is erin geslaagd om zich te onttrekken aan het theocratische staatsmodel, wat van ettelijke islamitische staten niet kan gezegd worden. Zowel het Christendom als het Judaïsme hebben zich ingepast in onze seculiere samenleving. Een massale islamitische inwijking dreigt dit Europees model te destabiliseren. Op zich is de erkenning van de Islam als “een religie zoals de andere” voor mij een vergissing. En de term “racisme” kleven op het bekritiseren van de Islam is volstrekt misplaatst. Dit heeft met huidskleur of andere fysieke kenmerken geen jota te maken.

Juist, niet alleen zijn die gasten 100 jaar achter op ons maar hun manier van leven en godsdienst beleven is absoluut onverenigbaar met "onze" levensvisie.
Waar wij bvb. van onze straten en parken iets moois maken, maken zij er hun uitvalbasis van om ons het leven zuur te maken en dat gaat van kwaad naar erger.
Waar wij godsdienst vrij beleven is het daar verplicht om er bij te horen en worden wij als "ongelovigen verafschuwd".
Zij komen hier ons sociaal systeem/belastingen leegmelken om in hun thuisland te investeren en wij staan er op te kijken ....?

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 28 mei 2021 om 11:50.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 13:06   #94
N-VA
Parlementsvoorzitter

N-VA's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist, niet alleen zijn die gasten 100 jaar achter op ons maar hun manier van leven en godsdienst beleven is absoluut onverenigbaar met "onze" levensvisie.
Waar wij bvb. van onze straten en parken iets moois maken, maken zij er hun uitvalbasis van om ons het leven zuur te maken en dat gaat van kwaad naar erger.
Waar wij godsdienst vrij beleven is het daar verplicht om er bij te horen en worden wij als "ongelovigen verafschuwd".
Zij komen hier ons sociaal systeem/belastingen leegmelken om in hun thuisland te investeren en wij staan er op te kijken ....?
Dat doet mij denken aan die keer dat we met onze dochter naar een speelstad in Temse gingen. Er was een Turkse familie en hun kinderen sloegen de kinderen die aan het spelen waren, als laatste was mijn dochter aan de beurt en toen ze al wenend bij ons kwam was de speelzone (op die 2/3 Turken na) helemaal leeg. Ik ben toen onmiddellijk kwaad naar huis gereden.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 15:07   #95
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Dat doet mij denken aan die keer dat we met onze dochter naar een speelstad in Temse gingen. Er was een Turkse familie en hun kinderen sloegen de kinderen die aan het spelen waren, als laatste was mijn dochter aan de beurt en toen ze al wenend bij ons kwam was de speelzone (op die 2/3 Turken na) helemaal leeg. Ik ben toen onmiddellijk kwaad naar huis gereden.

Dat is onze en onze kinderen hun toekomst, thuis blijven omdat zij het inpalmen "voor hen alleen", zo blijven ze baas op straat en tiert misdaad ongestoord.

https://www.hln.be/binnenland/brusse...boum~a775dc33/

Dat er meer en meer ongehoorzaamheid op komst is is het gevolg van het veronachtzamen / negeren van de wil van het volk.
Deze regering is duidelijk niet opgewassen voor zijn taak, het was ook niet de keuze van het volk maar ergens het beste van wat "zij" wilden aanvaarden.

Steeds meer ministers en would be maar steeds minder degelijk beleid, dat is het resultaat van de jarenlange minachting voor de kiezer en het volk voor persoonlijk eigenbelang.

Laatst gewijzigd door lamenielachen : 28 mei 2021 om 15:30.
lamenielachen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 16:29   #96
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad, compleet belachelijk van die rechter (maar gevaarlijk belachelijk!).
Ze vraagt dus dat een spandoek en dus ook een slogan genuanceerd is.
Misschien lukt dat met Arial 12, en dan kun je daar een hele beginseltekst op drukken die niemand nog kan lezen als hij voorbij wandelt.

Bovendien, wie zegt dat dat niet het gevolg is van die islamisering?
Je zou kunnen zeggen dat truttemie haar kop in het zand wil steken, en vooral geschrokken is van de boodschap die ze absoluut niet wil horen.
Oud 28 mei 2021, 17:09   #97
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik ben tegen de islam in zogenaamde islam-landen, omdat die zo extreem is dat hij niet compatibel is met de mensenrechten.

In de Westerse wereld hebben we hard moeten vechten tegen het extreme katholicisme. Gelukkig zijn de leidinggevenden van de katholieken al heer erg bijgedraaid (alhoewel nog niet overal, vb. aanslagen tegen abortusklinieken in usa). Toch blijf ik hen wantrouwen. Geef hen een vinger, en ze pakken een arm.

Ik haat dus alle religies, maar vooral de extreme vormen van religie.
En nog straffer: ik roep op tot haat tegen religies. Ik roep niet op tot geweld. Wel tot een democratisch afwenden van de gevaren van religies. Het zou kunnen dat een redelijk sterke vorm van vrije meningsuiting daartoe reeds voldoende kan zijn.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 mei 2021, 17:18   #98
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

En daarom zijn de moslims de verlossers van Europa.
De seculieren hebben het al veel te bont gemaakt en zullen de theocratie niet overleven. Verre van zelfs.
Oud 28 mei 2021, 18:47   #99
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
En dan moet je weten dat er wetten in de maak zijn om de vrije meningsuiting nog meer te beknotten !
Zowel de "liberalen" De Croo als Dewael trekken volop aan de kar om de vrijheid van meningsuiting strafbaar te maken....voor zover ze niet strookt met de mening van de "liberalen".

Citaat:
Schrijver Gerard Reve zei al dat, als het fascisme terugkomt, dit onder de vorm van antifascisme zal zijn.
Go go go VLD! Jullie bereiden de weg voor de volgende machthebbers!
Oud 28 mei 2021, 19:00   #100
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Wat als ... ????

'De islamisering van Europa': wat als Houellebecq gelijk had?

Of hij naast zijn hypotheses de nieuwe profeet is dat laat ik aan de andere lezers en lezeressen over om daar over te oordelen.

Naast zijn hypotheses kan u zich de vraag stellen, zit dat er met rasse schreden aan te komen, of is het gewoon blablabla ...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be