Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2021, 16:54   #81
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Voor mij is Grace meer Vlaming dan Piet Huysentruyt.
Dag Jantje

Na het lezen van deze draad is het ondertussen duidelijk geworden dat men in dit geval met "grace" niet een vreemdtalig woord maar een wijvelijke zanger bedoelt (zucht).
Een Vlaming is altijd mannelijk. Goede Vlamingen houden zich niet bezig met of zijn niet geboeid door wijvelijke zangers (= dikke zever).
Goede Vlamingen beschikken uiteraard over een grote lichaamslengte.

Met Vlaamse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2021, 17:17   #82
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
Ik ben geen Vlaming.
Geachte heer Jos

U bent …

1. geen inwoner binnen het gebied van het voormalig Graafschap Vlaanderen.
2. wel een inwoner van het Vlaams Gewest in de Zuidelijke Nederlanden.
3. geen inwoner van de gemeente Limburg-Wezer
4. geen inwoner binnen het gebied van het voormalig Hertogdom Limburg.
5. wel een inwoner van de Benedenmaas die nu in een Zuid-Nederlandse ("Belgse") en Noord-Nederlandse ("Hollandse") gouw (provincie) Limburg gesplitst geweest is.

Citaat:
Ik noem mijzelf ook géén Vlaming.
Dit hoeft geen verplichting te zijn.

Citaat:
Laat dat duidelijk zijn. Dat probeer ik hier al jaaaaren te bewijzen.
U zal meer werk hebben om uw Waalse vrienden te overtuigen. Ze zullen u en uw taal stellig "Flamin" of "Flamand" noemen.

Citaat:
Maar hier worden door sommigen een hoop leugens.
Wij hebben u ook op enkele leugens betrapt.

Citaat:
Meestal door gebrek aan kennis van de geschiedenis van mijn geboortestreek.
Inderdaad een gebrek aan kennis maar vooral aan inzicht.

Met Vlaamse (Zuid-Nederlandse) groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2021, 17:26   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
We zijn allemaal mensen, leven op Aarde, zijn dus Aardlingen, leven in Europa, zijn dus Europeanen, ben geboren in België uit Belgische ouders, ben dus Belg, taalkundig ben ik een Nederlandstalige Belg daar mijn ouders mij in een Nederlandse taal hebben opgevoed.
En in ben afkomstig uit het later gevormde Vlaamse gewest, waardoor ik bestempeld word als een Vlaamse Belg.
Weteschappelijk ben behoor ik tot het Kaukasisch ras, met de onderverdeling Arisch
Maar onder het Kaukasische ras vallen ook de Semitisch en Hamitisch onderverdelingen.
En ja, politiek allemaal niet correct, maar ze spreken binnen de politieke correctheid wel nog steeds over antie-Semitisme.
De Semieten zijn trouwens niet allemaal Joden, de Joden vormen zelfs een minderheid onder de Semieten die afkomstig zijn uit het huidige Midden-Oosten, Ethiopië , Eritrea en Noord-Somalië.
Galatians 3:28, KJV: "There is neither Jew nor Greek, there is neither bond nor free, there is neither male nor female: for ye are all one in Christ Jesus."

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be