![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het raam van de gendergelijke rechten, kan ze alleen maar het volgende zeggen:
"Luister naar mijn woorden, maar kijk niet naar mijn daden. M = V, maar tegenover mijn man en mijn zonen, blijf ik onderdanig"
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oei, nu riskeer ik waarschijnlijk ook zes maanden bak.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 4 juni 2021 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de federale regering die de regeringscommissaris mét religieus symbool benoemde.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De excuustruus van de blauwe dweil luidt: Voor alle overheidsjobs die rechtstreeks in contact staan met de burger geldt zo’n gebod om neutraal te zijn. Voor de andere functies niet en dus ook niet voor regeringscommissarissen.
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het misschien niet echt gevolgd maar de hele westerse wereld is systemisch racistisch ... maar het klopt dat ze geen woord Nederlands spreekt.
Tijd voor Ättestupa. Laatst gewijzigd door Vlad : 4 juni 2021 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het geen goede beslissing. Maarja Bart is ook met de sossen in het stadsbestuur gegaan.
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe iemand een hoge federale post kan bekleden zonder zelfs de kleinste notitie van de taal van de meerderheid van de bevolking te hebben ontgaat me volledig. En dat dan nog voor een instelling die met gelijkheid te maken heeft. Ecolo is duidelijk door het verkeerde soort extreem links geïnfiltreerd. Die partij verdiend het tien keer meer om in een cordon sanitair te zitten dan het VB. Veel van de ecolomensen steunen of nemen deel aan regelrechte islamitische terroristische organisaties is gebleken.
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je bent een "christen" wat ook al raar is. Maar het is okay. Dat heeft al vele eeuwen de dienst uitgemaakt. Maar zo'n half-half figuur. Lauw... Ook geen moslim maar ook geen linkse. Dat zijn rare figuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor een extravert type is het "natuurlijker" om te vechten. Maar dan wordt onderdrukking gevaarlijk. Het onderdrukken/vechten tegen bepaalde emoties/driften.
Voor een introvert type is het "natuurlijker" om te aanvaarden. Maar dan denken velen om alles zo te laten als het is. Dat dat aanvaarding is. Dan wordt dat weer gevaarlijk. Pure lethargie. Beide opties zijn mogelijk. Alleen extravert is bezig met de uiterlijke wereld. Introvert met de innerlijke wereld. Dat onderscheid moet er zijn... ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat alle politici die van andere origine zijn of van einde ende verre zijn komen 'aanvaren' geschrapt zouden worden, dat is best al een hélé hoop hoor. Drama ten top of net niet ze allemaal schrappen? Verdorie dat ben ik vergeten maar daar kozen mensen voor.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Gaat die haar eerste beleidsdaad het openstellen van de imamopleiding voor ongesluierde vrouwen zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is al gekker, want ze beroept zich op godsdienstvrijheid, maar de sjari3a straft geloofsafval met de dood, en haar hoofddoek is dus een symbool voor de mohammedaanse afschaffing van de godsdienstvrijheid.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal wel iets uit de hoek komen wat niet strookt met hoe wij het zien in de EU.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() DS:
"Ondertussen heeft de PS zich vandaag, tegen de verwachtingen in, uitgesproken VOOR een hoofddoekenverbod." https://www.standaard.be/cnt/dmf20210607_95547826 |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Dit is de belangrijkste passage: "le parti préconise une interdiction du port des signes convictionnels dans le secteur public pour tous les agents qui exercent "des fonctions d’autorité". Par l?*, le PS entend toute personne ayant pouvoir de décision et de contrainte et étant en contact visuel avec le public.
|
![]() |
![]() |