![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopeloos. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 juni 2021 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tja, dat terzijde. De Koran staat dat wel degelijk toe, hoor. Ik snap ook niet waarom Islamkritiek een monopolie van rechts is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan op alle godsdiensten kritiek geven, net zoals ik kritiek kan geven op supporters van Barcelona.
![]() |
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom haalt u er Joe Vanholsbeeck bij??
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Tijd en plaats zijn natuurlijk aan de orde. Maar het blijft een problematisch gegeven, vind ik. Dus ik geef wel toe dat ik er een tikje over ging door die opmerking hier te posten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Islam verheerlijkt geweld en onderdrukking, en dat van bij de stichter zelf.
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja, dergelijke smeerlapperij komt niet zelden uit allochtone hoek. Leest u geen kranten?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 juni 2021 om 23:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Vreemd, ik had gehoord dat Joe was vermoord door een Poolse zigeuner. Is een Joe Van Holsbeeckmoment dan als een woketard zegt: Aha, het was geen vreemdeling van problematische etnie 1, maar een vreemdeling van problematische etnie 2. Nu gij, rechtse racisten!
![]() |
#90 |
|
![]() Eerlijk gezegd, "het waren geen allochtonen maar wiggers", is niet echt de own die ge denkt dat het is.
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Alhoewel jongeren amper nog facebook gebruiken. ![]() Fake????? wie zal het zeggen
![]() |
![]() |
#92 |
Minister-President
|
![]() Het is zeer gevaarlijk namen te posten zonder link naar de echte, zeker als ge ze op obscure sites vind, dat wilde ik aantonen op mijn eerder bericht.
En waar blijft de vijfde naam, of moet ge hem nog verzinnen!!!! Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Mja wat maken die namen uit...
Zulke jongeren verdienen de kogel eender welke afkomst. Die zullen de maatschappij nooit iets bijbrengen. De spandoek stop islamisering wordt dan ook harder bestraft dan groepsverkrachting (sic). Is de politieke voorkeur al bekend? Misschien waren het sossen en moet Rousseau zich nu verontschuldigen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Europees Commissaris
|
![]() Hallo, de door u aangehaalde Andy is van Congolese afkomst.
Wat ook te verwachten was en in lijn ligt met de algemene statistieken waarbij mensen van vreemde origine oververtegenwoordigd zijn bij het plegen van delicten.
![]() |
#96 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ben je zeker van die namen? Deze 4 jongens zijn immers bevriend met elkaar allemaal wonende rond Gent & hebben de namen die jij noemt.
*knip* Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() Klinken mij allemaal "vreemd" in de oren, behalve misschien DD.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Klopt wel denk ik, de eerste 2 waren alvast op het nieuws.
Ignorance is bliss Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Onder voorbehoud of de informatie van dalibor klopt:
*knip* Slechts 1tje met wat voorkeuren buiten voetbalploegen... Vermoed dus dat het ook voetbalvrienden van elkaar zijn... Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 24 juni 2021 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wal-ge-lijk dat men op lijken pikt om hun haat jegens andere culturen centraal te stellen.
Justitie failed, again. Niet de multicul maar de politiek die zich verrijkt deze zaken te voorkomen en sanctioneren met strenge voorbeelden faalt. Dit land faalt ons. |
![]() |
![]() |