Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2021, 23:03   #81
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Gevaccineerd of niet, sneltest verplicht voor iedereen en mag max. 3 dagen oud zijn…
Een al dan niet gevaccineerd gezin van 4, dat 3 weken naar het buitenland gaat en van plan is om elke week 2 attracties/musea/whatever te bezoeken, waar dat dus ook geëist zal worden, zal elk gezinslid – de sanitaire waanzin in acht genomen – zich in die 3 weken 6 keer moeten laten testen, wat dus het totaal brengt op 24 sneltesten.
24 x ?? euro = tshingtshing, gevaccineerd of niet...

Wat een gigantische afzuip.
Idd en dat is gans de insteek van die smerigaards.

De pandemie is weg, de ziekenhuizen ruimen de kamers op en nu gaan ze het zo doen.
Oud 3 juni 2021, 23:48   #82
gunter5148
Perm. Vertegenwoordiger VN

gunter5148's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Idd en dat is gans de insteek van die smerigaards.

De pandemie is weg, de ziekenhuizen ruimen de kamers op en nu gaan ze het zo doen.
Wacht maar op de volgende episode van “familie,” nu de eerste pandemie (die er geen was) weg is.
De covidfamilie bedoel ik dan. De volgende episode gaat nog angstaanjagender zijn dan de eerste!

More death, more disease, more fear!

En de geriatrie, die den helen dag niks anders doen dan naar de propaganda “oep dein teevee” te kijken, waren zzzoooo blij met een nieuwe aflevering...
Oud 4 juni 2021, 06:46   #83
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gevaccineerd of niet, sneltest verplicht voor iedereen en mag max. 3 dagen oud zijn…
Een al dan niet gevaccineerd gezin van 4, dat 3 weken naar het buitenland gaat en van plan is om elke week 2 attracties/musea/whatever te bezoeken, waar dat dus ook geëist zal worden, zal elk gezinslid – de sanitaire waanzin in acht genomen – zich in die 3 weken 6 keer moeten laten testen, wat dus het totaal brengt op 24 sneltesten.

Dat zou mij verbazen. Momenteel heb je zelfs om in de bus te stappen geen testresultaat nodig, en je kan bezwaarlijk zeggen dat je daar ver uiteen zit of staat.
Je spreekt over "sneltest". Is de datum van afname verifieerbaar ? Ik denk het niet.
Men stelt zich nu al de vraag of het op niveau capaciteit haalbaar is om die twee gratis PCR testen af te nemen van iedere toerist.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 07:35   #84
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar niet voor weigeraars dacht ik.
Nee, het gaat over mensen die nog niet mochten gevaccineerd worden. Zij die al een vaccin mochten hebben, die zullen voor hun test moeten betalen, of zij nu gevaccineerd zijn of niet he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 07:36   #85
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik zie ze nog AntiVaxxer PCR testcentra oprichten aan onze landsgrenzen, bioscopen, concertzalen, enz.....
Wel, dan gaan we de landsgrenzen niet meer over, gaan we niet naar de bioscoop, en niet naar concerten he. Of we nu gevaccineerd zijn of niet. Want dat zijn fascistische technieken, en we kunnen nu al meer dan een jaar zonder, dus kunnen we nog 10 jaar zonder, he.
Oud 4 juni 2021, 07:38   #86
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is al van in het begin de reden van die test business he. Maar nu is de staat het beu om dat op te hoesten, en moeten de burgers het direct doen, ipv, via hun belastingen.

Het punt is doodgewoon van al die dingen waar testen voor gevraagd zijn te boycotten. We kunnen al meer dan een jaar voort zonder, dus is er geen reden om zich daar nu als lemmingen op te storten, en het fascisme aan te wakkeren.
Oud 4 juni 2021, 08:54   #87
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is al van in het begin de reden van die test business he. Maar nu is de staat het beu om dat op te hoesten, en moeten de burgers het direct doen, ipv, via hun belastingen.

Het punt is doodgewoon van al die dingen waar testen voor gevraagd zijn te boycotten. We kunnen al meer dan een jaar voort zonder, dus is er geen reden om zich daar nu als lemmingen op te storten, en het fascisme aan te wakkeren.
De anarchist komt boven, goed zo collega De pot op met hun verplichtingen.
Oud 4 juni 2021, 09:22   #88
Zephyrkaos
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Consent formulier voor vaxxers:

"Your informed consent before receiving the COVID-19 RNA vaccine

Some truths you must accept before I inject you with the vaccine:

I understand that I am receiving an experimental, completely new vaccine with novel ingredients that have never been administered on a large scale before the summer of 2020.
I consent to participate in an international experiment conducted by pharmaceutical companies and politicians who accept no responsibility for any harm caused.
I agree to provide my personal medical information for a period of two years as part of this post-approval phase 3 and 4 study.
I understand that the vaccines are still in the trial phase and phase 3 clinical trials are ongoing and are expected to be completed in October 2022 for Moderna and January 2023 for Pfizer-BioNTech Comirnaty.
I am aware that the final results on the safety and efficacy of these experimental vaccines are not known at this stage.
I am aware that this experimental vaccine is a 100% synthetic genetic engineering product - it is a GMO, a genetically modified organism that is injected into my body.
I am aware that this experimental vaccine may : not protect me from Covid-19 disease (would possibly only protect against severe forms)
prevent the transmission of SARS-CoV-2.
I acknowledge that the risk-benefit analysis of this investigational vaccine is based on unknown and minimised risks and overestimated and assumed benefits. Potential risks include impaired fertility, bleeding disorders and neurological disorders.
I accept the misconception that to be human is to always be a potential contaminant and a carrier of disease, an idea designed to induce fear.
I understand that with vaccination I must comply with the barrier measures of social distancing, mask wearing, PCR and quarantine if I test positive in the future.
I acknowledge that thousands of deaths have been reported to date as a result of this experimental vaccination campaign, as well as hundreds of thousands of injuries from neurological disorders, severe inflammation and cardiovascular side effects (thrombosis, stroke, heart attack).
I understand that covid disease is a high risk only for the elderly and immunocompromised, and that for more than 99.7% of the population death is not a risk: 99.7% survive!
I am aware of the guidelines and agreements in Switzerland regarding compensation and damages (maximum amount paid = CHF 70,000):
I am aware that it may not be possible to sue the manufacturer of this injection against Covid-19 if it is responsible for any damage to health or death.

I understand and have read the list of significant adverse effects reported in connection with Covid-19 injections.
Known adverse reactions include: Covid-19 infection, anaphylaxis, neurological problems, severe cardiovascular disorders, autoimmune disorders, chronic diseases, blindness and deafness, fertility problems, fetal damage, miscarriage, stillbirth and death.

I am informed that the statistical probability of dying from Covid-19 is 0.003% in adolescents (between 0 and 19 years of age), 0.02% in 20 to 49 year olds, 0.5% in persons between 50 and 69 years of age, and 5.4% in seniors 70 years of age and older, if untreated (as strongly recommended: "stay at home!").
I have become aware that these Covid 19 mRNA injections, although sold as "vaccines", are experimental gene therapies.
The vaccine manufacturers officially refer to the as-yet unapproved mRNA approach as "programming an individual's cells" or, in Moderna's terminology, the use of new "software".

In the past, mRNA injections have been shown to have an inherent inflammatory element, making it difficult to determine an "acceptable" benefit/risk ratio.

As a guinea pig, I understand that unlike other therapeutic drug studies, I am not being paid/shared by the laboratory for this Phase 3 study in the general population.
I have read and understand the above information, give my informed consent and agree to be voluntarily inoculated with Moderna/Pfizer's experimental vaccine and fully release my physician from any civil or criminal liability related to this injection and its potential consequences.

Seen and accepted

Signature of the patient"

https://egalitedescitoyens.blog.tdg....in-314899.html
tl;dr
Oud 4 juni 2021, 10:55   #89
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn 47.000 tests per dag aan 46 euro dus dat grapje kost al 22 miljoen per dag. Van Ranst (die het gros van die testen beheert) zegt evenwel dat er niet veel aan te verdienen is.

https://www.hln.be/binnenland/massaa...iend~a91491be/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 10:58   #90
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wij boycotten zelfs zoveel mogelijk zaken met mondmaskerplicht, we zoeken wel iets anders of organiseren iets thuis.

Vakantie dit jaar zal een reeks uitstappen worden, sowieso geen tests voor gelijk wat behalve een ziekenhuisopname. Ze kunnen volledig de pot op.
Oud 4 juni 2021, 11:04   #91
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wij boycotten zelfs zoveel mogelijk zaken met mondmaskerplicht, we zoeken wel iets anders of organiseren iets thuis.

Vakantie dit jaar zal een reeks uitstappen worden, sowieso geen tests voor gelijk wat behalve een ziekenhuisopname. Ze kunnen volledig de pot op.
Goed, ik doe dat ook Ik heb tot op heden ook nog maar één keer een mondmasker gedragen, in 't stadhuis, en daar stond op geschreven dat de overheid georganiseerde misdaad is, dus 't was nog enigszins plezant Jammer dat niet meer mensen zo een houding aannemen, de mondmaskerplicht was al afgeschaft geweest. Maar veel mensen zijn jammer genoeg niet in staat om op lange termijn te denken, en kiezen voor snelle bevrediging. Zij maken het kapot en mensen zoals u en ik zitten dan met de gebakken peren

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 4 juni 2021 om 11:05.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:08   #92
Jan Janssen
Minister-President

Standaard

Unia vreest voor "indirecte discriminatie" van gratis PCR-testen

Mijn vrees gaat echter uit dat het weeral de gewone vlaming is die continu getest gaat moeten worden en ervoor betalen en dat dezelfde groep uitzuigers wel gratis getest gaan worden.
Als ze al getest gaan worden, want dat is misschien ook tegen hun geloof. Iedereen weet dat de grootste groep ongevaccineerden bij de migranten zit.

https://www.hln.be/dossier-coronavir...doen~afb9850d/
Jan Janssen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:10   #93
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 Bekijk bericht
In de 15 maanden dat de fascisten hier op dit forum over mekaar heen rolden om toch maar niet te hoeven toegeven dat alle maatregelen fascistisch zijn, heb ik iets anders gedaan. Ik heb me grond en productiemiddelen aangeschaft, om zoveel mogelijk "of the grid" te kunnen leven.
En als het ECHT te gortig wordt, het contact om een prive-vlucht te nemen, naar waar ook ter wereld, is al gemaakt.
Ge kunt uw testen en uw vaccins steken waar de zon niet schijnt

Lang geleden dat we nog eens een 'prepper' over de vloer hadden op het forum !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:14   #94
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Er zitten er hier wel meerdere en ze hebben 100% gelijk.

Ik tref ook mijn voorbereidingen om mij in de toekomst beter te kunnen verdedigen tegen die dolgedraaide waanzinnige en achterlijke massa.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:22   #95
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht

Als iedereen het mondmasker wegsmijt en niet meer draagt, dan was die zever al lang opgelost maar bange schapen blijven met mondvodden rondlopen, laten zich als proefkonijn inspuiten en gaan zelfs achterbaks klikken.
Zij zijn er verantwoordelijk voor dat de politiek dit machtspelletje en fake corona kan blijven rekken. Zij zijn de schuldigen dat wij nog steeds ons normale leven niet terug hebben.
Oud 4 juni 2021, 11:23   #96
gunter5148

Standaard

Citaat:

Voedselprijzen de laatste jaren een beetje in de gaten gehouden? Alleen daar al voor....
Het feit dat je monkelend doet over iemand die hoopt op het beste maar voorbereid is voor het ergste, vertelt véél over U.
Moslims hebben dat ook, Allah voorziet in alles!
Bij u is dat dan De Croo, nee?
Oud 4 juni 2021, 11:26   #97
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Er zitten er hier wel meerdere en ze hebben 100% gelijk.

Ik tref ook mijn voorbereidingen om mij in de toekomst beter te kunnen verdedigen tegen die dolgedraaide waanzinnige en achterlijke massa.
Fantastisch !

Preppers zijn echt grappig. Indertijd waren er hier een paar actief op politics.be en dat was dolle pret.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2021, 11:27   #98
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Als iedereen het mondmasker wegsmijt en niet meer draagt, dan was die zever al lang opgelost maar bange schapen blijven met mondvodden rondlopen, laten zich als proefkonijn inspuiten en gaan zelfs achterbaks klikken.
Zij zijn er verantwoordelijk voor dat de politiek dit machtspelletje en fake corona kan blijven rekken. Zij zijn de schuldigen dat wij nog steeds ons normale leven niet terug hebben.
De schuldigen zijn de politie en rechters die de fascisten ondersteunen

'we doen gewoon ons werk'
Oud 4 juni 2021, 11:31   #99
gunter5148

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Consent formulier voor vaxxers:

"Your informed consent before receiving the COVID-19 RNA vaccine

Some truths you must accept before I inject you with the vaccine:

I understand that I am receiving an experimental, completely new vaccine with novel ingredients that have never been administered on a large scale before the summer of 2020.
I consent to participate in an international experiment conducted by pharmaceutical companies and politicians who accept no responsibility for any harm caused.
I agree to provide my personal medical information for a period of two years as part of this post-approval phase 3 and 4 study.
I understand that the vaccines are still in the trial phase and phase 3 clinical trials are ongoing and are expected to be completed in October 2022 for Moderna and January 2023 for Pfizer-BioNTech Comirnaty.
I am aware that the final results on the safety and efficacy of these experimental vaccines are not known at this stage.
I am aware that this experimental vaccine is a 100% synthetic genetic engineering product - it is a GMO, a genetically modified organism that is injected into my body.
I am aware that this experimental vaccine may : not protect me from Covid-19 disease (would possibly only protect against severe forms)
prevent the transmission of SARS-CoV-2.
I acknowledge that the risk-benefit analysis of this investigational vaccine is based on unknown and minimised risks and overestimated and assumed benefits. Potential risks include impaired fertility, bleeding disorders and neurological disorders.
I accept the misconception that to be human is to always be a potential contaminant and a carrier of disease, an idea designed to induce fear.
I understand that with vaccination I must comply with the barrier measures of social distancing, mask wearing, PCR and quarantine if I test positive in the future.
I acknowledge that thousands of deaths have been reported to date as a result of this experimental vaccination campaign, as well as hundreds of thousands of injuries from neurological disorders, severe inflammation and cardiovascular side effects (thrombosis, stroke, heart attack).
I understand that covid disease is a high risk only for the elderly and immunocompromised, and that for more than 99.7% of the population death is not a risk: 99.7% survive!
I am aware of the guidelines and agreements in Switzerland regarding compensation and damages (maximum amount paid = CHF 70,000):
I am aware that it may not be possible to sue the manufacturer of this injection against Covid-19 if it is responsible for any damage to health or death.

I understand and have read the list of significant adverse effects reported in connection with Covid-19 injections.
Known adverse reactions include: Covid-19 infection, anaphylaxis, neurological problems, severe cardiovascular disorders, autoimmune disorders, chronic diseases, blindness and deafness, fertility problems, fetal damage, miscarriage, stillbirth and death.

I am informed that the statistical probability of dying from Covid-19 is 0.003% in adolescents (between 0 and 19 years of age), 0.02% in 20 to 49 year olds, 0.5% in persons between 50 and 69 years of age, and 5.4% in seniors 70 years of age and older, if untreated (as strongly recommended: "stay at home!").
I have become aware that these Covid 19 mRNA injections, although sold as "vaccines", are experimental gene therapies.
The vaccine manufacturers officially refer to the as-yet unapproved mRNA approach as "programming an individual's cells" or, in Moderna's terminology, the use of new "software".

In the past, mRNA injections have been shown to have an inherent inflammatory element, making it difficult to determine an "acceptable" benefit/risk ratio.

As a guinea pig, I understand that unlike other therapeutic drug studies, I am not being paid/shared by the laboratory for this Phase 3 study in the general population.
I have read and understand the above information, give my informed consent and agree to be voluntarily inoculated with Moderna/Pfizer's experimental vaccine and fully release my physician from any civil or criminal liability related to this injection and its potential consequences.

Seen and accepted

Signature of the patient"

https://egalitedescitoyens.blog.tdg....in-314899.html
als ge dit tekent, hebt ge gene covid, maar hebt ge geen verstand.
Oud 4 juni 2021, 11:32   #100
gunter5148

Standaard

Citaat:
Fantastisch !

Preppers zijn echt grappig. Indertijd waren er hier een paar actief op politics.be en dat was dolle pret.
De staat zal in mijn noden voorzien. da's uw houding. afzuiper....

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be