Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > De Jürgen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum

Antwoord

Discussietools
Oud 6 juni 2021, 12:56   #81
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En zich dan durven afvragen waar de zelfhaat bij anderen vandaan komt.
Als je door het haten van X kan bekomen dat X aan zelfhaat doet, noemt men dat dan een symbiose ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juni 2021, 12:59   #82
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hier zie, onbewuste projectie.

Begrijpt iedereen nu hoe projectie werkt?
Geen projectie
Leer van mij en verlos uzelf van deze vloek die ons massavormt.
Solus Christus
Oud 6 juni 2021, 13:04   #83
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ook deze spaar ik niet, en MVR ook niet.
Maar ik ben schuldig aan leedvermaak en daarvoor heb ik berouw.
Drie weesgegroetjes en vijf onzevaders.
Oud 6 juni 2021, 15:10   #84
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

500 keer Allah akbar.
Oud 6 juni 2021, 15:26   #85
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ook deze spaar ik niet, en MVR ook niet.
Maar ik ben schuldig aan leedvermaak en daarvoor heb ik berouw.
U kunt kiezen te voet naar Compostella via Rome of naar Mekka via Al Quds. Zo bekomt u vergiffenis. Als u dit te lang uitstelt, bijvoorbeeld door niet voor 1 juli aanstaande te starten, krijgt u MVR mee als compagnon de route.

Laatst gewijzigd door fcal : 6 juni 2021 om 15:43.
fcal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 10:24   #86
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ha, ja, zoals hij meegeholpen heeft dat een gans volk aan te doen voor meer dan een jaar ? Ik zou zeggen, dat hij 11 miljoen keer een jaar in zijn huis blijft he
Eigenlijk blijf ik het grappig vinden hoe sommigen Van Ranst als de Grote Leider en het Brein achter de maatregelen beschouwen. De politici blijven zo buiten schot. Verdeel en heers. Onze politici zijn nog niet zo dom als we dachten.

Gelukkig ziet elke aap of een trapje hoger in de evolutie daar makkelijk doorheen.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 10:38   #87
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Eigenlijk blijf ik het grappig vinden hoe sommigen Van Ranst als de Grote Leider en het Brein achter de maatregelen beschouwen. De politici blijven zo buiten schot. Verdeel en heers. Onze politici zijn nog niet zo dom als we dachten.
Ja, dat heb ik ook al gezegd, we moeten opletten van Van Ranst niet als de totale zondebok te zien, die alle anderen nadien in onschuld zal laven.

Maar je moet je toch wel inbeelden destijds dat politici die totaal van toeten noch blazen weten van dingen zoals epidemieen en dergelijke, gewoon naar Meneer Doktoor luisteren he. Van Ranst is er maar 1 van, van gans de kliek napraters van Ferguson die in elk land hetzelfde verhaaltje zijn gaan verkopen ; en hoe meer ze elkaar hoorden lullen in andere landen, hoe meer ze deden alsof ze het zelf ook wisten.

Maw, wat men aan kwiebussen als Van Ranst kan verwijten, is kwakzalverij op staatsniveau, wanneer totaal domme politici bij Meneer Doktoor om raad kwamen, en hij - zoals zijn companen - gewoon allerlei zever uit zijn botten heeft geslagen.

Je moet dat een beetje vergelijken met uw chirurg die U zegt dat met zo een puist op uw grote teen, hij U de raad geeft om uw been af te zetten want anders gaat ge binnen een week een ongeneselijke kanker hebben.

En als ge dus instemt met uw been af te zetten, en dat blijkt nadien een ramp te zijn, dan zegt men dat gij zelf verantwoordelijk waard he voor uw beslissing om naar uw chirurg te luisteren.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juni 2021 om 10:39.
Oud 7 juni 2021, 11:50   #88
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Stel dat er niets geen teken meer komt van de Jürgen, geen teken van leven en geen teken van overlijden ..
wanneer gaan ze Van Ranst terug naar huis laten gaan?
Mevr. Van Ranst naar haar werk, de kleine naar zijn school,
en hijzelf naar de tv-studio's, de kranten ... en heel af en toe naar zijn labo of zijn leslokaal?

Eerst nog politiebescherming?

Maar dan kan toch niet blijven duren?
Dief, extreem Vlaams-nationalist, maar ook volleerd sluipschutter Conings zal zolang wachten tot Van Ranst het niet meer uithoudt in zijn schuilplaats en dan slaat de zichzelf benoemde Flamish knight pardoes en stiekem toe en knalt Van Ranst af.

Zou zeker een scenario kunnen zijn. De man heeft nu toch alles verloren. Ook volgens zijn zeggen.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 juni 2021 om 11:52.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 11:59   #89
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dief, extreem Vlaams-nationalist, maar ook volleerd sluipschutter Conings zal zolang wachten tot Van Ranst het niet meer uithoudt in zijn schuilplaats en dan slaat de zichzelf benoemde Flamish knight pardoes en stiekem toe en knalt Van Ranst af.
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees dat ge hier valse hoop aan het geven zijt he. Dat was het verhaaltje dat ik zou gedacht hebben dat een of andere geheime dienst zou opgehangen hebben als het regime zelf van Van Ranst afwilde.

Aan de andere kant is die piste misschien niet mis, in de zin dat ze nu op elk ogenblik Van Ranst kunnen neerleggen als hij niet meer naar de pijpen van het regime danst en storend is. En dan zeggen dat het de Jurgen was.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juni 2021 om 12:00.
Oud 7 juni 2021, 12:10   #90
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zou mooi zijn, maar ik vrees dat ge hier valse hoop aan het geven zijt he. Dat was het verhaaltje dat ik zou gedacht hebben dat een of andere geheime dienst zou opgehangen hebben als het regime zelf van Van Ranst afwilde.

Aan de andere kant is die piste misschien niet mis, in de zin dat ze nu op elk ogenblik Van Ranst kunnen neerleggen als hij niet meer naar de pijpen van het regime danst en storend is. En dan zeggen dat het de Jurgen was.
Zou het ook kunnen dat het er wel degelijk om ging steun voor de virocratie te versterken (en dus de belangen die zich van die virocratie bedienen te dienen), maar dat de operatie niet van de ADIV uitging - ik heb daar toch een beetje het beeld bij van "De Collega's" voor gevorderden, maar het kan dat ik mis ben - maar van een Gladio-achtige structuur, waardoor het eveneens onmogelijk zou zijn om de waarheid daarover naar buiten te brengen?

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 7 juni 2021 om 12:11.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 12:14   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Zou het ook kunnen dat het er wel degelijk om ging steun voor de virocratie te versterken (en dus de belangen die zich van die virocratie bedienen te dienen)
Dat is gans de vraag he. In welke mate is het regime nog gediend met de virocraten, en in welke mate willen ze eigenlijk zelf van die paniekzaaiers af ? Of in tegendeel, willen ze geen virologen autoriteit die op een zeker ogenblik een onafhankelijke koers gaat varen, en teveel het volk kan bespelen ?

Citaat:
ik heb daar toch een beetje het beeld bij van "De Collega's" voor gevorderden, maar het kan dat ik mis ben
Maar dat is dan waarschijnlijk ook zo he ! Kijk hoe het allemaal verkeerd loopt ! Wat niet wil zeggen dat ze wel degelijk met een lijk in hun frigo zitten.

Laatst gewijzigd door patrickve : 7 juni 2021 om 12:15.
Oud 7 juni 2021, 12:21   #92
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat is gans de vraag he. In welke mate is het regime nog gediend met de virocraten, en in welke mate willen ze eigenlijk zelf van die paniekzaaiers af ? Of in tegendeel, willen ze geen virologen autoriteit die op een zeker ogenblik een onafhankelijke koers gaat varen, en teveel het volk kan bespelen ?

Maar dat is dan waarschijnlijk ook zo he ! Kijk hoe het allemaal verkeerd loopt ! Wat niet wil zeggen dat ze wel degelijk met een lijk in hun frigo zitten.
Dat lijkt iets voor Gogol of zo.
Oud 7 juni 2021, 12:25   #93
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik moet wel zeggen: ik zag een fragment van een interventie van De Croo bij het World Economic Forum, en die had het over 'experts' die als paddenstoelen uit de grond schieten en dat het voor politici soms moeilijk is om daarmee om te gaan, al had hij begrip voor de noodzaak van hun rol op dit moment. Het leek me niet echt iets wat zo enorm in dat clubje past, qua gedachte. Ik zie toch een verschil tussen de Belgen en bv. de Hollanders: als er 'complotten' zouden zijn, zitten de Hollanders er wellicht in. De Belgen modderen wat aan.

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 7 juni 2021 om 12:26.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 12:44   #94
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Zou zeker een scenario kunnen zijn. De man heeft nu toch alles verloren. Ook volgens zijn zeggen.
Ik vraag me af waarom hij zijn VB lidkaart ingeleverd heeft.

Er zijn verschillende mogelijkheden :
- Geweigerd door het VB (onwaarschijnlijk).
- Jurgen vond dat het VB eigenlijk te soft was.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 13:01   #95
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom hij zijn VB lidkaart ingeleverd heeft.

Er zijn verschillende mogelijkheden :
- Geweigerd door het VB (onwaarschijnlijk).
- Jurgen vond dat het VB eigenlijk te soft was.
Uiteraard. Kijk eens hoe die mietjes zonder boe of bah gaan meewandelen zijn met de virocratische fascisten dictatuur. Enkel een paar randgevallen zoals Vanlangenhove durfden al eens schuchter te opperen dat men de burgervrijheden niet zomaar kan platwalsen.

Nee in deze affaire was het VB een ongelofelijk meelopend mietje he. Ze hebben daar de kans van hun leven gemist om zich te profileren. Labbekakken he.
Oud 7 juni 2021, 13:09   #96
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard. Kijk eens hoe die mietjes zonder boe of bah gaan meewandelen zijn met de virocratische fascisten dictatuur. Enkel een paar randgevallen zoals Vanlangenhove durfden al eens schuchter te opperen dat men de burgervrijheden niet zomaar kan platwalsen.

Nee in deze affaire was het VB een ongelofelijk meelopend mietje he. Ze hebben daar de kans van hun leven gemist om zich te profileren. Labbekakken he.
En...én als hoge 'knight of Flanders' kon Conings het zich niet meer permitteren om te gaan met de simpelen van het VB. Dat was u even vergeten.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 juni 2021, 13:13   #97
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En...én als hoge 'knight of Flanders' kon Conings het zich niet meer permitteren om te gaan met de simpelen van het VB. Dat was u even vergeten.
In tegendeel. De teleurstelling in die kwasten van het VB, die eigenlijk even ordinaire fascisten zijn dan de Vivaldi bende, moet immens geweest zijn. Hij besefte dus dat men niet op zo een prutspartijtje moet rekenen om orde op zaken te brengen, en men moet het uiteraard zelf doen.

En dat is het grappige verhaal dat de overheid zelf heeft gebracht, zogezegd om het VB en companen als "extremisten" voor te stellen terwijl ze afgaan als gieters want te conformistisch.
Oud 7 juni 2021, 13:16   #98
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

https://www.youtube.com/watch?v=pvUhaXExXkw

Binnenkort "de komst van Jürgen Conings"?
Oud 7 juni 2021, 13:20   #99
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
https://www.youtube.com/watch?v=pvUhaXExXkw

Binnenkort "de komst van Jürgen Conings"?
https://alienencyclopedia.fandom.com...e_Handkerchief
Oud 7 juni 2021, 13:22   #100
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Had die corona misschien?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be