Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2022, 16:05   #81
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Prachtig, de afkeer van het bruin gespuis kan er enkel door groeien.

Gisteren tot 22.00 uur in het zwembad, thuis in den hof.
Geen vuil volk in het water, geen gekleurde, geen compleet geklede burka-"babes", geen "jongeren"... fuck de openbare zwemgelegenheden.
De afkeer, denkt u?

Veel vrouwen zijn juist groot fan van dat 'bruine gespuis'.

Citaat:
Wat ik soms niet begrijp is dat de enkelingen bij die anders gepigmenteerden zelf niet inqaan tegen diegenen die het voor hen komen verknoeien.

Bovenstaande geschreven uit oogpunt van: misschien zijn er wel bij die het wel 'goed menen?'

Met al wat je ziet de laatste tijden is dat wat wij vroeger 'ons' land noemden serieus verkocht.

Het klote warme weer trekt nog meer aan, dat dan ook nog.

Haalde ik zelfs aan jaren geleden toen ik op het forum inlogde: stel dat de EU de warme landen worden.

Et alors?

Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2022 om 16:09.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 16:36   #82
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Bij mij is dat ook zo, maar ik vind het wraakroepend dat ik mij genoodzaakt zag om een zwembad in de tuin te plaatsen zodat ik mij en mijn gezin verkoeling kan geven. Vroeger ging ik met mijn ouders vaak naar kluisbergen of de blaarmeersen. Kluisbergen is gesloten door dat gespuis en de blaarmeersen gaat dezelfde kant uit. Ik vind dat triest. En dat allemaal omdat verzameld links niet kan toegeven dat er een gigantisch probleem is. Mensen zoals een Panda op dit forum laten de boel nog liever verrotten dan toe te geven dat een bepaalde partij simpelweg gelijk heeft op dat vlak.
Jullie weten toch waarom die brusselse heethoofden en zulk allochtoon tuig al jaren amok maken in openbare zwembaden en recreatiegebieden?

Pure jaloezie en afgunst op hechte families die verkoeling zoeken en gezellig samen een zwem-uitje hebben en dat is onverteerbaar voor eenzame allah-aanbidders waarvan de vader op zn bidmatje met het gat omhoog en gericht naar mekka 5x per dag zijn moslimplicht volbrengt en moeder, gehuld in boerka achter het fornuis zwoegt om de kwakende kroost van halal vreet te voorzien.

Dus verzamelen de verwaarloosde straatlopers zich maar uit verveling tot allah-bendes in muscle cars van hun dealer-winsten om in de openbare zwemgelegenheden hun frustratie en jaloezie te gaan botvieren door met baldadigheden en geweld het plezier van die minderwaardige ongelovigen te verpesten.
Ze kunnen immers rekenen op de bescherming als vreemd kiesvee door de politiek-correcte paljassen en hun aangestelde (on)rechters in ivoren torens met privézwembaden alsook door de insinuerende, algemene term van "jongeren" door de leugenmedia. Tenslotte hebben enkel toch maar de belastingbetalende burgers overlast van dat tuig dat de maatschappij verziekt.
De politiek sluit liever het openbare zwembad voor de belastingbetalers dan vreemde amokmakers te straffen voor misdrijven uit angst voor electoraal verlies, nogmaals politiek plichtsverzuim en selectieve onwil om allochtonen de wet te doen naleven.
Er wordt na 25 jaar nog steeds politiek gepamperd ondanks de verloedering en toenemende criminaliteit door de schuld van straffeloosheid.
Oud 19 juli 2022, 16:47   #83
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bij mij is dat ook zo, maar ik vind het wraakroepend dat ik mij genoodzaakt zag om een zwembad in de tuin te plaatsen zodat ik mij en mijn gezin verkoeling kan geven. Vroeger ging ik met mijn ouders vaak naar kluisbergen of de blaarmeersen. Kluisbergen is gesloten door dat gespuis en de blaarmeersen gaat dezelfde kant uit. Ik vind dat triest. En dat allemaal omdat verzameld links niet kan toegeven dat er een gigantisch probleem is. Mensen zoals een Panda op dit forum laten de boel nog liever verrotten dan toe te geven dat een bepaalde partij simpelweg gelijk heeft op dat vlak.
die vindt een zwart-gele Leeuwenvlag veel problematischer dan crimineel allochtoons tuig zoals bij die openlucht zwembaden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 19 juli 2022 om 16:50.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 17:00   #84
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht

Apartheid in Gent. danzij Open VLD en Groen! 1 euro aan de linkse (ik verzin het niet) ingang voor de Oost-Vlamingen, 5 euro aan de rechtse ingang voor de niet-Oost-Vlamingen ...

Gaan we dat overal zien binnenkort. Koffietje op de Groenplaats in Antwerpen. 3,5 euro voor Antwerpenaren, 7 euro voor Hentenaren, 10 euro voor Neobruxelaars. Uitverkocht sportpaleis ? Enkel nog voor Antwerpenaren.

UPDATE NEWSFLASH Tomorrowland mag dan toch doorgaan voor de NV-A-burgervaders. Wel enkel voor mensen uit de provincie Antwerpen. Tenzij je in plaats van 300 euro 1500 euro neertelt. Dan kom je er misschien ook in.
Straf. De ironie is dat de jarenlange overdreven tolerantie voor fout gedrag nu zorgt voor een soort van moderne vorm van apartheid. Als volgende stap kunnen ze het zwemdomein nog sluiten in juli en augustus.
Oud 19 juli 2022, 18:34   #85
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
die vindt een zwart-gele Leeuwenvlag veel problematischer dan crimineel allochtoons tuig zoals bij die openlucht zwembaden.
2 !
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 21:26   #86
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het gaat beteren. Voor de zoveelste keer.Er komt nu een hondje. Dat hondje mag men knuffelen en die mag U likjes geven. Dat hondje mag zeker niet bijten. Stel je voor dat die een minderjarige ''Brusselaar'' bijt

Zolang men hypocriet blijft en de dingen niet bij naam zegt zal er nooit iets veranderen. Trouwens het is al te laat opdat er nog iets zou veranderen.

Binnen 10/ 15 jaar zal daar geen enkele autochtoon meer te bespeuren zijn.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/07...cident-gister/

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juli 2022 om 21:27.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 21:28   #87
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Straf. De ironie is dat de jarenlange overdreven tolerantie voor fout gedrag nu zorgt voor een soort van moderne vorm van apartheid. Als volgende stap kunnen ze het zwemdomein nog sluiten in juli en augustus.
Wel die kans zit er dubbel en dik in. Wegens TE onveilig.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juli 2022 om 21:28.
Oud 19 juli 2022, 21:52   #88
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
De glijbaan in de blaarmeersen wordt alvast gesloten omdat het Brusselse krapuul zich daar heeft misdragen. Vlaamse kinderen zijn nog maar eens de dupe

Bij verzameld links blijft het ondertussen oorverdovend stil
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 19 juli 2022 om 21:53.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2022, 23:40   #89
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De glijbaan in de blaarmeersen wordt alvast gesloten omdat het Brusselse krapuul zich daar heeft misdragen. Vlaamse kinderen zijn nog maar eens de dupe

Er zal nog wel veel meer komen waarvan we de dupe gaan zijn.

Zo hoorde ik een Brussels politieker vandaag beweren dat hij wist hoe het kwam dat zoveel Brusselse ""jongeren"" naar Vlaanderen moeten trekken om af te koelen en te zwemmen.

Opdat er in het Brusselse niet genoeg zwemgelegenheid is verklaarde hij ???? Waar moeten onze jongeren heen bij deze hitte

Ik dacht bij mezelf blijkbaar is het dan alleen te heet in Brussel voor dat mannelijk tuig want hun zussen vriendinnen of nichtjes hebben blijkbaar geen last van die Brusselse hitte want die zie je nooit aan die plassen in Vlaanderen.

Dat het een hoop gefrustreerde kerels betreft bleek hij nog niet te hebben begrepen of wil hij niet begrijpen

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 juli 2022 om 23:41.
Oud 20 juli 2022, 22:40   #90
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dit is zo al jaren bezig, we waren met een paar kameraden aan zo een vijver op 13 jarige leeftijd toen ze al een paar vriendinnen kwamen lastig vallen. Nu dat waren 2 hollandse grieten , dus die stonden hun mannetje wel.

Een paar jaar later, (god dat is intussen ook al 25 jaar) had ik daar vakantiejob. Meerdere aanvaringen gehad met dat bruin gespuis. Maar ik stelde mij nogal onverzettelijk op dus relatief weinig last van gehad. Ze hebben dat vrij rap door, wie er de klootzak is die niet gaat plooien en wie wel.

Die klootzakken kunnen intussen dus hune zilveren jubilee van klootzak uithangen vieren.

Al die tijd blijven onze linkse politiekers blind voor het probleem, ze richten zelf ministeries van indoctrinatie op (VRT en de rest van de media) en staatsorganen die de autochtoon moeten vervolgen als hij niet akkoord is met het gedrag van die gangsters.

Als die daar allemaal uit brussel komen , he, dan is het aan de gentse flikken om die van den bus en trein te halen, en die allemaal in hun bloten te fouilleren, de behandeling kan niet vernederend genoeg zijn. Maken ze wat veel van hun kloten awel dan zet ge daar een paar minuten het waterkanon op. Daarna allemaal op ne lege varkenscamion terug naar molenbeek. en ge zet ze op hun blote voeten af aan de grens met broekzele, de rest mogen ze dan lopen.

1 keer, moet ge dat doen.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 20 juli 2022 om 22:42.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2022, 22:50   #91
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dit is zo al jaren bezig, we waren met een paar kameraden aan zo een vijver op 13 jarige leeftijd toen ze al een paar vriendinnen kwamen lastig vallen. Nu dat waren 2 hollandse grieten , dus die stonden hun mannetje wel.

Een paar jaar later, (god dat is intussen ook al 25 jaar) had ik daar vakantiejob. Meerdere aanvaringen gehad met dat bruin gespuis. Maar ik stelde mij nogal onverzettelijk op dus relatief weinig last van gehad. Ze hebben dat vrij rap door, wie er de klootzak is die niet gaat plooien en wie wel.

Die klootzakken kunnen intussen dus hune zilveren jubilee van klootzak uithangen vieren.

Al die tijd blijven onze linkse politiekers blind voor het probleem, ze richten zelf ministeries van indoctrinatie op (VRT en de rest van de media) en staatsorganen die de autochtoon moeten vervolgen als hij niet akkoord is met het gedrag van die gangsters.

Als die daar allemaal uit brussel komen , he, dan is het aan de gentse flikken om die van den bus en trein te halen, en die allemaal in hun bloten te fouilleren, de behandeling kan niet vernederend genoeg zijn. Maken ze wat veel van hun kloten awel dan zet ge daar een paar minuten het waterkanon op. Daarna allemaal op ne lege varkenscamion terug naar molenbeek. en ge zet ze op hun blote voeten af aan de grens met broekzele, de rest mogen ze dan lopen.

Punt 1. Dat werkt ook voor klootzakjes van andere origine en wannabe religie.
Punt 2, hoeveel wokemensenrechtenlinkiewinkieknufelaars mogen we een hartaanval bezorgen?

Laatst gewijzigd door maddox : 20 juli 2022 om 22:51.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juli 2022, 23:17   #92
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht

Precies! Dat is maar éne keer nodig.
Dan was het probleem inderdaad voorgoed opgelost geweest maar de politiek wou weer niet mee.
Die loerden toen al op de stemmen van dat toekomstig kiesvee en begonnen het tuig te pamperen en door te leuteren over racisme en discriminatie lieten ze de boel verrotten en de maatschappij verzieken door die achtergestelde 'cultuurverrijkers' - je wil niet weten hoeveel belastinggeld dat onnozele gepamper gekost heeft door de jaren heen om de integratie te bevorderen van vreemd gespuis dat niet wou integreren, dan was er nu geen probleem om onze pensioenen te betalen.

Het waterkanon zetten ze wel in bij onze betogingen maar aan dat gewelddadig gespuis raken ze niet...over discriminatie gesproken, hé?
Triestig dat wij in eigen land zo schandelijk gediscrimineerd worden door de eigen "volksvertegenwoordigers" waarvoor maar 1 ding telt: verkozen worden en kunnen blijven graaien.
Oud 21 juli 2022, 03:56   #93
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Dan was het probleem inderdaad voorgoed opgelost geweest maar de politiek wou weer niet mee.
Die loerden toen al op de stemmen van dat toekomstig kiesvee en begonnen het tuig te pamperen en door te leuteren over racisme en discriminatie lieten ze de boel verrotten en de maatschappij verzieken door die achtergestelde 'cultuurverrijkers' - je wil niet weten hoeveel belastinggeld dat onnozele gepamper gekost heeft door de jaren heen om de integratie te bevorderen van vreemd gespuis dat niet wou integreren, dan was er nu geen probleem om onze pensioenen te betalen.

Het waterkanon zetten ze wel in bij onze betogingen maar aan dat gewelddadig gespuis raken ze niet...over discriminatie gesproken, hé?
Triestig dat wij in eigen land zo schandelijk gediscrimineerd worden door de eigen "volksvertegenwoordigers" waarvoor maar 1 ding telt: verkozen worden en kunnen blijven graaien.
Wie wilt er nu integreren in een maatschappij van een verzuurd grijs suïcidaal volkje dat vooral begint te klagen, als ze eens niet depressief zijn?
Een hoop azijnpissers bijeen, daarin wilt niemand met gezond verstand integreren.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 21 juli 2022 om 03:56.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 04:03   #94
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Wie wilt er nu integreren in een maatschappij van een verzuurd grijs suïcidaal volkje dat vooral begint te klagen, als ze eens niet depressief zijn?
Een hoop azijnpissers bijeen, daarin wilt niemand met gezond verstand integreren.
https://youtu.be/BmGbEfU35Qg
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 04:04   #95
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Ik zie niet meteen een verband.
Dat waren vrolijke Amerikanen, geen gewone zuurpruimen zoals in België.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 04:08   #96
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik zie niet meteen een verband.
Dat waren vrolijke Amerikanen, geen gewone zuurpruimen zoals in België.
Maar groei nooit op als Mister Delicious. Hilarisch eigenlijk. Rax ging failliet nadat ze die mascotte introduceerden. In 1992 waren de mensen nog niet klaar voor die cynische humor als publiciteitsstunt.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2022, 13:18   #97
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die hebben geen kritiek op hun kiesvee.
Oud 21 juli 2022, 13:20   #98
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht

2 !
Oud 21 juli 2022, 13:53   #99
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Het gaat beteren. Voor de zoveelste keer.Er komt nu een hondje. Dat hondje mag men knuffelen en die mag U likjes geven. Dat hondje mag zeker niet bijten. Stel je voor dat die een minderjarige ''Brusselaar'' bijt

Zolang men hypocriet blijft en de dingen niet bij naam zegt zal er nooit iets veranderen. Trouwens het is al te laat opdat er nog iets zou veranderen.

Binnen 10/ 15 jaar zal daar geen enkele autochtoon meer te bespeuren zijn.

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/07...cident-gister/
Deze week mbt deze problematiek op het web volgende opmerking gelezen:
Wie de prikkeldraad wegneemt rond het land moet die rond de zwemdomeinen plaatsen.

Oud 21 juli 2022, 15:13   #100
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yup, duidelijk: gezond verstand hebben ze niet want het ziet zwart van dat volk dat niet wil integreren maar wel parasiteren.

De vreemde armoezaaiers lopen het vuur uit de sloffen en riskeren zelfs hun leven om hier te geraken, om maar in de gratis, sociale hangmatten te kunnen komen liggen met de graaiende klauwen open voor het belastinggeld van dat vergrijzend volkske, gestolen en uitgedeeld door de politieke hoogverraders en zonder dat de parasieten er ne klop voor hoeven te doen.
Blijf dan in je zandbak in de woestijn, ondankbaar gespuis.
Integreren of ophoepelen! (niemand houdt ze tegen!)
Dat had met ijzeren vuist afgedwongen moeten zijn al 30 jaar geleden ipv een loze slogan blijven en door politieke linkiewinkies en pamperaars de maatschappij laten verzieken en verrotten door ondankbare profiteurs in ruil voor hun stemmen om aan de politieke vetpotten te kunnen blijven zitten.
Dan zaten we nu niet met een verrotte multiKUL maatschappij en verziekte, gespleten segregatie samen-leving door armoeizaaiers die niet willen integreren maar alleen zeuren, klagen en profiteren vanuit hun hangmat.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be