![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Straffe kerel met straffe kop, dat wel. Zich drie keer door de kop (kunnen) schieten om er zeker van te zijn dat hij dood is. En dat terwijl zijn doelwit zich op een armlengte afstand bevindt. Leren ze bij de Belzieke armee niet beter schieten dan dat?
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met een P90 in FA mode, geen probleem om drie kogels met één drukje op de trekker af te schieten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou er dan nog een hoofd aan die romp gehangen hebben ?
![]() |
#84 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar, ik dacht dat men die P90 op ruime afstand van hem heeft teruggevonden.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn dan luie Waalse kogeltjes zonder kinetische energie.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 23 juni 2021 om 21:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kwam door het magnetisch veld veroorzaakt door zijn Astra Zeneca vaccinatie.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wacht nog op het antwoord van Aynerand betreffende de vele mensen die hun levenskwaliteit dankzij corona behoorlijk hebben is gestegen.
Laat me raden. Degenen die er "munt" uit hebben kunnen slaan? Geld verbetert de kwaliteit van het leven? Nochtans moesten ook zij mondmaskers dragen, afstand houden, geen feestjes meer geven, niet meer reizen, grootouders mochten hun kleinkinderen niet meer zien, mensen moesten alleen sterven, enz....
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dadeemelee doet zijn zoveelste dadeemeleetje.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, een burst, natuurlijk die eerste gaat uw brein in, wat uw reflexen etc dan doen met het wapen... ? ik ga het in elk geval niet proberen, maar theoretisch is het mogelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Full Metal Jacket, ja dus, kogels in een p90 zijn snel om te penetreren
Doe dat met .45 ACP en je hebt enkel appelmoes over. Die hebben stopkracht en een grotere diameter, ze zijn ontwikkeld om hun energie volledig af te geven op zacht weefsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() De trekker van de P90 is heel gevoelig als hij op FA staat. Daarom dat hij ook met laders van 50 kogels beschikbaar is. Meestal zijn laders van 30 kogels de standaard voor dit soort wapens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=kh_WxeOAcxo Wat is de belangrijkste les, een 5.7 is een gevaarlijke patroon, Ze kunnen daar in Luik nog iets anders dan wafels bakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben niet zo een sub machine pistol liefhebber, net omwille van al dat rakketak gedoe, voor mij moet elk schot raak zijn, maar mocht ik nu voor de hobby gaan shoppen en een 5.7 mogen aanschaffen dan zou ik eens naar de FN SCAR kijken, dat moet zallig zijn om daar mee te gaan knallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
of worden die kogels elektronisch in de loop afgevuurd?? dit was een nieuwe technologie, supersnel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() zelfmoord is toch roemloos einde ve sterke gezonde potente blanke commando hetero kerel
beetje laf v jurgen conings ik zou in zijn plaats toch zelfmoord missie kiezen en zo eervol en waardig trots mij laten doorzeven na een Ardennen offensief met zwaarste spul niet eens mijnenveld om zijn lijk. of AI autonome killer drones om zijn lijk niet eens zwaar explosieve booby traps om zijn lijk haha hhaha ik ben toch gevaarlijk, puur schizofreen ziek en goed dat ik een slappe pennenhoertje ben geworden ipv seriemoordenaar of commando leger |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man had last van stress na buitenlandse missies.... De Belgische buitenlandse missies zijn op geen enkele wijze vergelijkbaar met die van bijvoorbeeld Amerikaanse Seals. Dus de man was zeer gemakkelijk te stressen. Laatst gewijzigd door Henri1 : 24 juni 2021 om 11:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms zetten ze blijkbaar mooie foto's van hun fietstochten en zo op hun facebook pagina, maar dat heb ik enkel maar van horen zeggen, aangezien ik zelf geen facebook gebruik. De directie heeft gedreigd van ze toch te dwingen 1 dag per week fysiek komen te werken, maar dat is blijkbaar in slechte aarde gevallen. Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juni 2021 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |