![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Hoe wil je in godsnaam dat er iemand iets zinnig antwoord op je totaal van de pot gerukte stellingen? Door je blinde haat voor het Belang zie je zelfs niet in dat je belgicistische argumenten overneemt! Probeer eens objectieve kritiek te geven voor de verandering? We zullen je echt niet bijten als je dat doet hoor! |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
veel burgeroorlogen de leiders houden hun vlok dom veel hongersnood aids |
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef mij één voorbeeld waar ik Belgicistische argumenten gebruik . Ik heb geen Belgische rechtbanken nodig om te weten dat het Blok racistisch is, trouwens de Blok-forumgangers hier doen hun best om mijn oordeel te bevestigen. En Jan Ik had gehoopt dat de nieuwe partij "Vlaams-belang" inderdaad zou staan voor het "Algemeen Vlaams belang" maar na die enkele weken is het reeds duidelijk dat de partijnaam hoegenaamd de lading niet dekt. |
|
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Clemens hier niks op te zeggen heeft dan moet hij ook niet zeveren dat Annemans Bourgeois 'nog meer tjseef dan een tjseef noemt' want dan heeft Annemans gelijk. Bourgeois wéét immers waarom hij het VB niet steunde toen die het voorstel van de burgemeesters terug op tafel gooide: Het niet raken aan BHV was de prijs voor de proviciale kieskringen en die hadden als doel het VB klein te krijgen. Geschiltzt is Bourgeois, Clemens! Steeds meer geven en toegeven z�*l hij! Net zoals ik en vele anderen het voorspelden! Niets, maar dan ook niets fundamenteels zal Bourgeois bereiken maar wél Vlaanderen dik laten betalen voor elke pyrusoverwinning die hem zal gegund worden! Het enige dat nu nog voor Bourgeos telt is zijn ministerspostje én er alles aan te helpen doen opdat de volgende, federale verkiezingen niet vervroegd worden. Dan worden de kaarten immers pas goed geschud!
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het even kan, mijnheer Clemens, graag nog eens een antwoord voor de wereld vergaat...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#88 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Knuppel
1- De provinciale kieskringen zijn mee goedgekeurd door het Blok. Is het Blok nu verantwoordelijk voor de uitspraken van Di Rupo ? 2- Wat Spa.a en VLD al of niet met Di Rupo hebben afgesproken weet ik niet, en is hun zaak. Wat ik wel weet is wat er in het Vlaams-regeerakkoord staat. [SIZE=3]Hierin is afgesproken dat de kieskring BHV wordt gesplitst.[/SIZE] Tot op vandaag zijn zowel Sp.a en VLD hun afspraken omtrent het Vlaams regeerakkoord nagekomen. Donderdag begint de bespreking in de kamercommissie over de splitsing van de kieskring. Al wat het Blok tot nu toe gedaan heeft is trachten de afspraken uit het Vlaams-regeerakkoord te dwarsbomen. [SIZE=3]Het Blok-belang doet dat uit zuiver eigen politiek belang maar zeker NIET om de Vlaamse zaak te bevorderen.[/SIZE] |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerst zien en d�*n geloven, Clemens!
Ook zien trouwens of dat 'Vlaams' regeerakkoord tot stand kan komen zonder de hulp van het VB.
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
dat eerste was een kwestie van strategie. na het kartel maar voor de verkiezingen was er gene sprake meer van al dan niet sp.a. Dat weet je toch nog? geen kiezersbedrog dus. Jij bent aan het 'liegen' in deze. 2. het engagement is er en het zal gebeuren. wees gerust. Jullie schieten maar op wie je wilt, maar lul dan niet dat de N-VA niet wil samengaan met het VB. Neem nog wat Jurgen Verstrepens op jullie lijst, zo geloofwaardig Vlaams zijn jullie... |
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Puur kiezersbedrog. |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#93 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Weer eens zuivere Blok-demagogie. 1- Deze uitspraak dateert van voor de kartelvorming. 2- De kartelvorming kwam er nadat het Blok het Belgisch regime steunde om de kiesdrempel in te voeren, om samen met Verhofstadt N-VA te kraken. 3- In kartel beslist men gemeenschappelijk. 4- Na de verkiezingen was duidelijk dat zonder Sp.a geen Vlaamse regering mogelijk was. (De Blok-circusleeuwen hebben zich opgesloten in een zelf opgetrokken kooi) |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#95 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) was dat ook niet duidelijk voor de verkiezingen? Waarom moest Bourgeois dit dan voorliegen?
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Aangezien u leugens en halve waarheden blijft schrijven zal ik uw geheugen nogmaals opfrissen. 1- Het gesprek met De morgen dateert van enkele weken voor de verkiezingen. 2- De zogenaamde uitspraak van Geert is nog dezelfde dag verduidelijkt. " N-VA stapt NIET in een Vlaamse regering zonder akkoord omtrent de splitsing van de kieskring" 3- In geen enkel N-VA pamflet, nog meeting nog debat is deze zogenaamde uitspraak uit De Morgen bevestigd. Al wat Blokker Annemans hieromtrent zegt op de Blok-meeting is eens te meer volksverlakkerij. |
|
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2- Dat was inderdaad niet duidelijk voor de verkiezingen. Of kon u maanden voor de verkiezingen de uitslag voorspellen ? Laatst gewijzigd door Clemens : 15 december 2004 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
#98 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#99 |
Minister
|
![]() welke website.
|
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merkwaardig dat ik die twee vaststellingen evenwel op die welbepaalde webstek aantrof... |
|
![]() |